Rakentaja kysyy: kannattaako enää tehdä ruskeaa kylpyhuonetta,
vai onko se kohta auttamattoman vanhanaikainen? Niitähän on ollut aika kauan jo. (Tosin uutuuskuvastoissa oli paljon ruskeaa, mutta silti mietin.)
Kommentit (25)
Miten kukaan voi olla noin epävarma omista valinnoistaan?
Ymmärrän kyllä, ettei ole ihan varma minkä haluaa itse, mutta muiden näkökulmasta oman kylppärin tarkastelu on mielestäni aika älytöntä ja pinnallista. Eikö sinulle ole lainkaan tärkeää se, millaisissa väreissä tai tyylissä viihdyt itse parhaiten? Mä ainakin pohdin vain ja ainoastaan sitä, mistä itse pidän ja millaisia juttuja jaksan katsella, mikä tuntuu itsestä mukavimmalta. Sama pätee silloinkin, kun aiot myydä taloa. Jotkut tykkää, jotkut ei. Harva ostajakaan on niin trendikäs, että katsoo vain mikä on kuuminta hottia värimaailmassa tai edes tietää sen.
mutta itse pidän ruskeasta paljon. Ruskean eri sävyjäkin on vaikka ja kuinka. Jos nyt laittaa ruskean kylppärin niin helppo sitä on sitten muutella tekstiileillä, ruskeaan sopii hyvin mm. turkoosi, lime, valkoinen, vaaleanpunainen ja oranssi nyt ainakin ja sekoittamalla niitä ruskean eri sävyjä, riippuen mitä kulloinkin haluaa.
Minusta nyt vain on hauska kuulla mielipiteitä, turha siitä on toisten mieltään pahoittaa. -ap
niin on se.
mikä värimaailma tulee, niin luultavasti 80-luvun - mutta pidätkö itse sellaisesta? se oli aika räikeää.
vaalea on ajattomin.
valkoisen kylppärin. Kylppäri on paljon hankalampi uusittava kuin tapeetit tai muut värit. Tekstiileillä ja esineillä sitten voi seurailla trendejä. Takuulla erinnäiset ihmiset harmittelee jotka oli viimeisenä laittamassa pastelliboordeja kylppäreihinsä.