Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, miten Bamixin terän saa irti?!?

Vierailija
26.11.2010 |

Kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jämähtänyt kiinni, ts. ruokaa kuivettunut terän väliin, niin liota ensin jokun aikaa lämpimässä vedessä.

Vierailija
2/5 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti käytön jälkeen pesu ja terä irti, saa kunnolla puhdistettua ja kuivattua eikä jää terä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokunen vuosi sitten irroitin toisella kädellä terää ja samalla painoin toisella kädellä käynnistysnappulaa...Keskisormi meni sormenpäästä verille, tikkejä sitten muutamia.

Olen oppinut sen jälkeen että aina kaikista koneista töpseli irti kun alan irroittelemaan jne.

Turvallisia käyttöhetkiä.

Vierailija
4/5 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokunen vuosi sitten irroitin toisella kädellä terää ja samalla painoin toisella kädellä käynnistysnappulaa...Keskisormi meni sormenpäästä verille, tikkejä sitten muutamia.

Olen oppinut sen jälkeen että aina kaikista koneista töpseli irti kun alan irroittelemaan jne.

Vierailija
5/5 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et muussannut sormiasi!