Olitteko koskaan Redrumissa?
http://www.city.fi/yhteisot/blogit/ninaniskanen/112014/
Vaikutti olevan aika erikoinen paikka :)
"joka kerta kun kävin Redrumissa niin naisten vessa oli valkoisen jauheen peittämä, joku otti suihin mieheltä just siinä vessassa mikä veti."
Kommentit (4)
kävin Sikamaanantai-klubilla. Ihan jees paikka, tosin jengi oli ajoittain hiukan epämääräisempää, kuin näissä seduloissa ym.. Mut ei mitenkään häiritsevästi. (2009 oon siis viimeks käyny)
Kävin siellä tosiaan musiikin takia. Mua ei niin hirveästi baarissa tanssita nää perus-discopop biisit ja tuolla kuuli sitä aidompaa/parempaa musiikkia. Harmi et paikka suljettiin :( Paitsi tuskinpa siellä tulis käytyä enää kun vauva syntyy tässä päivänä minä hyvänsä :p
Oliko toi joku sellainen paikka missä suomineidot kävi antautumassa rastojen käsitteäyyn? Sellainen kuva mulle aina annettiin kyseisestä paikasta eli hamppu paloi ja naisia vietiin kuin litran mittaa työttömien toimesta?
Toki siellä kävi tummaihoisia suhteellisen paljon ja ehkä myös suomalaisia tyttöjä juuri näiden miesten takia. Ja voi olla et jotain muutakin kuin tupakkaa siellä paloi. En tiedä kun tosiaan pitäydyn ihan alkoholissa jos jotain otan :D
Mut se mitä ite oon käyny niin ihan normibilemeininkiä. Ja isolla porukalla käytiin yleensä, miehen ja mun kavereita. Tuolla ehkä kiinnittää huomiota helpommin epämääräisiin asioihin kun ei mikään suuri paikka ole.
Olin, useastikin. Tuohon jauheeseen ehkä toisinaan törmäsin, mutten suihintottajiin. Ihan ok bilepaikka, jossa kävin aina toisinaan. Itse olin ilman sitä valkoista jauhetta tms.