Minulla käynyt hyvä tuuri linnanjuhlien suhteen, viime vuonna 2 kk ikäinen
vauva oli hyvä syy olla menemättä ja tänä vuonna odotan vk 35 kaksosia, joten eipä mennä :) 6 kertaa siellä on sopiva määrä näin nuorelle (32v.), ehkä joskus viiden vuoden päästä seuraavan kerran.
Kommentit (24)
mut vaikka niitä lapsia ei siinä kutsussa mainita, niin kyllähän ne voi mukaan ottaa! Kun eihän se ole sopivaa, että vanhemmat käy ilman lapsia missään ja eihän se nyt ketään haittaa, jos ne pikkupallerot siellä muiden joukossa pyörii. Pitäähän pilttienkin oppia käyttäytymään erilaisissa juhlissa ja mikä olisikaan parempi paikka opetella kuin itsenäisyyspäivän vastaanotto?
lapsille on elämys nähdä kauniita iltapukuja. Meidän Viola-Leona ainakin tykkää mennä piiloon pitkien hameiden alle. Juhlissa leikitään sitten sitä, että minä nostelen naisten mekkoja ja etsin tyttöä. Voi sitä Viltsun riemua, kun lopulta tytön löydän kakkupala kädessään!
mä ainakin aion ottaa mun vauvan mukaan sinne, tosi törkeetä ettei presidentti ymmärrä, että me ollaan niinq paketti ja oy ab ja vaikka mitä! Pistän sen pashminan alle halpamaassa teetetyn silkkimekkoni kanssa, ei sitä kukaan huomaa ja voi kätevästi vaikka siinä jonotellessa imettää jos vaaville tulee nälkä.