Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaisi, että meillä..

Vierailija
27.11.2010 |

olisi enemmän suuseksiä. Minua ajatus suihin otosta ällöttää .uutaman kerran olen miehen mieliksi näin tehnyt, nauttimatta itse koko tilanteesta. Mies kärsii kuulemma kovasti, kun suuseksi puuttuu lähes kokonaan.

Haluaisin miellyttää miestäni ja päästä tästä "ällötys ajatuksesta" eroon. Minulla tulee herkästi oksennusrefleksi, joten sekin varmaan syynä, että en mielellään mieheltä suihin ota.. mutta..

Antakaas nyt vinkkejä sitten, miten onnistuisin yllättämään mieheni ja antamaan hänelle mahtavaa suuseksiä? Haluan päästä tästä typerästä, estosta eroon..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sekä yllättäisi miehesi että antaisi hänelle tilaisuuden mahtavaan suuseksiin.

Vierailija
2/6 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta oikeasti tykkäät ja aloita vaan ihan nuolemalla. Älä edes yritä ottaa koko kalua syvälle suuhusi. Kun pääset yli 'estoistasi' vähitellen syvyyttäkin voi lisätä, mutta ei varmaan muutamaan ekakertaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksisssä myös mies voi olla ns antava osapuoli, tai 69

Vierailija
4/6 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hyväilen penistä hellästi, sitten vähän kovemmin, sen jälkeen kosketan hellästi kiveksiä. Sitten liikutan kieltäni hitaasti peniksen juuresta sen päähän pystysuorilla liikkeillä. Sen jälkeen kiemurtelen kielellä peniksen vartta pitkin. Samalla hyväilen kiveksiä.

Sitten otan peniksen pään suuhun ja lipon kielellä peniksen kärjen alapintaa. Samalla liikutan penistä kädelläni edestakaisin varresta. Imen hitaasti pään suuhun ja samalla tunnustelen sitä kielellä pehmeästi.

Otan penistä enmmän suuhun, alan imemään niinkuin hyvältä tuntuu, suuhun, ulos suusta, kielellä, päätä imien ja kädellä runkaten.

Ei suihinotto tarkoita sitä että muna suuhun ja työnnä se niin syvälle kurkkuun kuin menee.

Olen hellä, loppua kohden rajumpi mutta älä satuta. Mies on aina tykääny kun otan suihin vaikka en penistä kokonaan suuhun työnnäkkään.

Lopuksi otan peniksen poskeen, eli en kurkkuun. Mies laukeaa siihen kun "tökkii" poskeeni :)

Vierailija
5/6 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ok myös sen kanssa, kun lopussa vaihdan käsipeliin. En kertakaikkiaan pysty siihen loppurutistukseen suullani, enkä halua että mies laukeaa suuhun.

Vierailija
6/6 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen loppui miehen vaatimukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi