Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa hyviä ja käteviä vuodesohvia jokapäiväiseen käyttöön?

Vierailija
26.11.2010 |

Lapsi 11v haluaisi vuodesohvan sänkynsä tilalle, mutta onko sellaisia jotka ovat hyviä myös nukkumisominaisuuksiltaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai sellainen sohvasänky, missä on normaali joustinpatja, mutta sohvan (metalli)runko ja selkänojan pehmusteet voi laittaa vaikka tyynyistä

Vierailija
2/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarpeeksi on valmis latomaan rahaa tiskiin, niin eiköhän ala löytymään. Itse kyseenalaistaisin koko vuodesohvahomman ihan sen perusteella, että yksikään lapsi/nuori ei tule kasailemaan ja petailemaan vuodesohvaa ja viikkailemaan peittoja ja lakanoita ensimmäisen viikon jälkeen. Ja sitten valitetaan, kun ei siinä edes ole hyvä nukkua.

En kyllä itse äitinä lähtisi moisiin päähänpistoihin mukaan, jos ei sänky meidän muksuille kelpaa, niin saa nukkua lattialla. :-)

Ehdotan nyt kuitenkin esim. sohvasänkyä, mikä löytyy mm. Ikeasta (Hemnes tai Meldal). Saa hyvin näyttämään sohvaltakin ostamalla tyynyjä ja kuitenkin siinä on patja, joten nukkumismukavuuskin on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tömäsin tällaiseen. Musta hauska idea.

Kun rullaa kuvia alaspäin niin näkee muunneltavuuden.

http://pedro.fi/fi/product.php?product=85

Vierailija
4/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole ihan jokapäiväisessä käytössä mutta melkein ja tyytyväisiä siihen. Tyynyillä ja ohuella päiväpeitolla patjan ympärillä päiväsaikaan saa ilmettä muutettua.

Vierailija
5/6 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ikean "isoveli", jossa laadukkaammat ja kalliimmat tuotteet - ei loydy Suomesta) etta sellaista vuodesohvaa, joka kestaisi jokapaivaisen nukkumisen, ei ole olemassakaan...

Vierailija
6/6 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Ikean sivujen mukaan sekin onnistuisi?

Mietin vierasvuoteeksi, jolla olisi normaalisti sohvamainen käyttö ja riittäisi yksittäiselle vieraalle sängyksi ilman erityisjärjestelyjä. Mutta saako siis vuoteen muutamallekin vieraalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi