Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin, että erossa mies haluaa aina jäädä vanhaan kotiin?

Vierailija
27.11.2010 |

Siis tilanteessa, jossa kumpikaan ei ole muuttamassa kolmannen osapuolen luoksen asumaan.

Meillä minä lähdin ja ostin uuden asunnon. Kerroin tämän eräälle, joka sanoi, että se menee aina näin. Miehet ovat sellaisia, että jäävät aina vanhaan tai sitten ostavat jonkin hervottaman talon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on ollut äiti lapsineen, joka on jäänyt vanhaan kotiin. Näinhän se olisi lasten kannaltakin järkevää, ettei tulisi kaikkia muutoksia kerralla? Tietysti asianhaarat punniten..

Vierailija
2/5 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumaan yhteiseen kotiin kun köyhällä naisella ei ole varaa lunastaa miestä ulos sieltä. Äiti muuttaa lasten kanssa vuokra-asuntoon kerrostaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä lähtisin tästä talosta ilomielin,olisi ihanan helppoa asua kerrostalossa tai rivarissa!

Vierailija
4/5 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies osti minut ulos tästä. Hänellä on järjetön laina tällä hetkellä. Minä puolestaan olen velaton kerrostalossa.

ap

Vierailija
5/5 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaltaan se helpotti eroa, kun sai aloittaa uudessa kodissa, jossa ei ikäviä muistoja.

Tosin miinuksena iso asuntolaina...

Mutta toimeen tullaan, ja on ihana asua ihan omassa talossa, ja lapsetkin viihtyy.

Ex on kyllä puhunut muuttavansa jonnekin, mutta ei ole vielä saanut aikaiseksi. Lapset viihtyy enemmän mun luona, vaikka vuoroviikkosysteemi onkin. Ja siis asutaan puolen kilometrin päässä entisestä kodista, joten on lapset pääsee helposti tässä liikkumaan,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi