Vähän vajaa vuoden ikäinen söi raakaa valkosipulia?
Onko mitään haittaa? Pilkoin siis lapsen viereen päiväunille sitä koska on nuhassa ja saikin sen tyynyn takaa "piilosta" ja naposteli sellaiset puolet valkkarin kynnestä menemään. Ihme kyllä, koska vahvaltahan se maistuu. :D
Kommentit (26)
Mutta sieltä hän ne sai kuitenkin otettua. Ilmeisesti ollut pieni reikä josta saanut revittyä isomman ja palat ulos. :)
hyvää flunssalääkettä!
Mä laitan valkosipulin kynnet aina sukkaan ja sidon pinniksen pinnaan, nii eivät pyöri siellä sängyssä valtoimenaan...
Laita ny jotain lapsen sänkyyn ja sitten kysyy onko se edes terveellistä!
*huokasu*
mitä sitten? Itse annoin myös sipulia ja valkosipulia maistiaisena ihan kuin muitakin kasviksia.
Laita ny jotain lapsen sänkyyn ja sitten kysyy onko se edes terveellistä!
*huokasu*
Enintään vähän vatsanväänteitä, jos niitäkään. Saahan vuoden ikäinen muutenkin syödä samaa ruokaa kuin muutkin, joten tuskinpa valkosipulin maistelusta on mitään erityistä haittaa.
Mun 2-vuotias tyttö rakastaa raakaa sipulia ja valkosipulia. Se ei tarkota sitä että annan hänen syödä sitä niin paljon kuin hän haluaa, mutta kun pilkon niitä ruokaan niin hän käy nappaamassa niitä lautaselta.
on syönyt valkosipulia, raaka, keitettyä ja äidinmaidossa jo monta kuukautta. En ole huomannut, että haittaisi.
No tollanen TYHMYYS ja välinpitämättömyys mua vaivaa!
Sä olet semmone urpo joka jättää romunsa hujanhajan ja sitten syyttää lasta kun se ne tärvelee.
Ota vastuu tekemisestäsi: kai se nyt on tyhmemmällekin selvä että iso riski siinä on että lapsi käsiinsä ja suuhunsa laittaa jos lapsen sänkyyn jotain laittaa.
Helvettiäkös laitat jotain sinne sänkyyn joka voisi olla vaarallista? Jos et tiedä niin sää et silloin ensin tee ja sitten vasta kysy!
*huokasu*
4
Sä olet semmone urpo joka jättää romunsa hujanhajan ja sitten syyttää lasta kun se ne tärvelee.
Ota vastuu tekemisestäsi: kai se nyt on tyhmemmällekin selvä että iso riski siinä on että lapsi käsiinsä ja suuhunsa laittaa jos lapsen sänkyyn jotain laittaa.
Helvettiäkös laitat jotain sinne sänkyyn joka voisi olla vaarallista? Jos et tiedä niin sää et silloin ensin tee ja sitten vasta kysy!*huokasu*
4
Luulinko että valkosipuli on VAARALLISTA? No en todellakaan. Kysyin voiko siitä olla jotain HAITTAA.
Niillä on aivan vissi ero.
Toisekseen, en tarkoittanut niitä sinne syötäväksi jättää, kuten kirjoitin, lapsi kaivoi ne sukkahousumytystä.
Jännä diagnoosi muuten yhden aloituksen perusteella. "Jättää hujanhajan", kiitos iltapäivän nauruista. :D
Ja ps. En ole syyttänyt lasta mistään.
Kannattaa löysätä sitä pipoa.
Helvettiäkös laitat jotain sinne sänkyyn joka voisi olla vaarallista? Jos et tiedä niin sää et silloin ensin tee ja sitten vasta kysy!*huokasu*
4
Nimittäin mistään toiselta puolelta huonetta ne ei paljoa vaikuta.
Ainiin mutta koska olet av-mamma, tyypillinen sellainen ja täydellinen niin et todennäköisesti edes tarvitsisi sipuleita koska lapsesi on niin täydellisen terveitä.
-Ei ap.
