V*****aa kun synnytys ei käynnisty jo
"Ennen vanhaan" olisin vetänyt tällaiseen vitutukseen pullon viiniä. Kaikki ärsyttää ihan uskomattoman paljon ja mihinkään asiaan ei riitä pinna. Tekemistä olisi mutta hermo menee välittömästi esim. kun joku esine putoaa lattialle ja sen nostaminen on ihan tuskaa. Mitään ei pysty kunnolla tekemään ja kaikki ihmiset on niin helv***n ärsyttäviä kommentteineen: "Kyllä se siitä sitten", "Ei siinä kauan enää mene", "Nauti nyt vielä kun saat vielä olla rauhassa" jne.
Kaikki leffat on katsottu, telkkarista ei tule mitään, ulkona kävellä ei voi kun eteenpäin ei edes pääse ja hermothan siinä menee, lukemiseen ei riitä kärsivällisyys, lehdet on täynnä joulukuraa, töissä ei voi käydä, jne.
Mitä tässä nyt sit pitäis tehdä?
Kommentit (8)
Sun pitäisi katsoa peiliin ja kysyä itseltäsi miksi tuollaiset itsekkäät valittavat negatiiviset ihmiset päättävät lisääntyä kun se on kerran niin ikävä asia.... Haloo nainen, mene itseesi ja mieti miten pieniä murheesi on! Häpeä valitustasi!
Tosi positiivinen ihminen sinäkin olet kun piristät ahdistuneen päivää!!
Aplle, I feel your pain, samassa tilanteessa olen ja kyllä muakin kypsyttää.
Sehän tässä onkin etten normaalisti ole tällainen. Nyt vaan on jostain syystä pinna äärimmäisen kireällä ja ärsyttää kaikki aivan armottomasti. Johtuuko tämä jostain hormoneistä vai mitä tämä on?
Tottakai olen kiitollinen että raskaus on näinkin pitkällä ja kaikki on hyvin jne. lässyn lässyn lää.
ap
Mulla ihan samanlaiset ajatukset. Pää on univelasta ihan sekasin, kun ei saa nukuttua. Mikään ei onnistu ja ainoo pään täyttämä ajatus on, että syntyis jo! Tosin mulla "vasta" 37+6, mutta ei kai auta muu kuin jaksaa. Pahimmillaan 4 vkoa vielä :(
niin sitten on ainakin kerättynä sitä apinanraivoa jolla jaksaa punnertaa ;)
niin sitten on ainakin kerättynä sitä apinanraivoa jolla jaksaa punnertaa ;)
Eikös se kroppa kerää sitä adrenalinia just sitä synnytystä varten? et siks jos ahistaa niin se on ihan sallittua :)
netistä kaikkea kivaa tulevalle vauvalle, jos tiedät sukupuolen..? Joko on Ruskovillan villahuput ja unipussit ym. hankittu? Unipussi on tosi kätevä ainakin sitten kun vauva on muutaman kk:n vanha. Miten olis Manduca-kantoreppu? Vauvatarvikkeita myyvillä nettisivuilla on kaikkea mielenkiintoista....
No mutta koita jaksaa viel hetki, kohta sulla onkin tekemistä 24/7!
Mulla on jo laskettu aika ollu alkuviikosta ja alkaa pinna kyllä todenteolla kiristymään.
Ja just ihmisten kyselyt ja kommentit ja kaikki vituttaa!!
Mut hyvä tietää etten oo ainoa! :p
Sun pitäisi katsoa peiliin ja kysyä itseltäsi miksi tuollaiset itsekkäät valittavat negatiiviset ihmiset päättävät lisääntyä kun se on kerran niin ikävä asia.... Haloo nainen, mene itseesi ja mieti miten pieniä murheesi on! Häpeä valitustasi!