Onko tämä mielestäsi seksuaalista häirintää
4 kollegaa (2 miestä, 2 naista) sattuu samaan aikaan kopiokonesaarekkeelle. Yhtäkkiä yhdellä naisista (esimiesportaaseen kuuluva, jos sillä on mitään merkitystä) lennähtää puserosta nappi kaaressa. Toinen miehistä tuulettaa ja sanoo, että "jesh, mä pystyn vielä viisikymppisenäkin tekemään tuon ajatuksen voimalla".
Kommentit (8)
huumorilla kun ottaa ja vastaa niin pärjää. Niin siis huotoasemalla olen töissä ja suurin osa asiakkaista miehiä.
Hyvä letkautus. Ei ole mun mielestä seksuaalistä häirintää. Mutta tämä onkin aika kinkkinen juttu. Tuo seksuaalinen häirintä -käsite nimittäin. Joku kokee häirintänä pienenkin aiheesta puhumisen, toinen voi puhua tai kuunnella vaikka kuinka rivoja, ottamatta asiaa mitenkään häirintänä. Itse olen miesvaltaisella alalla töissä ja sellaisia juttuja joudun kuulemaan päivittäin, että herkempää hirvittää. Kuitenkin en todellakaan koe juttuja seksuaalisena häirintänä, vaikka välillä ärsyttääkin. Jutut tosin harvoin kohdistuu minuun. Olen kai tottunut ja karaistunut...
Naureskelen vieläkin kollegani läppää. Mutta tämä toinen naispuolinen kollegani loukkaantui puolestani...
Naureskelen vieläkin kollegani läppää. Mutta tämä toinen naispuolinen kollegani loukkaantui puolestani...
ja taisit itse olla kollegasi kommentista mielissään. Naiskollegaa harmitti saamasi huomio (tod.näk. hänellä on pienet rinnat ja sinulla isot).
yhteishenki ja kestämme huumoria.