yhyy, taas koti-ilta :/
Ois niin kiva joskus tehä jotain, kun lapsetkin on jo vähän isompia.. mutta kaikki kaverit elää nyt sitä elämänvaihetta mikä meillä meni jo, ja siis nyhjäävät kotona :/
Kommentit (7)
Koti-illat on kivoja mutta on mukava välillä saada vaihteluakin!
Lähtekää miehesi kanssa kahden, voihan olla että tapaatte ulkona tuttujakin. Itse lähtisin jos voisin, harvemmin innostunun mutta tänään tekisi mieli päästä vähän istumaan iltaa kodin ulkopuolelle.
ja lapset eivät sentään NIIN isoja että itsekseen pärjäisivät. Muutenkin kaipaan nimenomaan ystäviäni, miehen kanssa saadaan katsella toisiamme täällä ihan tarpeeksi...
Voisitko kutsua ystävän/ystäviä teille kylään? Omat ystäväni asuvat niin kaukana ette noin vain onnistu. Harmittaa tämä yksinäisyys.
t. taisin olla 3
mutta saan mennä silloin kun haluan ja mun kavereilla ei ole lapsia, onneksi. Ei ole kyllä meilläkään.
mutta ovat tosiaan perheellisiä, niin sitten tulee koko perhe, ja se taas on jotain ihan muuta kuin rauhallista ja leppoisaa... :/
En oikein tiedä miten sanoisin että älä kiitos ota perhettä mukaan?
Nyt oon ollut niin väsynyt, niin ois ihana irtautua arjesta ja mennä johonkin... mutta täytyy vaan niellä pettymyksensä ja hukuttaa itsensä tuohon ihanaan viinipulloon...
Tsemppiä sulle kolmonen! Mulla parhaat ystävät kans parin sadan kilsan päässä, joten hankala järjestää mitään ex tempore.
Mäkin kaipaan nimen omaan sellaista ex tempore -näkemistä, istuskelua ja kahvittelua. Oisi niin ihanaa jos voisi vaan piipahtaa jossakin kahvilla.
Jotenkin lohduttavaa että en ole ainoa yksin netin ääressä tahtomattaan istuva, vaikka tietenkään en iloitse siitä että jollakin toisella on joskus samanlaista. :)
t. 3
uusia kavereita, mene kaksin miehesi kanssa.