Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelle saan lähettää lapsista kuvakortin?

Vierailija
28.11.2010 |

Että kuka siitä ilahtuu.

Lähimmille ystäville, omille sisaruksille? isovanhemmille kai. Turhaan niitä edes enempää tilaan kuin on tarve. En tiennyt että ovat niin kauheita jonkun mielestä!

vai onko pilaa haukkua täällä toisten lähettämiä joulukortteja, eihän ihmiset oikeasti ajattele niin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isovanhemmille ja tädeille. Enkä ajattele sitä, että kuka mahtaa tykätä kortista ja kuka ei..

Vierailija
2/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkäisin saada kyllä niitä valokuvakortteja kaikilta joilla on pieniä lapsia ja jotka mulle kortin lähettää...! Ihan harmitta jos joltain tulee tavallinen kaupan kortti vaikka haluisin nähdä lapset!

Jo joku ei tykkää (luultavasti vain murto-osa saajista) niin heittäköön vaikka roskiin, ei se mua haittaa! Tänä vuonna laitan kaikille lähisukulaisille, joiden kanssa olen tekemisissä, itsetekemän joulukortin +lapsemme 1-vuotiskuvan (10-kuvakokoa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkäsin myös joku lapseton tuttuni on joskus lähettänyt valokuvakortin koirastaan! Kaikki mikä kertoo lähettäjän perheestä tai persoonasta on kivaa vaihtelua massakortteihin.

Vierailija
4/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut kiva saada lapsikuvia tai perhekuvia joulukortteina. Itse en kuitenkaan sellaisia osaa lähettää.

Vierailija
5/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin taapero tonttulakki päässä on aika väljähtynyt idea.

Me teetetään kortit omista kuvista, ja yleensä niissä esiintyvät lapsemme tai koiramme. Poseerauskuvia emme harrasta vaan jotain muuta. Tänä vuonna otettiin kuvat lumitöistä trampoliinilla.

Vierailija
6/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään toki kaikista korteista (myös Tiimarin;) mutta kaikkein ihanimpia ovat valokuvakortit (lapsi, eläin, koko perhe...) ja toisena tulevat itsetehdyt. Kaikki laitan esille seinäkollaasiksi mutta valokuvat ja itsetehdyt säästän, ostokortit lähtee joulun jälkeen kartonkikeräykseen. Itse lähetän valokuvakortin suurimmalle osalle sukulaisista ja ystävistä, vain sellaisille kenen kanssa muodolliset välit (esim työympyröistä olevat) ja muutamalle kenen tiedän kärsivän lapsettomuudesta lähetän ostokortit. Ja itse kyllä tykkään juuri niistä "taapero tonttulakissa"-korteista, oleellista on sommittelu. Siis ei niin että taapero istuu sohvalla tonttulakissaan ja kuva on kohdistettu niin että koko sohva näkyy vaan niin että kuvassa esim vain kasvot. Tilannekuvat (leivotaan pipareita, tehdään lumitöitä tms) eivät ole visuaalisesti yleensä kovin kauniita mutta ilahduttavat toki yhtälailla:)

Vierailija
7/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, ne omat söpöt lapsukaiset eivät vain kaikkia jaksa ihan aina kiinnostaa, edes jouluna. Joulurauhaa!

Vierailija
8/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein suuri kuva tonttulakkisista lapsistasi...ilahtuu varmasti! ;)

Vierailija
9/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin voi sillä sitten tehdä, mitä lystää.

Vierailija
10/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi-joulukortit on parhaita! Mieluummin katselen kuvaa tuttavani lapsesta kuin tiimarin joulupukkikorttia.

Musta on kiva ja kiinnostava nähdä miten kaukaisempienkin tuttavian ja sukulaisten lapset on kasvaneet ja muuttuneet.

Ihan oikeasti, ne omat söpöt lapsukaiset eivät vain kaikkia jaksa ihan aina kiinnostaa, edes jouluna. Joulurauhaa!

Vierailija
11/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kiinnostaisi kamalasti IHAN KAIKKIA?

Vierailija
12/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niistä.

Vierailija
13/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetut kuvat eivät olekaan haluttuja, apuaaaaaaaaa!

Vierailija
14/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen mielelläni miten muiden laset ovat kasvaneet. Säästän kaikki valokuvakortit albumiin, muut menee heti roskiin!

Vierailija
15/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on ihania. :) Ehdottomasti parempia kuin tavalliset kortit vaikka kyllä nekin on kivoja. En tajua miks joku suuttuu siitä että toivotetaan hyvää joulua.

Lapsikortin voi mun mielestä laittaa sellaisille, jotka ovat niiden lasten kanssa tekemisissä. Eli siis esim. isovanhemmat, sukulaiset, kummit, läheiset ystävät...

Vierailija
16/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka oikeastikin ovat kiinnostuneita lapsistani, eli lähinnä isovanhemmat ja kummit, kai.

Ystäville ja tuttaville en laittaisi, se tuntuisi musta itsestäni tosi typerälle.

Me askarrellaan itse joulukortit joka vuosi, joten en ole kyllä koskaan laittanut kuvakortteja, ennemminkin lasten itsensä tekemiä kortteja myös noille läheisimmille.

Vierailija
17/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen mielelläni vaikka tuntemattomien lapsien kuvia, tai lemmmikkien. Toki ilahdun ihan mistä vaan kortista, oli ne sitten tiimarista tai ilmais kortteja tai itse tehtyjä. Lämmittää sydäntä kun joku muistaa =)

-tintti-

Vierailija
18/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimarin tonttu sen olla pitää!

otetut kuvat eivät olekaan haluttuja, apuaaaaaaaaa!

Vierailija
19/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitä, ettei muka kenenkään muun lapset kiinnosta kuin omat. Onhan se mukavaa katsoa millainen kuva on otettu, ja miten lapset ovat kasvaneet. Jokainen lapsi on suloinen!

Vierailija
20/23 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että muut ovat niin kiinnostuneita meidän Sirkka-Uolevista ikävä kyllä. Moukat :/