Vinkki kaikille nelikymppisille ekojen ryppyjen kanssa tuskaileville
Mulla loppui ryppyhuolet kun ostin Maybellinen Dream satin liquid möhnää. Aivan mahtavaa. Ei ehkä sovi jokapäiväiseen käyttöön koska ei irtoa sitten millään, mutta lopputulos, aah. Todella ohut, peittävä eikä keräänny silmänalusryppyihin ja korosta niitä. Huomasin nimittäin tänään kun käytin huvikseni jonkun lehden välissä tulleen näytepakkauksen värillistä päivävoidetta ja peilistä katsoessani järkytyin miten se korosti ryppyjä.
Kommentit (31)
ei myös ollut mitään huolta tulevista rypyistä ennen kuin nyt ensimmäinen kunnon ryppy tuli. Ei mikään kaunis juonne vaan keskellä juonnetta on kummallinen kuoppa josta lähtee uudet rypyt neljään suuntaan ja alkuperäinen juonnekin vaihtaa suuntaa. Ei tosiaan kaunis :(.
Mä suosittelen yövoiteeksi weledan calendula Baby voidetta. On tarkoitettu siis vauvoille mutta kerran huvikseni laitoin omiin kasvoihini ja aamulla olin paljon sileämpi. Rasva ei maksakaan kuin alle kympin ja riittää pitkään.
paaaljon ennen neljääkymppiä. Monille jo siinä 25 vuoden jälkeen.
ei myös ollut mitään huolta tulevista rypyistä ennen kuin nyt ensimmäinen kunnon ryppy tuli. Ei mikään kaunis juonne vaan keskellä juonnetta on kummallinen kuoppa josta lähtee uudet rypyt neljään suuntaan ja alkuperäinen juonnekin vaihtaa suuntaa. Ei tosiaan kaunis :(. Mä suosittelen yövoiteeksi weledan calendula Baby voidetta. On tarkoitettu siis vauvoille mutta kerran huvikseni laitoin omiin kasvoihini ja aamulla olin paljon sileämpi. Rasva ei maksakaan kuin alle kympin ja riittää pitkään.
pinnallisiin ryppyihin. Syviin ryppyihin ei mikään voide vaikuta. sellaista, joka sinne vaikuttaisi, ei ole vielä keksittykään. Pinnallisiin ryppyihin puolestaan auttaa mikä tahansa rasva. Se pehmentää ihoa. Siihen käy vaikka margariini...
t. se, joko rakastaa ryppyjä. Kaikki rypyt ovat kauniita. Mitä isompi, sitä kauniimpi.
ja ne on nättejä. 2-kymppisillä näkyy aikamoisia juonteita tänä päivänä, mutta eiköhän tulleet auringosta + geeneistä nuo :)
Oma ikä 34 ja odottelen yhä ensimmäisiä viiruja edes johonkin, ilmeisen ihanat geenit sitten minulla tai jotain... Mutta lupaan niistä tykätä kun ilmestyvät!
"no ompas tosi hyvä vinkki lol."
Taidan olla aika vanha, kun en osaa ottaa vakavasti keskustelijaa, joka sanoo "ompas", "lol" ja käyttää neljää pistettä peräkkäin, siis samassa virkkeessä. Ai niin, myös ne isot kirjaimet. Liian vaikeaa varmaan.
Niin että kuuteen sanaan kaikenlaista mahtuu.
Itse aiheeseen ei lisättävää, kunhan tylytin.
ihailin ryppyjä kun olin nuori...vanhetessa se onkin vaikeampaa, ei ne ookaan niin ihania kuin oletin...
Olen 40-vuotias ja mulla on ryppyjä lähinnä otsassa ja silmien alla. Otsarypyt ei haittaa, mutta on oikeasti häiritsevää, kun ennen sileät silmänaluset ovat pussittunet ja niihin on tullut hentoja juonteita. Siihen paksu päivävoide ja avot, vanhentaa todella paljon. Varsinkin hymyillessä näky ei ilahduta. Tuskailin asiaa ennen kuin löysin tuon värivoiteen, sen jälkeen olenkin päässyt jo onnellisesti unohtamaan tämän vanhenemisen :).
