Montako kiloa pystyy pudottamaan neljässä päivässä JA MITEN??
Sain tiedon eräästä juhlasta joka on lauantaina. Tänään en vielä pysty syömään miten haluan,on sovittuja lounaita yms,voin tietysti katsoa mitä syön,mutta näyttäisi tyhmältä närppiä salaattia kun koko muu pyötä tilaa jotain fiinimpää ;D
Minulla on kuitenkin ti-pe vapaata ja olen lasten kanssa kotona ja voisin koittaa syödä niin että syön mahd. vähän kaloreita,auttaako pudottamaan muutamassa päivässä edes kiloa????
Kommentit (22)
pari kiloa lähtee varmasti jos et syö paljoa, (ja et sit syö mitään sipsejä) ja käyt vaikka liikkumassa tunninkin päivässä.
Paitsi että viikonloppuna on sitten tiedossa PALJON syömistä. Miten siinä sit käy? "Laihdutetaan" nyt tällä viikolla pari kiloa nestettä ja sit viikonloppuna napit lenteelee, vai? Tietäiskö oikeasti joku, miten elimistö käyttäytyy sitten kun edessä on useampi juhla-ateria, jotka tuskin on kauhean karppeja.
Vkl ajattelin itse sit vaan yrittää syödä hillitymmin kuitenkin.
Mulla on parissa viikossa (joo,oon syönyt kuin PORSAS) tullut +5,5kg ja edustusvaatteet alkaneet kiristään ja lauantaina pitäs olla parhaimmillaan :( Muuten inhottaa jo ajatella kun otetaan kuvia yms et miten siinä käy... on varmaan kivan näköinen... minussa kun lyhyt olen niin tuo melkein 6kg NÄKYY.
Ja jos tuon 2kg edes saa pudotettua niin se jo auttaisi tuohon et pahin pömpötys häviää!!
3h välein jotain n.100 kalorin edestä ja mielellään vain yksi ateria hiilihydraattipitosta, muut joatin muuta esim salaattia, jugurttia tns...ja varmana painoa tippuu sen 3-4kg 4 päivässä! :)
ainakin 5 kiloa ellet ole jo nyt hyvin hoikka.
syöt tänään sen mikä on pakko, mutta et syö illalla mitään. juot vettä ja teetä mutta et syö. jos on pakko, syöt omenan.
päivässä et pysty laihtumaan kiloakaan. Saat kyllä jotain 2-5 kiloa (riippuen lähtöpainosta) pois nesteitä. Eli syömässä mahdollisimman sulavaa ruokaa vähäisiä määriä, juomalla paljon ja ottamalla jotain nestenpoistotabletteja luonatistuotekaupasta. Juhlassa ei tosin kannata juoda paljon viinejä ettei tule paha olo. Ja tulos ei ole pysyvä painonlaskussa.
3h välein jotain n.100 kalorin edestä ja mielellään vain yksi ateria hiilihydraattipitosta, muut joatin muuta esim salaattia, jugurttia tns...ja varmana painoa tippuu sen 3-4kg 4 päivässä! :)
Ihan vain maustamatonta "turkkilaista" en pysty syömään...
Miten on jos ostais niitä Nutriletteja yms...? Auttaiskohan? Paljonkohan sellasessa patukassa esim.on??
ap
Karppaus on siitä kelju tapa laihduttaa, että muutamassa päivässä tulee muutamaksi päiväksi karmean hajuinen hengitys. Että hiilareita voit toki vähentää, mutta älä jätä kokonaan pois.
Sinuna kokeilisin seuraavan sorttista dieettiä:
- juo vettä niin paljon kuin pystyt, mutta vähintään 2 litraa päivässä
- syö paljon kurkkua, ananasta ja vesimelonia/meloneja ylipäänsä. Ne poistavat nesteitä.
- vältä suolaa
- ruoaksi syö paljon kasviksia ja salaattia. Vältä: sokeria, perunaa, riisiä, pastaa ja vaaleita jauhoja.
- koita tietty liikkua paljon, niin että tulee hiki. Lasten kanssa vaikka pulkkamäkeen päiväksi ja evääksi jotain lämmintä keittoa termariin. Tai hiihtoretkelle.
stsrttipaketilla saa hyvin nesteet liikkeelle, 3-5kg voit saada viidessä päivässä pois. Rasvaa ei oikein ehdi polttamaan kauheasti koska laskennallinen määrä on 7000 kaloria per kilo. Eli joutuisit olemaan täysin syömättä kolme päivää kiloa varten.
Mutta ylimääräiset nesteet lähtee kans lentoemäntädieetillä tai syömällä pelkkiä hedelmiä ja paljon vettä, ei suolaa.
Mulla on parissa viikossa ... tullut +5,5kg ... minussa kun lyhyt olen niin tuo melkein 6kg NÄKYY.
