♥Syyssäteet tiistaina♥
Kommentit (27)
[color=66CDAA]Ja heti ekaks ennenkuin unohdan ..
[b]TERVETULOA MUKAAN KAIKKI UUDET KUUMEILIJAT :)[/b]
Kivaa kun joukko kasvaa, toki itse kyllä sitten unohdan nimet helpommin mutta se nyt ei ole niin vakavaa ja tuskin olen ainoa ;)
Oma napa -> kp 5 menossa ja nautin tästä tilasta suunnattomasti kun ei tarvitse panikoida että saanko mihen kellistettyä sänkyyn, ei tarvii bongata ovista eikä niitä raskausoireita, on se hyvä että edes on hetki tälläistä rauhallista ku senhän taas tietää että piinaviikot kun alkaa, alkaa myös mielikuvitus laukata ;)
Joo änsk... unohtu jo nikki ;) kun mainitsit että suunnittelet elämää sen varaan että " kun olet raskaana" , samaan syyllistyy hän, en uskaltanut ostaa uutta talvitakkiakaan ku ajattelin entä jos.. ja monta muuta asiaa, nyt kyllä [b]aioin yrittää[/b] miettiä ihan tämän hetken mukaan ku kuka sitä tietää koska se tärppi käy. Taitaa olla taas sitä kuuluisaa naisen logiikkaa ;)
Mutta nyt aamupalalle, jumppaan ja sieltä kurvaan taas töihin, booring!
Tsemppiä kaikille!!!
+++sätein Kathy [color=pink][size=5]♥
[color=CD3278]Toivotaan että se olis [b]sitä[/]!!!!
tuhat kiloa +++ säteitä!!
Kathy
Tulin eilen illalla kaverin luota kotiin palatessani apteekin kautta. Olin ajatellut odotella testaamista viikonloppuun mutta malttamattomana testasin sitten jo tänä aamuna. Negaahan se oli :( Kp:t on nyt 33/29-32, joten ei kai auta kuin odotella. Testi oli apteekin oma raskaustesti, joka ei kai ole herkimmästä päästä mutta henkisesti valmistaudun nyt tädin vierailuun..
venla
[color=8B1C62]Toivotaan että se plussa siihes testiin ilmestyis.. ja täti eksyis matkalla!!! Mutta jos ei niin meitä on monta hyppäämässä heinäjunaan joten sinne sit vaan pää pystyssä!
Ymmärrän kyllä fiilikset!
Tsempitykset!! ja plussa tuulia!!! Ei se ihan mahdoton yhtälö ehkä kuitenkaan ole :)
Kathy
ps. asiasta kukkapurkkiin, oliko tuo pätkisreseptin kakku hyvä? Ajaako ihan kakun aseman vai onko enemmän kuivakakku tyylinen? Help me.. jos joku on sen tehnyt?? Pitis tarjottavia keksiä torstaille..
Hieman mieli maassa, lämmöt laskussa, joten täti tulee sitten huomenna :( nyt kp 26/26. Viikonloppuna vilutti ja välillä oli kuuma, lämmöt oli koholla. Tänäkin aamuna kun heräsin oli tosi kuuma olo. Nyt tosin lämmöt on laskussa. Täytyy NYT lopettaa imettäminen, niin ehkä raskautumismahdollisuudet paranevat. Otettiinhan me varaslähtö yrityksessä, mutta nyt on sitten käsillä jo se kierto mistä toiveet on kovat raskautua..lisää paineita..pitäisi ottaa vähän kevyemmin tämä kuumeilu..
Plussasäteitä niitä tarvitseville!
Voi tylsyys Venla - pitäisi jonkun kertoa tädille että myöhästely on pannassa... Joko Tilta pääsi tädin venailu-piinasta? Hih, Jedeledellähän on kohta oman joulukalenterin aika, luukkujen alle vain kiertopäiviä ;) - pian pääset stressailijoiden joukkoon ja ihana odotuksen odotus vaihtuu harmaisiin hiuksiin!
Jaja muuten - eikös sen huonosti värjänneen kampaajan olisi pitänyt ainakin siitä väristä hyvittää jotain jo ihan kuluttajansuojan nimissäkin, näin olen ainakin aikaisemmin kuullut??
Minä vielä piinailen ja sinnikkäästi lykkään testaamista (kp 27/27-28) - ettei tule turhia murheita ja pitäähän pieni jännitys pirteänä. Eikä ne mun testit ole välttämättä ihan Acon/Predictor tasoa. He he, yllyttää ei varmaan paljon tarvitse, jotta ns. viikonloppu aikaistuu ainakin perjantai-aamuun. Ollaan kyllä reissussa kaikki huomisesta la-iltaan, että voi oikeastikin venähtää testailu jopa sunnuntaihin ellei täti kurvaa puskuriin kiinni. Yritän päästä kertomaan heti kun testi on tehty, mutta mulla saattaa olla liikaa ¿vakoilijoita¿ olan takana... Jep - päätä yritän pitää kylmänä, koska alussa voi mennä niin moni asia pieleen vaikka tärppi oisi käynytkin - aika moni km taitaa ajoittua vkoille 4-6 *optimistinen realisti*.