Minä aion todellakin kokeilla :)
Olen "vasta" 30v mutta minulla on ISO ryppy silmien yläpuolella,siis se miettimisryppy,siihen ai kai mikään muu auttaisikaan kuin botox tmv,mutta minä leikkautin otsatukan,sinne jäi ryppy ;D
Mutta sitten on väsymyksestä ja kai geeneistäkin johtuvat nimenomaan nuo silmänympärys - ja pussirypyt ja etsinkin juuri meikkivoidetta joka niihin ei tekisi kerrostumia ja sellaista möhnäeffektiä!
Pakko muuten sanoa,että minä en voi ottaa tosissani ketään joka kirjoittaa "lol" tai "tylytän".
http://www.kicksbeauty.fi/ihonhoito/kicks_suosittelee/triaktiline/
Minulla tuli pari vuotta sitten syvä juonne kulmakarvojen väliin (syytän siitä silloista vauvaani ;). Tämä tuote auttoi! Ja käytän sitä edelleenkin menestyksekkäästi. Ikää minulla on 35v.
Minä aion todellakin kokeilla :) Olen "vasta" 30v mutta minulla on ISO ryppy silmien yläpuolella,siis se miettimisryppy,siihen ai kai mikään muu auttaisikaan kuin botox tmv,mutta minä leikkautin otsatukan,sinne jäi ryppy ;D
enkä kyllä pitänyt yhtään!
Kamalan tuntuisen kalvon sai aikaan kasvoille, ja ei tosiaan meinaa irrota millään.
En onnekseni vielä omista kovin syviä ryppyjäkään, mutta mieluummin taidan hyväksyä nekin aikanaan kuin tuonoloisen kitin. Nyt pärjäilen tavallisellä meikkivoiteella. Mutta kiva jos sulle toimii.
riittävästi, lopeta tupakointi. Ajavat saman asia kuin ryppyvoiteet.
mutta sellaiset vähemmän ihania että muuten tavallisen ja nuorehkon näköisessä naamassa esim. rypyt vetävät suupieliä alaspäin.
ihailin ryppyjä kun olin nuori...vanhetessa se onkin vaikeampaa, ei ne ookaan niin ihania kuin oletin...
Mäkin olen pitänyt ryppyjä kauniina, mutta mun rypyt tulevat ilman mitään logiikkaa. Mulla on mennyt paljon ryppyjä silmän ympärillä ristikkäin ja niiden kohtauspaikkaan tulee kuoppa. Joten on kauniitä ryppyjä ja sitten rumia jotka tekevät lähinnä pultsarin näköiseksi :(. Onnea niille joilla on hyvät geenit.
ja en käytä mitään yövoiteita, silmänympärysvoiteita jne vaan ihan halpisrasvoja tyyliin perusvoiteita ja marketrasvoja ja dermosilin tuotteita, jotka tosi hyviä. Mutta...nukun todella pitkät yöunet eli joka yö 8-9 tuntia enkä polta...ehkä tämä se salaisuus?
ihon kimmoisuuden menetys ja sitä myöten ihon löystyminen ja valuminen on paljon pahemman näköistä kuin muutama ryppy. Siksi nelikymppiset eivät voi näyttää kaksvitosilta vaikka ei olisi yhtään juonnetta naamassa.
ihon kimmoisuuden menetys ja sitä myöten ihon löystyminen ja valuminen on paljon pahemman näköistä kuin muutama ryppy. Siksi nelikymppiset eivät voi näyttää kaksvitosilta vaikka ei olisi yhtään juonnetta naamassa.
NO tämähän on kaikilla edessä...onko sulle sitten yllätys, että 40 vuotias ei näytä 25:ltä?
Sen painoindeksi onkin sitten ehkä 54.
Minä olen hoikka ja timmissä kunnossa. Nukun hyvin, syön tervellisesti, enkä polta tai juo.
NO tämähän on kaikilla edessä...onko sulle sitten yllätys, että 40 vuotias ei näytä 25:ltä?
onkin ja rypytkin on kaikilla edessä. Sanoin vain että ottaisin mieluummin muutaman rypyn kuin roikkuvan ihon mutta valitettavasti kaikille tulee molemmat.
Olen nelikymppinen ja odotan innolla ryppyjä ja ekoja harmaita hiuksia. Minusta ihminen, jolla on ryppyjä, on kypsemmän näköinen. Ihminen tulee vuosi vuodelta enemmän itsensä näköiseksi, omaksi persoonakseen. Rypyt ovat kunnia-asia. Minä ihailen pieniä ilmeryppyjäni joka päivä peilistä. Minusta rypyt ovat kauniita. Olen onnellinen jos elän yhtä vanhaksi kuin ryppyinen kaunis mummoni.