Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko normaalia, että supistelee joka kerran pissatessa? (rv. 21)
27.11.2010 |
Pisaaminen ei kirvele tms., tosin sitä joutuu tekemään useasti. Ja tuntuu, että jää päälle sellanen pissahätä usein... Jotenkin virtsarakko on yliaktiivinen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se on oikeasti aika todennäköistä. Ei tartte kirvellä että on tulehdus. Hopi hopi tohtorille. Ei ole normaalia että pissaaminen aiheuttaa supistuksia! Hoitamaton VTi taas on raskaana ollessa haitallinen!