♥Syyssäteet tiistaina♥
Kommentit (27)
Kathy & kumppanit: mä olen kerran jalostanut täältä bongatun pätkiskakun juhlaruoaksi ja komeasti kelpasi. Tarjosin sitä lämpimänä suklaajäätelön ja punaherukkahillon kanssa ja oli kyllä monen ravintolaherkun veroista. Ens kerralla ajattelin ehkä leipoa sen pyöreässä vuoassa, jolloin kakun voisi leikata kiekoiksi täytekakun tyyliin ja laittaa väliin vaikka kerma-rahka-banaanisekoituksen ja päällystää sulalla suklaalla... Kääk! Näitä kun ajattelee, niin pitää kohta polkaista kauppaan hakemaan ensiavuksi parit pätkikset! Taitaa meillä onneksi olla pari hullujen päivien suklaapusua tuolla jäljellä.
Parin päivän palstatauon aikana ei ollut tainnut tulla lisää plussia... Harmi, mutta kyllä niitä pian on luvassa, kun piinailijoitakin on monta. Mae nyt ainakin!? Tilta - tiedän kuinka ärsyttäviä tuommoiset kp-lukemat on viimeksi elokuussa samoissa lukemissa olleena. Mutta tämä nykyinen kierto se vasta pitkä onkin! (Toivon, että päätyisitte kaikki pian samanlaiseen. ;D)
Itse voin paksusti... tai siis ihan normaalisti. Hajuaistin aktivoituminen on semmoinen periaatteessa harmiton oire, mikä kävi tänään hermoille. On tosi rasittavaa matkustaa bussissa, kun tuntuu, että pystyn nuuskimaan bussin perälle asti ihmisten viime viikolla syömät valkosipulit ja viikonlopun ryypiskelyt ja partaveden lorottelut. YÖÖÖK!
Näihin tunnelmiin...
t. K@isa
n. rv 8
Multa tuo greippimehu hankkimatta, täytyy kait illalla vielä kaupassa poiketa...Apteekkiin kyllä ehdin tänää hankkimaan jotakin vitamiinilisiä, tarkoitettu imettäville/raskaana oleville/ suunnitteleville, arvatkaa että mies repesi :-D Muun maailmaan ei nyt juuri muuta tällä hetkellä mahdu. Arvatenkin tuttu tunne teille? Vielä menee nimimerkit ja jutut vähän ohitse, joten parempi olla kommentoimatta mitään, muuta kuin perinteiset myötätuulet tasapuolisesti kaikille!
Viimein pääsen minäkin koneelle...vaikka aamulla avauksen kävinkin tekemässä niin kirjoittelusta ei silloin tullut mitään kun pikkuneiti oli eri mieltä;)
Nyt siis menossa kp 9/24-28 eli mallariinan kanssa mennään ihan samoissa päivissä. Itse en aio tässä kierrossa greippimehua juoda kun ei se viimeeksikään auttanut, mutta karkin syöntiä aion kyllä vähän vähentää...(normaalisti sitä meneekin vähän vajaa kilo viikossa)
Tikuttelut aloitin eilen ja luulisin, että tuossa to-pe olisi taas ovis, joten pitää sitten olla ahkera, jotta pääsee taas marraskuun alussa piinailemaan. Kathyn kanssa olen ihan samaa mieltä, että nuo tätin vierailupäivät ovat toisaalta kyllä kierron parasta aikaa, samoilla perusteilla kuin Kathylläkin. Saa edes välillä relata tästä kuumeilusta;)
Venla75:lle pahoittelut negasta, toivotaan, että vielä muuttuisi plussaksi. Helmi ellalle myös pahoittelut sen kutsumattoman vieraan saapumisesta.
Yoginokselle peukutuksia bdbdbd, jos se kierto vaikka olisikin ollut ekstra pitkä ja tärppi olisi tapahtunut jossain vaiheessa. Ei kun testin ostoon;)
Mae76: En kyllä kehtaa mennä valittamaan, kun se eka kampaaja on kummitätini, jota en ollut tätä ennen nähnyt 12 vuoteen! Mutta en kyllä toiste mene kampaaja-asioille sinne. Maelle sympatioita myös harmaista hiuksista, minulla alkoivat hiukset harmaantua myös samoihin aikoihin kuin sinulla. Nyt niitä onkin jo niin paljon, ettei auta nyppiä tai on koko ohimo kalju!