Kyllä se näkyy kenessä tahansa normaalipainoisessa/lievästi ylipainoisessa. 6 kg parissa viikossa on järkyttävän paljon, oletko varma ettei sinulla ole jotain sairautta?? En irvaile, oikeasti se on paljon!
joten hyvin voit olla syömättä.Vedät vain nesteitä sen 400 kalorin edestä et aineenvaihdunta säilyy.Ei edes nutripussei vaan jotain juuresmehua tai maitoheraa.Kaikki turvotus lähtee neljässä päivässä.Älä syö mitään nutripatukoita yms.Monivitamiinipilleri siihen sit.
Suosittelen myös lentoemäntädiettiä. Sillä lähtee neljässä päivässä neljä kiloa. Joo, nestettähän se suurimmaksi osaksi on, mutta se neste näyttää ihan läskiltä. Ja kun neste lähtee niin näytät laihemmalta. Etenkin vatsasta lähtee pömpötys hyvin pois.
Juhlissa ei sit kannata syödä kovinkaan paljoa, koska vatsa voi tulla kipeäksi ja turvota täysin jos ensin olet nälkäkuurilla ja sit ahmit.
systeemeissä? Eikö ihmisillä ole todellakaan tahdonvoimaa tuunata ruokavalionsa sellaiseksi ettei soutamista ja huopaamista enää tarvitsisi tehdä? Hiilihydraatit minimiin, 20-40 g/pvä ja takuulla laihtuu. Itse olen pudottanut painoani 5:ssä viikossa 7kg ja aion välttää hiilareita jatkossakin. Parasta tässä ruokavaliossa on mahtava energisyys, upeat yöunet, tyytyväinen vatsa ja onnistumisen ilo.
kunnon alusasuun, sellaiseen moderniin "bodyslimmeriin" kuin olla muutamaa päivää nälkäkuurilla? Mitään pysyvää laihtumistahan et kuitenkaan tuolla saa vielä aikaan, ja yht'äkkinen paasto voi aiheuttaa yllättäviäkin reaktioita (ellei ole kokemusta). En ottaisi riskiä.
Mulla oli hammas kipeä +paha tulehdus suussa. 11 pvän aikana laihduin 9kg. Suurin osa nesteitä...mutta se antoi motivaatiota :)
Mietipä sitä että laihdut kyllä, mutta juhlissa henki haisee kun joku rankkitynnyri. Ei kiitos ainakaan mulle!!
Hyvät alusvaatteet auttaa piilottamaan vatsamakkaroita, mutta jos ap on juuri lihonut 6kg, niin se on kyllä suurimmaksi osaksi nestettä, eli todellisuudessa ap:n kasvot ja olemus on pöhöttynyt. Se pöhötys lähtee pois kun saa ne nesteet liikkeelle.
Sen voi tehdä monella tapaa tottakai. Voi näännyttää kilot pois nestepaastolla, voi karpata, voi käyttää jotain lentoemodieettiä tai tehdä kuten tuossa aiemmin itse vinkkasin.
Mä itse suosin sellaista järkidieettiä, johon sisältyy hiukan niitä hiilihydraattejakin, mutta ennen kaikkea nesteitä poistavia, terveellisiä ja vatsaakin täyttäviä kasviksia, vihanneksia, hedelmiä ym. Ja paljon vettä.
systeemeissä? Eikö ihmisillä ole todellakaan tahdonvoimaa tuunata ruokavalionsa sellaiseksi ettei soutamista ja huopaamista enää tarvitsisi tehdä? Hiilihydraatit minimiin, 20-40 g/pvä ja takuulla laihtuu. Itse olen pudottanut painoani 5:ssä viikossa 7kg ja aion välttää hiilareita jatkossakin. Parasta tässä ruokavaliossa on mahtava energisyys, upeat yöunet, tyytyväinen vatsa ja onnistumisen ilo.
tai parissa päivässä MONTA KILOA??? Mulla bmi 20 ja ei edes monen päivän vatsataudissa tipu kuin vajaa kilo!
En ole ollut syömättä neljää päivää (huh hei), mutta jos olisin niin olen 100% varma että ei siinäkään lähtisi kuin kilo jos sitäkään.
Lentoemäntää kokeilin joskus, tulos +-0, söin täysin ohjeiden mukaan!
Terve mulla ainakin lähtee kun käyn puoli tuntia juoksmassa niin siinä jos 1kg ja nukkuminenhan pudottaa enemmään painoa kun sohvalla makaaminen.. Päivässäkin putosin kilo kun tunnin urheilu kentällä juoksin jaa hyppelin söin aamulla ja kun tulin koulusta niin kaksi keksiä jaa kahvikupillisen sillä pärjäsin iltaan kunnes söin kaksi leipää ja rahkan siinää sitten oli tipahtnu sitäPainoa.. :)
Eli syöt loppuviikon esim kanaa,salaattia ja lämpimiä kasviksia,raejuustoa ja rahkaa.Painoa tippuu alussa vauhdilla useita kiloja koska hiilihydraattien elimistöön sitoma neste poistuu.