erota vai jatkaa suhteessa missä ei saa mitään!!!!!
meillä sellainen homma 2 lasta ja olemme vaan riidelleet joka päivä ja minua ärsyttää myös mieheni sanomiset jne...toki meillä ollut pettämistä (minun puolelta 2 vuotta sitten ja netissä nais seuran hakua miehen puole?ta monta kertaa jäänyt kiinni viimeksi puoli vuotta sitten. kaikista enemmän minä säälin lapsia että joutuu kuuntelemaan ja on niin ahdistavaa olla kun toisen kanssa ei voi puhua ko ollaan niin eri aaltopituudella..olen hautonut eroa jo kaksi vuotta ja olen sanonutkin, muuta kun lapset niin pienia 1v 5kk ja puoltoista kuukaitinen ja mieheni ei halua erota, mutta kun tilanne ei muutu mihinkaan suuntaan pahenee vaan.. en tiedä mikä voisi enään auttaa???onko kenelläkään kokemusta voiko vielä parisuhde parantua?????
Kommentit (12)
kerrankin joku osaa puolustaa eikä vain haukkua..näitä ihmisiä tarvitaan tänne suomeen =)
kyllä sinun kannattaa antaa aikkaa itsellesi...ratkaise vasta ko et imetä siis jos imetät se on ihan normaalia että hormoonit ovat sekaisin.luultavasti olet aikamoinen nainen kun miehesi haluaa olla kanssasi vaikka tapahtunut kaikenlaista..elämässä meille ihmisille tapahtuu virheitä, mutta niiden kanssa on opittava elämään.. ei hätää olen kuullut että pettämisestä voi toipua ja rakentamalla parisuhdetta vaikka pariterapiassa saadaan hyviä tuloksia aikaa. ole itsellesi lempeä asioilla on tapana järjestyä..erota ei kannata ellet halua yksin kasvattaa lapsia jos haluat niin eroa, mut nyt vaan elätät päivä kerrallaan .. ole itsellesi rehellinen..
Numerot 9, 10 ja 11 on samalta kirjoittajalta eli ap:lta.
Vanhempani ovat riidelleet niin kauan kuin muistan. Isäni on narsisti ja myös pettänyt äitiäni useasti kun olin pieni.
Olen toivonut kuusivuotiiasta asti vanhempieni eroa (nyt olen 23v.), mutta he ovat edelleen yhdessä koska rakastavat toisiaan. Minulla on kaksi nuorempaa sisarusta, jotka asuvat vielä kotona ja joutuvat edelleen kuuntelemaan riitoja jotka lähinnä johtuvat isäni mustasukkaisuudesta ja narsismista.
Olen täysin sitä mieltä, että enemmän teette vahinkoa lapsillenne olemalla väkisin yhdessä ja tappelemalla, kun jos eroaisitte enemmän tai vähemmän sovussa.
Kukaan ei saa riitaa aikaiseksi yksin.
isä sitten mahtaa olla, jos on 1,5 v ja 2 v sitten olet itse pettänyt.. vai petitkö vallan jo raskaana ollessasi. Ällöä. Sitten heti uutta tuubaan vaan. Hmm... oliskos tässä ollut tuumaustilanteen paikka jo aikoja sitten. Taisit herätä liian myöhään itkemään.
no pettamisesta varmasti aikaa sitten 3 vuotta se olikin noin..saman miehen lapset molemmat!!!
haluan kommetteja onko ihmisillä kokemusta voisiko saada asiat kuntoon????
ja mietit niitä parisuhdekuvioita vaikka vuoden päästä uudestaan. Vaikutat todella epätasapainoiselta ihmiseltä.
AP on siis päästellyt menemään vieraassa vuoteessa raskaana ollessaan. Minulle olet hieman arveluttava nainen tuolla perusteella.
En tajua tuollaisia suhteita yhtään!
taidatte kaikki olla katkeria =)))))) jotkun haluavat lapsia ja on valmiit kasvattamaan ne vaikka yksin.... tuo nainen vaan pyysi kokemuksia eikä haukkuja. ajatelkaa jos teillä on ongelma ja luultavasti on , mutta ette uskalla edes käsitellä niitä ja saatte vaan haukkuja... ette uskalla edes omilla nimillä laittaa viestiä...näyttäytykää ihan oma itsenänne eikä täällä piilossa haukkua=) naurettavaa menoa teiltä jolla ei ole mitään hyvää sanottavaa=)