Eevis: Kiitos pätkistortun ohjeesta ja neuvoista noiden aconin ovistestien kanssa. Ajattelin kokeilla tuota torttuohjetta nyt torstaina kun on keskimmäisen tytön syntymäpäivät. Luulisi ainakin lapsille maistuvan.
Älskilingille pikaista paranemista flunssasta!
Ja viimeiseksi kaikille piinailijoille plussasäteitä+++++++++++++++
ja kaikille oviksen metsästäjille tärppi onnea
ja kun meitä nyt on monia, jotka pyrkivät tuohon heinäjunaan, niin mennään sitten sillä periaatteella, että kaveria ei jätetä;) Kaikki mahtuvat mukaan:)
Viime päivät on menneet kevyesti taustaillessa, kun tunteja vuorokaudessa on vain nuo vaatimattomat 24 ja miljuuna&yksi homma tehtävänä. Työkiireiden lisäksi meillä on hoitokoira jaloissa pyörimässä oman hurtan lisäksi, joten kaikki vapaa-aika menee käytännössä ulkoillessa. Yritän nyt kuitenkin tsempata ja kiriä kiinni kuulumisia. Uusia säteitä on mukaan liittynyt, tervetuloa tasapuolisesti kaikille!
Mutta kun tällä palstalla on lupa olla omanapainen, niin aloitetaan sieltä ensin. Valoa tunnelin päässä näkyvissä, sillä tämä 40 ja risat kierto vaikuttaisi olevan päättymässä; täti käytännössä kolistelee jo eteisessä. Sen kunniaksi kohotin lasillisen (tai kaksi, saas nähdä ;) punaviiniä, nam, ja punon jo uusia juonia, miten miehen sanoin " pulla saataisiin uuniin" vaikka jo tässä uudessa kierrossa. Tosin käytännön naisena minäkin Riikan tapaan ehdin jo miettiä, että olisi yksinkertaisempaa ja ehkä mukavampaakin tonttuilla pikkujoulukausi ilman salamatkustajaa...
Helmi-Ellalle pahoittelut tädin yllättämisestä. Peukut on puolestaan pystyssä, että Venlan luota tajuaisi pysytellä poissa ja ferrarin sijaan teille kaasuttelisi plussa. Peukutukset kaikille piinailijoille (Mae, Sofi ja Tuulia ainakin), on se niiiiin ihanan ja kamalan piinaavaa noilla päivillä. Tulkaahan pian piristämään meitä muita säteistä plussauutisilla. Yoginosille erityistsemppaus; epätietoisuus on ikävää, mutta toisaalta, mitään ei ole vielä menetettykään, vaan kaikki on mahdollista.
Viime päivien galluppeihin liittyen; tässä rakennusprojektin loppumetreillä rahaa palaa kaikkeen sisustamiseen ja kotiin liittyvään. Viime viikolla kävin kippaamassa palkkapussini sekä Hulluille Päiville että Ikeaan -pieniä sohvatyynyjähän ei vaan yksinkertaisesti voi olla liikaa, eihän? Lisäksi olen kenkä- ja laukkufriikki -ja maku on vielä harmittavasti turhan kallis suhteutettuna tulotasoon. Viineihin ja hyvään ruokaan saa myös uppoamaan sievoisen summan, samoin ulkona syömiseen. Eli kaikki menee mikä tuleekin :)
Yhdessä olemme olleet reilu kymmenen vuotta, naimisissa *laskee* viitisen vuotta. Meilläkin näihin vuosiin mahtuu vaikka millaista tempoilua suuntaan jos toiseenkin, mutta viime vuodet ovat olleet hyvin seesteisiä.
Alkoholia käytän normaaliin tapaan eli lasillinen punaviiniä tulee nautittua muutamana iltana viikossa. Kun vielä asuttiin stadissa, tuli käytyä ahkerastikin bilettämässä, mutta nyt hyytymys iskee Maen tapaan kahden lasillisen jälkeen. Saunasiiderin juon silloin tällöin, vaikkakin ennemmin litkin kuivaa napsakkaa valkoviiniä. Jälkiruokaviinit on myös erittäin nam.
