Kenelle saan lähettää lapsista kuvakortin?
Että kuka siitä ilahtuu.
Lähimmille ystäville, omille sisaruksille? isovanhemmille kai. Turhaan niitä edes enempää tilaan kuin on tarve. En tiennyt että ovat niin kauheita jonkun mielestä!
vai onko pilaa haukkua täällä toisten lähettämiä joulukortteja, eihän ihmiset oikeasti ajattele niin?
Kommentit (23)
A) koska eivät itse osaa/jaksa valokuvata saati teettää kuvista kortteja
B) kokevat alemmuutta jos muiden lapset on kivasti puettu/ iloisia.
C) eivät osaa kokea empatiaa ja kiinnostusta muuhun kuin omaan napaan
Kukaan ystävistäni ei ole koskaan sanonut, etteikö lastenkuvakorteista tykkäisi. Päinvastoin viestitellään usein niiden ystävien kanssa, joilta tulee valokuvia. Kehutaan söpöjä kortteja :). Itse olen jaksanut tehdä kuvakortit kun lapset olivat pieniä. Myös lemmikit on kerran kuvaan saatu mukaan. Nyt kun ovat isompia, en ole jaksanut tehdä kuvakorttia. Mutta toivon saavani muilta.
Vauvakortit tai huumorilla otetut ovat parhaita :)
Kun saamme lapsi- tai lemmikkikortteja jouluna, koen olevani tärkeä kortin lähettäjille.
Lähetämme kaikille, halusivat tai eivät, kuvakortit, joissa lapset tonttulakeissaan. Lapset kuuluvat perheeseemme :D
Isovanhemmille olen aina antanut kunnolliset kuvat, en mitään teennäisiä tonttukuvia. Enkä tykkää itsekään lapsikuvakorteista. Tuskin edes vilkaisen niitä.