Ai niin, G: alkoholin kulutus on ollut aina vaan vähenemään päin. Krapula on nykyisin niin vastenmielinen kokemus, että taitaa olla max. yhden käden sormilla laskettavissa ns. ottokerrat imetyksen lopettamisen jälkeen - en saa juotua enää itseäni humalaankaan kun ei vaan maistu, pitäis ottaa vissiin pari Long Island iceteata. Pienimuotoinen känni tyttöjen kesken kun olisi joskus ihan ¿terveellinen¿ stressin laukaisija. Mieskään ei enää suostuisi tarjoamaan romanttisten hetkien lomassa viiniä kun mua alkaa kahden lasin jälkeen nukuttamaan :D - vanha mikä vanha :D
Jep, menenpä tästä etsimään lisää niitä harmaita hiuksia (kaksi jo löytynyt - kääääk) ja toivomaan parasta niin omalle navalle kuin kaikille muillekin ++++++++++++++++++++++
Harmi, mutta innolla uuteen kiertoon. Eipä ollut kyllä mitään oireitakaan, joten tässä kuussa ei niin korkealta tultu, mutta pistäähän se v.....maan hetkeksi..
Olen ehkä hieman huonoa seuraa tällä hetkellä, joten poistun takavasemmalle hetkeksi.
Onnea kaikille muille, ja tervetuloa uuden syyssäteisiin!!
hei kaikille piiitkästä aikaa...ajoittain kerenny täälä käymään nopiaa lukemassa muden viestejä, mut muutne on ollut niin kiiruusta harjoittelussa ja viikonloppu meni Turussa... Oltiin sielä miehen serkun häissä ja oli sielä myös oikein ihunia vauvoja :)...
Kp 27/?(28 pillereissä) menee ja vähän jotakin tuntemuksia mut ne voipi olla vaan siitäkin kun omat hormoonit pääsee ekassa luomukierrossa jylläämään... yritän vielä malttaa muutamia päiviä ja ootella tuleeko täti kylään...Toivottavasti ei...
Nyt tän viikon saa vaan lomailla kun alkoi syysloma ja nauttia vaan olemisesta...Eli nyt tuonne peiton alle ja uutta vauva lehteä lukemaan
moikka
kiitoksia, toivonmukaan olisin raskaana, mutta sen sitten aika näyttää.
Joku galluppi tais jossain vaiheessa olla juomisesta???
No vastaan nyt kumminkin.
Juon aika vähän alkoholi tuotteita.
Jos ja kun juon, niin mieluiten laitan kirkasta limun joukkoon todella vähän.
Siideriä ja lonkeroa menee 1-2 tölkkiä.
En oikein oo alkohoili ihmisiä.
[color=darkorchid]Tervetuloa joukkoon JENNI, MII ja ÄLSKLING!! Ahkerasti vain pinoutumaan niin saadaan hyvät keskustelut aikaiseksi.
VENLA, onpas harmi se nega! Höh!
HELMI-ELLALLE pahoittelut tädistä, mutta tervetuloa heinäsirkka-junaan! Siellähän meitä säteitä riittää :)
TUULIA ja MAE, toivottavasti tärppi on käynyt siellä!
YOGINOS, onpas kutkuttava tuo sun tilanne tosiaan. Mutta siis varmaan inhottavaakin elää epätietoisuudessa. Toivottavasti asia alkaisi selkiytyä suuntaan tai toiseen!
Niin Kathylle varsinaisesti olikin tämä asiani, eli se pätkiskakku on kuivakakku, mutta ehkä hieman juhlavampi sellainen, varsinkin jos siihen päälle valuttaa suklaata. Kylmänä kakku oli vielä parempaa, pätkiksen maku tulee hyvin esiin. Itse tykkäsin kovasti, vaikka onkin aika makeaa. Kannattaa kokeilla! :)
Omaa napaa: vauvaprojektin suhteen on hyvin rauhallista, tämä kuukausi vissiin mennään sen kummemmin hötkyilemättä. Eli ns. tjot-meiningillä, jos sellaista on oikeasti olemassakaan :) Itselleni olisi ihan mieluisaa olla vielä raskautumatta siinä mielessä, että pikkujoulukausi kolkuttaa ovelle ensi kuussa.. Mies taas ei tärpistä tai tärppäämättömyydestä kummemmin stressaile. Mutta jos kaksi viivaa napsahtaa, niin olen kyllä ikionnellinen!