No tollanen TYHMYYS ja välinpitämättömyys mua vaivaa! Sä olet semmone urpo joka jättää romunsa hujanhajan ja sitten syyttää lasta kun se ne tärvelee. Ota vastuu tekemisestäsi: kai se nyt on tyhmemmällekin selvä että iso riski siinä on että lapsi käsiinsä ja suuhunsa laittaa jos lapsen sänkyyn jotain laittaa. Helvettiäkös laitat jotain sinne sänkyyn joka voisi olla vaarallista? Jos et tiedä niin sää et silloin ensin tee ja sitten vasta kysy! *huokasu* 4
Nimittäin mistään toiselta puolelta huonetta ne ei paljoa vaikuta. Ainiin mutta koska olet av-mamma, tyypillinen sellainen ja täydellinen niin et todennäköisesti edes tarvitsisi sipuleita koska lapsesi on niin täydellisen terveitä. -Ei ap.
ei sitä mihinkään sänkyyn jemmata edes flunssassa. Ei voi kuin nauraa teidän hullutuksille :D
No tollanen TYHMYYS ja välinpitämättömyys mua vaivaa! Sä olet semmone urpo joka jättää romunsa hujanhajan ja sitten syyttää lasta kun se ne tärvelee. Ota vastuu tekemisestäsi: kai se nyt on tyhmemmällekin selvä että iso riski siinä on että lapsi käsiinsä ja suuhunsa laittaa jos lapsen sänkyyn jotain laittaa. Helvettiäkös laitat jotain sinne sänkyyn joka voisi olla vaarallista? Jos et tiedä niin sää et silloin ensin tee ja sitten vasta kysy! *huokasu* 4
Nimittäin mistään toiselta puolelta huonetta ne ei paljoa vaikuta. Ainiin mutta koska olet av-mamma, tyypillinen sellainen ja täydellinen niin et todennäköisesti edes tarvitsisi sipuleita koska lapsesi on niin täydellisen terveitä. -Ei ap.
ei sitä mihinkään sänkyyn jemmata edes flunssassa. Ei voi kuin nauraa teidän hullutuksille :D
Kyllä siitä vatsavaivoja tuon ikäiselle ainakin tulee. Valkosipuli on tosi jytyä tavaraa, eikä tulis mieleen antaa sitä pikkulapsille raakana.
Älä nyt enää ainakaan laita. Ei ole noin pienelle terveellistä syödä noin vahvaa maustetta.
Kyllä siitä vatsavaivoja tuon ikäiselle ainakin tulee. Valkosipuli on tosi jytyä tavaraa, eikä tulis mieleen antaa sitä pikkulapsille raakana.
Älä nyt enää ainakaan laita. Ei ole noin pienelle terveellistä syödä noin vahvaa maustetta.
Ärsyttää kun ei vaivauduta muutamaa viestiä lukemaan.
Ja on yleinen neuvo flunssassa laittaa pilkottua sipulia tai vsipulia harsoon/sukkaan vauvan sänkyyn kiinni.
Älä nyt enää ainakaan laita. Ei ole noin pienelle terveellistä syödä noin vahvaa maustetta.Ärsyttää kun ei vaivauduta muutamaa viestiä lukemaan.
Ja on yleinen neuvo flunssassa laittaa pilkottua sipulia tai vsipulia harsoon/sukkaan vauvan sänkyyn kiinni.
Vain idiootti laittaa vauvan ulottuville sellaista mitä se ei saa syödä ja sitten vinkuu, että mahtoiko se olla haitallista.
"Onko mitään haittaa? Pilkoin siis lapsen, koska on nuhassa ja saikin sen tyynyn takaa "piilosta" ja naposteli puolet valkkarista menemään. Ihme kyllä, koska vahvaltahan se maistuu. :D"
Huiiii!
Pilkoit lapsen?
Annoit valkkaria?
Niin ja siis joku oli vähän vajaa?
Älä nyt enää ainakaan laita. Ei ole noin pienelle terveellistä syödä noin vahvaa maustetta.Ärsyttää kun ei vaivauduta muutamaa viestiä lukemaan.
Vain idiootti laittaa vauvan ulottuville sellaista mitä se ei saa syödä ja sitten vinkuu, että mahtoiko se olla haitallista.
hyvää flunssalääkettä!
Mä laitan valkosipulin kynnet aina sukkaan ja sidon pinniksen pinnaan, nii eivät pyöri siellä sängyssä valtoimenaan...