Tässähän suu alkaa napsaa siihen malliin, että taidan kaataa itselleni toisen lasillisen :) Säteilevää illanjatkoa naiset -s' on moro!
Tiistai-iltaa!
Ehdin aina niin myöhään tänne koneelle, että en tiedä lukeeko tämän päivän kuulumisia enää kukaan...
Tuulialle ja Älsklingille (meniköhän nimmarit oikein?) myötätuntosäteet näistä pillereiden jälkeisistä tuntemuksista. On tämä ihmeellistä, kun kroppa reagoi ainakin minulla aika voimakkaasti ensalkuun. Vatsa oli pari viikkoa ihan pallona, vääränlaisena sellaisena. Vatsakipuja ynnä muuta, joiden lomassa yrittää ihmetellä, että mikähän niistä vinkaisuista voisi olla ovis =) Itse olen järkeillyt että kolmen päivän toispuoliset vatsakivut (kp 15-17) ois ollu sitä itseään.
Minä täällä ihmettelen ensimmäisten luomumenkkojen vuotoa, kun sekin tuntuu olevan kovin kummallista. Onnekseni kierto pysyi 27 päivässä, eikä heittänyt ihan häränpyllyä. Myö tosin päästään tositoimiin vasta toisen luomukierron jälkeen, mutta onnea kaikille yrityksen parissa puuhasteleville!
[color=green]tai vasta, miten sen nyt ottaa.. Meille tuli yökylään vieraita tuossa iltapäivällä, joten vasta nyt kun nukkuvat, niin uskaltaudun tänne ;)
Pyry! Huomasin tuota listaa laitellessani, että sinäkin olet täältä Jklstä..`? saako kysyä mistä päin..?? Hauska kun täältäkin tulee muita kuumeilijoita, toivottavasti tuolla odotuspuolen Jyväsmammoissa sitten muutaman kuukauden päästä tavataan, sillä meilläkin syysvauva toiveissa.. ;)
Niin ja itse olen täältä Kuokkalan perukoilta (sen tarkemmin en nyt viitsi paljastaa, ettei kaikki tutut heti tunnista.. ;D, ei kuitenkaan ihan K:n keskustasta..)
Voi voi.. en minä lahopää taaskaan muista, mitä ptii kommentoida! (ei vissiin ees yllätä ketään enää..) Piinailijoita oli ainakin useampi, kovasti [b]plussaonnea[/b] vaan! :) Ja superpitkän kierron ihmisille kovasti tsemppiä, elkää nyt ihan vielä heittäkö kirvestä kaivoon.. niin kauan kuin tätiä ei näy eikä kuulu, on kaikki periaatteessa mahdollista! :)
näyttää tulevan nuo plussat syyssäteisiin aika lailla ryppäinä, eli joku kun sais taas putken auki, niin sitten taas monta tulis perässä -eikös juu!! Mae nyt ainakin testaa lähipäivinä bdbdbdbd ;D
Hmm.. ehkä parempi mennä nukkumaan, kun jutut ei tän tasokkaammiksi muutu! Joten huomiseen (paitsi noi vieraat on sittenkin, joten voipi mennä iltamyöhään taas se visiitti..)[/color]
niin ja HYVÄÄ YÖTÄ! :)
Ihana ilma!! Nyt jos koskaan niitä säteitä pitäisi saada, joten kaikki vaan ulos niitä hakemaan! :)
Venlalle pahoittelut negasta. Mutta toivotaan, että se täti sittenkin kääntyisi ja menisi muualle ja siten plussa vielä pamahtaisi. *peukuttelee*
Taas on pää niin hatarana, etten muiden kuulumisia pysty kommentoimaan... *pahoillaan*
Mutta oman navanhan me aina muistamme, unissaammekin! :D Eli meneillään kp 9/24-30 ja tunnustan, että nyt on greippimehut jääkaapissa! *punastelee noloissaan* Taitaa siis mennä kauniit syyspäivät hukkaan peiton alla! ;)
Taidankin nyt juosta sinne jääkaapille douppaamaan. Ja jotta kaikki keinot olisi käytössä, aion viimeistään viikonloppuna tehostaa vaikutusta punaviinillä!! :D
Kaikille säteilijöille tasapuolisesti plussatuulia ja voikaahan hyvin!