Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta asiallista toimintaa?

Vierailija
27.11.2010 |

Soitella ihmisille klo 21 illalla ja kaupitella lehtiä tms. Mun mies latasi eilen täyslaidallisen eräälle puhelinmyyjälle. Myyjä intti että HÄNEN työaikanasa ulottuu klo 21 asti mihin mieheni vastasi että " minä menen töihin klo 6 aamulla soittelenko sulle silloin?". Minusta aika törkeää soitella ihmisille tuohon aikaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. robinson rekisteri

Henkilökohtaisesti musta yhdeksääm asti voi soittaa sen jälkeen on asiatonta. En itse soittaisi edes puolitutuille yhdeksän jälkeen, mutta en myöskään aamu kuudelta.

Vierailija
2/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä osalla OIKEESTI työaika loppuu klo 21. tiedoksi vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei tarkoita sitä että oliis soveliasta tai hyvien tapojen mukaista siihen aikaan kaupitella ihmisille lehtiä puhelimitse!!! Ihan sama kuin menisit oven taakse niitä siihen aikaan kaupittelemaan. Kehtaisitteko todella? MOukkamaista käytöstä! Moni on siihen aikaan jo rauhoittumassa ja jopa nukkumassa...itse en ikinä kehtaisi vaikka olisi mikä työaika mulle määrätty. Mutta olenpa muutenkin huomannut sen että tässä muutaman vuoden sisällä on niidenkin myyjien tavat huonontuneet muutenkin. Ei osata alkeellisintakaan puhelinkäytöstä. AP

Vierailija
4/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaisi siihen aikaan enää kenellekään soitella kaupitellaksi jotain.Minusta kotirauhan häirintää jo tuohon aikaan. Hyvä vertaus muuten tuo ovella käyminen eli olisi sama asia. Maiju

Vierailija
5/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole soveliasta enää tohon aikaan.

Vierailija
6/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotte vain asiallisesti ja ystävällisesti että ei kiinnosta, pakkoko se on alkaa riehumaan?

Olette pikkuisen sivistymättömiä, jos saan sanoa.

Puhelinmyyntityö on monelle ainoa työ mitä on saatavilla, en usko että monikaan siitä oikeasti pitää.

Vierailija
7/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaneet 21 maissa illalla ja kovasti pyydelleet anteeksi myöhäistä aikaa. Puhelinmyyjille se on kai sitten ihan rutiinia ja normityöaika kaupitella ihmisille?

Vierailija
8/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä onneksi saadaan suu auki jos on sanottavaa ja todellakin miehellä oikeus sanoa jos joku moukka soittelee lehtiä kaupitellakseen siihen aikaan. Mitä lamptaita palstalla jos ei suutaan auki saa? AP

Vierailija
9/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihminen käyttäytyy moukkamaisesti siitä saa ja pitää sanoa! Ehkä menee viesti perille ja osaa kertoa pomolleen ettei ole soveliasta kaupitella ihmisille klo 21 illalla...jos tässä nyt joku on ollut sivistymätön niin myyjä pomoineen ei kukaan muu. Maiju

Vierailija
10/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soittanut hänelle henkilökohtaisesti klo 21 illalla...olisitko nro7 yhtä kohtelias aamulla klo 6-7 aikaan kun sulle kaupiteltais jotain?

Vierailija
11/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei tarkoita että saa häiritä ihmisiä klo 21 illalla. Jotkut rajat on oltava kotirauhan häiritsemiselläkin. Itse juuri annoin rankkaa palautetta Jehoville jotka käyvät meidän oven takana parin viikon välein ja sentään käyvät päiväsaikaan. Mä lopettaisin työn jos mut pakotettaisiin soittelemaan ihmisille tuohon aikaan.

Vierailija
12/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajua ettei tuohon aikaan enää kaupitella ihmisille mitään.

Vierailija
13/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soittanut hänelle henkilökohtaisesti klo 21 illalla...olisitko nro7 yhtä kohtelias aamulla klo 6-7 aikaan kun sulle kaupiteltais jotain?

Jokainen fiksu ymmärtänee että jos työaika loppuu klo 20.00 niinkuin joku tuossa väitti, toimisto menee silloin kiinni eikä sieltä kellekkään soitella.

Mutta nyt pointti on tässä se että asiat voi esittää myös fiksusti, ei meuhkaamalla, se kun ei tuota toivottua tulosta.

Nämä myyjät saanevat niin paljon valituksia että soitteluistaan, että ei niiden esimiehet ota niihin edes mitään kantaa. Paska homma, jonkun se on kai tehtävä.

7.

Vierailija
14/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ärsyttää. Mutta jos myyjällä on työaika vaikkapa klo:15-21 niin pitäiskö hänen olla tekemättä työtään vaikkapa viimeisen tunnin aikana? Potkuthan siitä tulisi!

Ei ole myyjän moukkamaista käytöstä noudattaa määrättyä työaikaa, vaan työnantajan joka työajat määrittää.

Vierailija
15/15 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa soitella. Jos hän ei saisi potkuja,niin varmasti ei saisi rahaa.

Mutta suomalaiset ovat tälläisiä mettäläisiä, omissa mökeissään eristäytyneinä asustellaan, naapuria ei tervehditä, puhelinmyyjät koetaan kotirauhan häritsijöiksi, ei osata kommunikoida fiksusti ym. jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi