Vinkki kaikille nelikymppisille ekojen ryppyjen kanssa tuskaileville
Mulla loppui ryppyhuolet kun ostin Maybellinen Dream satin liquid möhnää. Aivan mahtavaa. Ei ehkä sovi jokapäiväiseen käyttöön koska ei irtoa sitten millään, mutta lopputulos, aah. Todella ohut, peittävä eikä keräänny silmänalusryppyihin ja korosta niitä. Huomasin nimittäin tänään kun käytin huvikseni jonkun lehden välissä tulleen näytepakkauksen värillistä päivävoidetta ja peilistä katsoessani järkytyin miten se korosti ryppyjä.
Kommentit (31)
kukaan ärsyyntyisi siitä, ettei jollakulla ole vielä ryppyjä? Nelivitosesta eteenpäin niitä on ihan taatusti kaikilla. En mäkään ärsyynny nuorista, vaikka haluaisinkin olla itse nuorempi, koska tiedän heidänkin vanhenevan.
ihon kimmoisuuden menetys ja sitä myöten ihon löystyminen ja valuminen on paljon pahemman näköistä kuin muutama ryppy. Siksi nelikymppiset eivät voi näyttää kaksvitosilta vaikka ei olisi yhtään juonnetta naamassa.
En minä ainakaan t. nainen 46v
vertaat sitä meikkivoiteeseen? Ei sitä koko kasvoille levitetä, vain juonteisiin.
ELLE:n nettisivuilta kopsattua:
TEHOKKAIN
Tri-Aktiline Deep Wrinkle Filler 39,50 e/30 ml
Filleri tehoaa ryppyihin heti ensimmäisellä käyttökerralla. Levitän sitä sormella otsan syviin ryppyihin, silmien ympärille ja suupielen ilme-ryppyihin aamuin illoin. Tuote tehoaa parhaiten silmänympärysjuonteisiin, mutta syvät otsarypyt tuntuvat pysyvän. Aine madaltaa kyllä niitäkin, mutta vaikutus on lyhytkestoisempi. Kun jätän levittämisen väliin, otsarypyt pistävät heti silmään. Titta, 65.
enkä kyllä pitänyt yhtään! Kamalan tuntuisen kalvon sai aikaan kasvoille, ja ei tosiaan meinaa irrota millään. En onnekseni vielä omista kovin syviä ryppyjäkään, mutta mieluummin taidan hyväksyä nekin aikanaan kuin tuonoloisen kitin. Nyt pärjäilen tavallisellä meikkivoiteella. Mutta kiva jos sulle toimii.
mutta sellaiset vähemmän ihania että muuten tavallisen ja nuorehkon näköisessä naamassa esim. rypyt vetävät suupieliä alaspäin.
ihailin ryppyjä kun olin nuori...vanhetessa se onkin vaikeampaa, ei ne ookaan niin ihania kuin oletin...
Minulla on juuri tommoset nenän juuresta suupielien vierestä alaspäin menevät syvät juonteet.
En ole ikinä tupakoinut, alkoholia käytin aiemmin kohtuudella, nykyään en juuri lainkaan. Syön normaalisti, olen normaalipainoinen ja kaikki veriarvot hyvät.
Juonteet tulivat kymmenisen vuotta sitten. Silloinen parisuhde meni alamäkeä, se oli todella raskasta ja kuluttavaa aikaa. Mies "hivutti" minut ja sain paljon fyysisiä oireita, olin psyykkisen hulluuden rajalla. En vain osannut lähteä. Lähdin vasta kun sitä rakkaudettomuutta oli kestänyt noin 6 v, ja mies nakkasi minut ulos. Miksi ei yhtä selkeästi nakannut pihalle jo aikaisemmin, kun eroa toivoi koko ajan? Toivoi, että minä lähtisin... No, sieltä ne juonteet tuli. Aiemmin olin lähes babyface, ikäistäni nuoremman näköinen, mutta...
Katosi elmänilo, rakkaus, rakkaudettomuus syö ihmistä tosi paljon. Ja mies toimi ikään kuin olisi halunnut että hajoan psyykisesti. Esim. lähes joka ilta ihmettelin "rätpättävää" ääntä joka tuli yläkerran vessasta, tuli ulkoa, kuului sisällä mutta ulkona ei sitten kuulunutkaan, kun sinne menin tai ikkunasta kuunteltin . Kuin helikopteri olisi katolla ollut. En saanut nukuttua sen äänen takia (käytin nukahtamislääkkeitäkin sitten). Mies naureskeli mulle vähättelevästi, sanoi ettei hän mitään kuule, Olin jo epätoivoinen: en ole hullu, se ääni ei ole pääni sisässä.
Sitten soi ovikello. Talon hallituksen miehet sanoivat, että menevät katolle xx.xx. klo xx, tiedän vatoa jos vessassa asioidaan tuolloin käydään että miehiä voi olla ikkunan takia. Vaihtavat jokaisen asunnon katolla vessan yläpuolella olevat koneelliset tuulettimet, ovat kaikissa huoneistoissa jo niin vanhat ja on ollut oimintahäiriöitä mm. tuuletinsiivet pitäneet kovaa meteliä..
No niin. Siihen loppui minun hullun oireet !!
Mutta ei, en pidä näistä syvistä viiruista, jotka tekevät minusta ikävän ja tyytymättömän, tylyn näköisen ihmisen.
Silmänalusten iho on muuttunut kuivaksi ja ohueksi, ryppyiseksi. Jos itken paljon, otan alkoholia, aamulla silmänaluset on aivan turvoksissa, nahka on löysää.
Ikä näkyy myös kaulan iholla.
yrittelen rasvata, mutta minulla on huonot geenit ja eletty elämä on ollut kaikein puolin raskasta; taloushuolia ja muita murheita ja menetyksiä liian paljon yhdelle ihmiselle.
Eihän niitä ryppyjä tulekaan, jos elämä on onnellista ja tasaista... ja on hyvät geenit.
ja en käytä mitään yövoiteita, silmänympärysvoiteita jne vaan ihan halpisrasvoja tyyliin perusvoiteita ja marketrasvoja ja dermosilin tuotteita, jotka tosi hyviä. Mutta...nukun todella pitkät yöunet eli joka yö 8-9 tuntia enkä polta...ehkä tämä se salaisuus?
Eli jos aamulla herätys on klo 05, menet nukkumaan klo 20-21?
Eikä ole minkäänikäisiä lapsia vaatimassa illalla eikä yöllä?
- minulla on työaamuina herätys klo 5:n jälkeen, klo 6 jälken pitää jo lähtä jotta on ajoissa töissä ja taas illalla ajoissa, ennenkuin päiväkoti menee kiinni. Ja lapset on pieniä, ja ikää enemmän kuin sulla, mutta ei tupakkaa mullakaan. Juonteita kylläkin.
Ap:hän puhui "Maybellinen Dream satin liquid möhnästä" eikä mistään Aktilineista???
Tuosta Maybellinestä tuli itselleni se näyte jonkin lehden välistä, oletin sitten että oli sama, varma en ole.
vertaat sitä meikkivoiteeseen? Ei sitä koko kasvoille levitetä, vain juonteisiin.
ELLE:n nettisivuilta kopsattua:
TEHOKKAIN
Tri-Aktiline Deep Wrinkle Filler 39,50 e/30 ml
Filleri tehoaa ryppyihin heti ensimmäisellä käyttökerralla. Levitän sitä sormella otsan syviin ryppyihin, silmien ympärille ja suupielen ilme-ryppyihin aamuin illoin. Tuote tehoaa parhaiten silmänympärysjuonteisiin, mutta syvät otsarypyt tuntuvat pysyvän. Aine madaltaa kyllä niitäkin, mutta vaikutus on lyhytkestoisempi. Kun jätän levittämisen väliin, otsarypyt pistävät heti silmään. Titta, 65.
ja en käytä mitään yövoiteita, silmänympärysvoiteita jne vaan ihan halpisrasvoja tyyliin perusvoiteita ja marketrasvoja ja dermosilin tuotteita, jotka tosi hyviä. Mutta...nukun todella pitkät yöunet eli joka yö 8-9 tuntia enkä polta...ehkä tämä se salaisuus?
Eli jos aamulla herätys on klo 05, menet nukkumaan klo 20-21?
Eikä ole minkäänikäisiä lapsia vaatimassa illalla eikä yöllä?- minulla on työaamuina herätys klo 5:n jälkeen, klo 6 jälken pitää jo lähtä jotta on ajoissa töissä ja taas illalla ajoissa, ennenkuin päiväkoti menee kiinni. Ja lapset on pieniä, ja ikää enemmän kuin sulla, mutta ei tupakkaa mullakaan. Juonteita kylläkin.
Mulla herätys vasta 7.00. Ei ole pieniä lapsia valvottamassa ja nukkumaan menen siinä 21-22 joka ilta.. eli voi tulla enemmänkin kuin tuo 9 tunnin yöunet =)
en voi olla ihan samaa mieltä. kyllä kaikilla lasteni koulukavereiden nelikymppisillä äideillä niitä ryppyjä jo on, ja ketään ei enää nelikymppisenä luulla kaksikymppiseksi, näin voi vielä käydä kolmikymppisenä että kysytään paperieita, mutta jossain kolmivitosena sitä rupsahtaa. aivan kaikki.
mutta sellaiset vähemmän ihania että muuten tavallisen ja nuorehkon näköisessä naamassa esim. rypyt vetävät suupieliä alaspäin.
ihailin ryppyjä kun olin nuori...vanhetessa se onkin vaikeampaa, ei ne ookaan niin ihania kuin oletin...
Minulla on juuri tommoset nenän juuresta suupielien vierestä alaspäin menevät syvät juonteet. En ole ikinä tupakoinut, alkoholia käytin aiemmin kohtuudella, nykyään en juuri lainkaan. Syön normaalisti, olen normaalipainoinen ja kaikki veriarvot hyvät. Juonteet tulivat kymmenisen vuotta sitten. Silloinen parisuhde meni alamäkeä, se oli todella raskasta ja kuluttavaa aikaa. Mies "hivutti" minut ja sain paljon fyysisiä oireita, olin psyykkisen hulluuden rajalla. En vain osannut lähteä. Lähdin vasta kun sitä rakkaudettomuutta oli kestänyt noin 6 v, ja mies nakkasi minut ulos. Miksi ei yhtä selkeästi nakannut pihalle jo aikaisemmin, kun eroa toivoi koko ajan? Toivoi, että minä lähtisin... No, sieltä ne juonteet tuli. Aiemmin olin lähes babyface, ikäistäni nuoremman näköinen, mutta... Katosi elmänilo, rakkaus, rakkaudettomuus syö ihmistä tosi paljon. Ja mies toimi ikään kuin olisi halunnut että hajoan psyykisesti. Esim. lähes joka ilta ihmettelin "rätpättävää" ääntä joka tuli yläkerran vessasta, tuli ulkoa, kuului sisällä mutta ulkona ei sitten kuulunutkaan, kun sinne menin tai ikkunasta kuunteltin . Kuin helikopteri olisi katolla ollut. En saanut nukuttua sen äänen takia (käytin nukahtamislääkkeitäkin sitten). Mies naureskeli mulle vähättelevästi, sanoi ettei hän mitään kuule, Olin jo epätoivoinen: en ole hullu, se ääni ei ole pääni sisässä. Sitten soi ovikello. Talon hallituksen miehet sanoivat, että menevät katolle xx.xx. klo xx, tiedän vatoa jos vessassa asioidaan tuolloin käydään että miehiä voi olla ikkunan takia. Vaihtavat jokaisen asunnon katolla vessan yläpuolella olevat koneelliset tuulettimet, ovat kaikissa huoneistoissa jo niin vanhat ja on ollut oimintahäiriöitä mm. tuuletinsiivet pitäneet kovaa meteliä.. No niin. Siihen loppui minun hullun oireet !! Mutta ei, en pidä näistä syvistä viiruista, jotka tekevät minusta ikävän ja tyytymättömän, tylyn näköisen ihmisen. Silmänalusten iho on muuttunut kuivaksi ja ohueksi, ryppyiseksi. Jos itken paljon, otan alkoholia, aamulla silmänaluset on aivan turvoksissa, nahka on löysää. Ikä näkyy myös kaulan iholla. yrittelen rasvata, mutta minulla on huonot geenit ja eletty elämä on ollut kaikein puolin raskasta; taloushuolia ja muita murheita ja menetyksiä liian paljon yhdelle ihmiselle. Eihän niitä ryppyjä tulekaan, jos elämä on onnellista ja tasaista... ja on hyvät geenit.
Koin, että elämäni on mennyt raskaammaksi toisen lapsen syntymän jälkeen ja sen jälkeen kun 30 raja oli täyttynyt.
30v minulta ehkä olisi vielä kysytty papereita. olin nuori ja yhden lapsen äiti. Melkein pidettiin teini-äitinä, varsinkin kun painoin vain noin 40 kg, kun ekan imetys vie kilot.
Mutta jossain 30+ toinen lapsi kasvatti kyllä työmäärää, ahdistus ja tietoisuus maapallon tilasta, taloudellisesti rankempaa kahden lapsen kanssa, jne. eli 35 vuotiaana näytin jo 35-vuotiaalta. Nelikymppisenä on roikkuvat yläluomet (sukuvika) ja silmäryppyjä. Kaula ja kädet ovat oneksi vielä rypyttömät.
noi moskat pitää sisällään?
Jos siellä lukee joku esim. ..cone loppuinen aine niin silikoniahan te niihin ryppyihinne lykkäätte.
Olen huomannut, että silikonipitoiset tuotteet kyllä siloittavat ihon mutta sen tervellisyydestä voineen sitten olla eri mieltä. Itse en osta enää mitään silikonipitoista, sen verran arvostan terveyttäni. Enkä kyllä osta kaikkia jäteöljyjäkään sisältäviä rasvoja. Apteekin rasvat on erityisen pahoja, niissä on sekä silikoneja että valtava määrä säilytysaineita.