Niin ja vielä tuhlausG: suuriin ei tuhlailla, yleensä ostan aika lailla tarpeellista tavaraa. Mutta ulkona syömiseen hujahtaa helposti sellaista rahaa, jonka olisi voinut säästääkin :) *laiska kokkailija*
Joo-o, auto odottaa edelleen katsastukseen vientiä ja talvirenkaitakin on kohta pakko alkaa näillä leveysasteilla miettimään.. Joten pakko kai alkaa tekemään jotain kun on kerran vapaapäiväkin. Joten Moikkelis kaikille ja aurinkoista tiistaipäivää! paljon ++++Säteitä+++++
Riika (joka pudotti numerot pois nikistään)
testaa jo!! *yllyttää, yllyttää* ;) Tai viimeistään perjantai-aamuna! eikun torstaina jo!
Muutenkin jääpussi pään päällä sulaa sihisten ;D - pakko venailla AINAKIN torstaihin, ne testit ei taatusti oo niin herkkiä...
Miten Riika tipautit ne numero veks? On alkanut muakin turhat luvut ärsyttää ja olen liian laiska ottamaan selvää kikkailuista...
- Mae -
tuossa palstan päällä rivissä on kohta omat tiedot. Siellä (2. sivulla) voi vaihtaa ja muokata nimimerkkiä.
Kiitokset siis kaikille myötätunnosta, olin kyllä aika pettynyt nega-tulokseen. Lämpöä mulla on kyllä edelleen, mittasin sen nimittäin aamulla kun oli niin flunssainen olo ja mittari näytti 37,3. Edelleen on kauhean viluinen olo. En kylläkään ole lämpöjä muuten mittaillut mutta normaalilämpö mulla on jotain 36,5 luokkaa. Odottelen siis edelleen joko tätiä tai plussaa.. Jos täti ei kurvaa paikalle, niin ensi viikon alussa testaan uudelleen.
Nyt pitää lopetella ja lähteä vihdoin lounaalle.
Plussasäteitä kaikille tasapuolisesti!!!
venla
[color=orange]Eilen joku kyseli Aconin ovistesteistä..Eli nehän näyttää tulevan munasolun irtoamisen ja siitä se 24-36 h on otollisinta aikaa. ;)
Apteekin testistä sen verran, että oma kokemus on, että ei ole kovin herkkä. Sain vasta viikolla 7 selvän plussan, vielä viikolla 5 (muistaakseni) oli haalea viiva vain. Eli älä menetä toivoa vielä Venla! =D
Juu, minäkin törsäsin uusiin housuihin ja pessimistinä ajattelin, että kuiteskin ne vielä kaaaauan menee jalkaan. Tunnustan kyllä, että samantyyppiseen ajatteluun olen Kathy syyllistynyt.. ;D Se on se naisen logiikka mikä jyrää..!
Juu, toi pätkiskakku on enempi kuivakakku, olen täällä törmännyt tälläiseenkin pätkiskakku-ohjeeseen:
[color=brown]PÄTKIS-KÄÄRETORTTU
* 4 munaa
* 1 ½ dl sokeria
* 4 rkl vehnäjauhoja
* 2 rkl perunajauhoja
* 2 rkl kaakaojauhetta
* 1 tl leivinjauhetta
Vaahdota munat ja sokeri. Sekoita kuiva-aineet. Sekoita ainekset. Levitä uunipellille ja paista 200°C n. 10 minuuttia.
* TÄYTE:1 tlk rahkaa
* ½ dl sokeria
* 1 tl vanilliinisokeria
* 1 dl kermaa
* 5 Pätkis Patukkaa
Vaahdota kerma. Murskaa Pätkis-patukat. Sekoita ainekset. Levitä täyte. Kääri rullalle. Anna olla jääkaapissa.
[color=orange]Tuostahan saa kasattua myös täytekakkumallisen. Ja hyvää oli..tietysti ;) Kaikki missä on suklaata.
Tuulia ja Mae jaksevat sitkutella testin teon kanssa..heti kertomaan tänne, kun olette tehneet *hoputtaa ; )* Ja Yoginoksellako oli se megakierto päällä? Jos se kuitenkin olisi sitä itseään...?
Nonniin, puheenvuoroa toisille. ++++säteitä ja tädinkarkoitustansseja!
kaikille !
Kauhee olo, kurkku aivan käheenä ja päätä särkee... Flunssa on tulossa, yritän taistella vastaan.
Mulla tosiaan eka kierto vasta menossa pillereiden lopettamisen jälkeen ja kaikkia outoja oireta koko ajan. Mielessä häilyy ajatus voisko tää olla jo sitä, mutta yritän laittaa jäitä hatuun ja mietin, et koko kroppahan tässä on aivan sekasin kun vihdoin oon saanut lopettaa niitten pillereiden syönnin. Tiedän, että tätikin varmasti myöhästyy ja pahasti, kun itellä on aina ollu pitkä ja epäsäännöllinen kierto, pillereitä syödessä taas aina ollu ihan kellon tarkkaa koska mensut alkaa. Nyt sitten tietenkin odottolen niitä alkavaaksi viikonkuluttu ja sit jos niitä ei ala kuula hypin täälä seinille epävarmuudesta... Mutta testiä en tee ennen kun täti on viikon myöhässä.
Nyt taidan mennä kuumaan suihkuun ja laittaa tee-veden kiehumaan, villuttaa niin kovasti.
Tsemppiä testailijoille ja toivotaan, että tädit ei tuu. Onnea uuteen kiertoon, kaikille jolla täti on jo kyläillyt.
Pitkästä aikaa minäkin täällä kirjoittelemassa... Tai pitkästä ja pitkästä.. ;)
Työt menneet päiväkodissa ihan hyvin, viime viikon maanantaina siis aloitin. Nyt viime lauantaina alkoi mulla kuume ja yskä ja nuha sun muut, kaikki kerralla. Eilen olin töissä, mutta tänä aamuna nosti sitten kuumeen tuonne 38 niin ei uskalla mihinkään päiväkotiin töihin lähteä, tarttuu tauti kuitenkin kaikkiin lapsiin. Nyt on sitten lauantaihin asti sairaslomaa... Lääkekuurinkin määräsi, mutta vain ellei lähde muilla keinoin tauti nyt muutamassa päivässä.
Voi että sitä toivoo, että olis jo raskaana. Tänään terkkarilla tuota sairaslomaa käydessäni kysyinkin jo, että missä vaiheessa sen raskaustestin voi siellä tehdä. 10 vrk. Raskaus olis kyllä mahdollinen ja oireitakin alkaa taas olla. Menkat tosin olis tulossa vasta parin viikon päästä joten en tiiä. Toivottavasti en toivo turhaa ja ellei tärppää tässä kierrossa niin toivottavasti en masennu siitä liikaa. Mie vaan oon vähän semmonen. Pettymykset on aina pettymyksiä.
Plussasäteitä ihan hurjan paljon!
[color=tomato]Koko aamun/päivän olen pinon kasvua seurannut, mutta en näköjään ole viestiä saanut aikaiseksi..? Jossain vaiheessa vissiin aioin jo kirjoittaa, mutta en sitten kumminkaan ja sitten jo unohdin, että olinkohan laittanut jotain.. kyllä on laho pää!! ;)
Eipä kyllä mitään uutta tänne päin.. Hih, tuo Maen ehdotus omasta kalenterista/aamukammasta oli kyllä hyvä.. täytyy kohta harkita! Tai no, ehkä tämä kierto ensin loppuun ja sitten siiihen seuraavaan.. jos se nyt on se viimeinen, toivottavasti! :)
Hmm.. [b]Tervetuloa vielä kaikille uusille[/b] -tuossa juuri muokkailin listaamme ja lisäilin uusia. Vielä en sitä tänne laita, kun odotan edes yhtä [b]Plussauutista[/b] ensin.. ;D
Nyt on taas mentävä, mutta [b]Plussasäteitä kaikille tarvitseville ja tädinkarkoitushuiskutuksia myös tarvitseville[/b]
Aurinkoista tiistaipäivää!
toivotttelee Jedelede [size=4]♥[/color][/size]
Tässä autoasioiden setvimisen lomassa juolahti mieleeni, että [color=deeppink]mikä on Ellin tilanne?[/color] Sulla on ollut siellä ratkaisevat päivät käsillä.. Toivottavasti kaikki on kääntynyt parhain päin!!
Ja kiva kuulla Labasestakin pitkästä aikaa, toivottavasti siellä alkaa yritys pian tuottaa tulosta! Ja pikaista paranemista!
no poistun taas pähkäilemään, että missä välissä ja kuka ne renkaat oikein vaihtaa.. Hommataanko itselle kaikki työkalut vai maksetaanko about 30 egee työstä ja päästään itse helpommalla.. Oon siis niin tuore autonomistaja että pitää tällaisiakin pohtia :)
Moiii!
[color=green]Mitä tämä voisi olla, ala vatsassa tuntuu pientä nipistelyä?
Menkat on edelleenkin myöhässä ja ihmettelen mihin ne on oikein eksyneet.
Sit mulla on välillä hirveen kuuma ja sit taas ihan normaali.
Olen 27v, joten en ainakaan luulis että mummokuume olis iskenyt.
Heh..
Nyt on vaan koko aamun nipistellyt pikkuisen alavatsan seudulta ja mietin että mitä se olisi. Se nipistelee pikkuisen enemmän vasemmalta puolelta kuin keskeltä.
[color=red]????????????????????????????????????????????????????????????
Plussa säteitä kaikille ihan hirmuisesti.