Lue keskustelun säännöt.
Pleikka 2 vai Wii pukinkonttiin
29.11.2010 |
ostetaan eskaripojalle lahjaksi ensimmäinen pelikonsoli. Ollaan päädytty että jompikumpi noista hankitaan, mutta kumpi.
Itse tykkään kovasti Singstar-pelistä ja sitä kun ei ole muilla kunnollista kuin Pleikkarilla. Wiissä kiehtoo taas tasapainolauta ja porukalla pelaaminen, eli samaan aikaan voi useampi pelata samaa peliä... Voika Pleikka 2:ssa pelata useampi samaa peliä yhtäaikaa?
Pleikka 2 kiinnostaa siksikin, että nyt siihen saa paljon pelejä sopuhintaan...
Kerro plussia ja miinuksia jos on kokemuksia kummastakin.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
PS2 tuntuu ihan järjettömältä ostokselta, koska on niin vanha konsoli, jolle ei enää uusia pelejä ilmesty.
PS3:lle on kyllä tarjolla lasten pelejä. Mm. Lego-teemalla (Batman, Star Wars, Harry Potter, Indiana Jones), Little Big Planet 1 ja 2, Ratchet and Clank -sarja, Up! (siihen elokuvaan perustuen)...
Myös erilaiset autopelit sopivat hyvin eskaripojalle.
SingStariinkin ehdottomasti PS3!! PS3:n kautta lauluvalikoima kasvaa valtavasti, kun sen kautta pääsee SingStoreen (tämä ei mahdollista PS2:lla). Saat siis ostettua juuri niitä lauluja mitä haluat. Ei tarvitse ostaa koko pelilevyä vain parin hyvän biisin takia.
Liikunnallisiakin pelejä on nyt mahdollista saada PS3:lle. Se ei enää ole pelkästään Wii:n valtti.
Meillä siis myös eskaripoika ja ollaan koko perhe innokkaita SingStar -harrastajia.
Konsoleina meillä PS2, PS3 ja Wii.