"Kun suomalaismies matkustaa Pattayalle, on melko turha selittää lähtevänsä sukeltelemaan..."
Tunnetko ketään joka olisi lähtenyt tuonne yksin tai kaveriporukalla?
"Turha selittää
IL Perjantai 26.11.2010 klo 16.55
Pattaya on yksi Thaimaan suosituimmista lomakohteista, jossa on pitkät hiekkarannat, hienot hotellit ja lukuisia golfkenttiä.
Mutta kun suomalaismies matkustaa yksin tai kavereidensa kanssa Pattayalle, silloin on melko turha selittää lähtevänsä sukeltelemaan, golfaamaan tai ottamaan aurinkoa - varsinkaan keskellä sadekautta.
Pattayalle lähdetään naisiin. Seksiä voi ostaa aivan mistä ja milloin tahansa, ja suomalaiseen hintatasoon verrattuna pilkkahinnalla.
Kaupunki on kaatosateisena yönä kuin suoraan nihilistisestä scifi-elokuvasta: sadat vilkkuvat ja värikkäät neonvalot houkuttelevat yksinäisiä kulkijoita pimeisiin baareihin, joissa kaikki on kaupan ja mitä tahansa tehdään rahasta.
Ja sen leffan näkemys maailmasta on varsin lohduton. "
Kommentit (9)
Mun kaverin mies (menivät pari kuukautta sitten naimisiin) lähti jokin aika sitten Pattayalle poikaporukassa :(.
Mun kaverin mies (menivät pari kuukautta sitten naimisiin) lähti jokin aika sitten Pattayalle poikaporukassa :(.
4. En mäkään ymmärrä. Tuore vaimokin sanoi sen ihan iloisesti eikä hänestä siinä ilmeisesti ollut mitään ihmeellistä tai epäilyttävää. Mä en olisi kyllä mun miestä päästänyt.
3
Mun ystävän mies lähti kavereineen Thaimaaseen johonkin toiseen kohteeseen. Jossain keskustelussa vieraiden kanssa kun oli tullut puheeksi tuo toinen kohde, vaimo alkoi epäilemään, kun tuntui että mies ei tiennyt mitään kohteesta jossa oli ollut. Vaimooli käynyt läpi kuvat ja googlannut kuvissa näkyviä hotelleja ja ne löytyikin Pattayalta. Vaimo ei missään vaiheessä nähnyt mitään lentolippua tms. eikä nähnyt mitään syytäkään epäillä miestä :(. Mies tunusti, mutta vakuutti ettei ollut pettänyt ja valehteli vain siksi ettei vaimo alkaisi sellaista edes epäilemään. Vaimo uskoi ja onnellinen yhteiselämä jatkuu...
Kehuskelevat lähtevänsä naisiin. Huoria ja viinaa on suomi-baarissa riittävästi, edes kieltä ei tarvitse osata, englantiakaan.
Yksi pelkäsi pitkään kun oli pitänyt vakipanoa viikon hotellissa ilman kortsua, onneksi ei hiv tarttunut.
Toinen toi eräältä reissulta baaritytön vaimokseen. Erosivat sittemmin.
Kolmas ja neljäs menevät sinne vain sadekaudella kun seksi on halpaa ja tarjonta parasta.
yäk.
Tosi ällöttävää. Ja säälittää ne tytötkin kun palkoillaan elättävät ties kuinka monta sukulaista. On tosin niitäkin jotka ovat jääneet kiinni helppoon rahaan eivätkä haluakaan lopettaa. Musta seksi on kuitenkin niin henkilökohtainen asia että olisi ihan kauheaa jos joutuisi sitä myymään.
sillä on paljon myös lapsiprostituutiota.
on jättänyt lapsensa vanhempiensa huostaan, jotta voi tienata helppoa rahaa.
Aurinkovarjomeriä. Siis oikeesti siellä on aurinkovarjot kaikki kiinni toisissaan. En ymmärrä, eihän siellä voi ottaa aurinkoa, kun on sellainen aurinkovarjokatto päällä. Merivesikin siellä on sumeaa. Ei Pattayalle kukaan mene sukeltamaan. Ne on muualla ne Thaimaan sukellusvedet.