Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette uutisesta, että laihojen suoliston bakteerikantaa

Vierailija
26.11.2010 |

voisi siirtää lihaville ja saada pullukat laihtumaan? Haluaisitko kokeilla hoitoa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tulis siististi mansikanmakuisena tablettina tai jonain ruiskeena. Ettei tarvis oksennusta tai kakkaa syödä...

Vierailija
2/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punkeroksi syöneelle yhtään pöpöä, jotka olen suurella vaivalla terveelliseseti syömällä ja liikkumalla ansainnut, itsestäni, perkele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan anna itsensä punkeroksi syöneelle yhtään pöpöä, jotka olen suurella vaivalla terveelliseseti syömällä ja liikkumalla ansainnut, itsestäni, perkele.

Jos minä pystyin siihen, pystyvät muutkin. Ei se laihtuminen mitään rakettitiedettä ole.

Vierailija
4/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punkeroksi syöneelle yhtään pöpöä, jotka olen suurella vaivalla terveelliseseti syömällä ja liikkumalla ansainnut, itsestäni, perkele.

Jos olet joutunut noin kovasti rehkimään laihuutesi eteen niin ei ne silloin mitään luontaisia bakteereja ole.

Eli en usko että sun suolistobakteerisi edes laihduttaisivat ketään, sori vaan.

Vierailija
5/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut että suolistobakteereistakin saadaan omistusriita aikaiseksi.

Minun paskaani taas saa kuka hyvänsä, punkero tai hongankolistaja, vetää napaansa niin paljon kuin tahtoo.

Vierailija
6/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään ole joutunut rehkimään. Syön mielelläni terveellisesti (ja monipuolisesti) ja harrastan liikuntaa, mutta kyllähän se aikoinaan vaati itsekuria, kun oli punkeroporukassa, missä vedettiin herkkuja kaksin käsin joka päivä.

Nykyään kun on perhe ja eri piirit, ei ole homma eikä mikään pysyä hoikkana, mutta hyviä pöpöjäni on jollekin itsekurittomalle pökäleelle anna - se on vissi.

Vierailija
7/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 Haista sinä kuules kukkanen. En minä mitään ole joutunut rehkimään. Syön mielelläni terveellisesti (ja monipuolisesti) ja harrastan liikuntaa, mutta kyllähän se aikoinaan vaati itsekuria, kun oli punkeroporukassa, missä vedettiin herkkuja kaksin käsin joka päivä.

Nykyään kun on perhe ja eri piirit, ei ole homma eikä mikään pysyä hoikkana, mutta hyviä pöpöjäni on jollekin itsekurittomalle pökäleelle anna - se on vissi.

ohis

Vierailija
8/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps...no anna sitten Johanna Tukiaiselle. Saadaan kunnon lööpit taas seiskaan "Tuksu söi suolibakteereja"

Vierailija
9/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, mutta en laihakaan. Ja tällä suolistolla pitäisi olla todella laiha. Helposti tulee kaikki ulos, mutta yksinkertaisesti syön hieman liikaa.

T: Se nuorempana todella laiha.

Vierailija
10/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on tapahtumassa suunnaton vääryys itsensä hoikkana pitäviä kohtaan. Punkerot jyräävät tankkilaivojen tapaan viemään hoikilta heidän hyvät pöpönsä. Ja miksei näin kävisi - alkaahan suuri osa päättäjistäkin olla ylipainoisia. Tähän tulee liittymään lukuisia ongelmia ja rikollisuutta kun punkerot massaansa hyväksikäyttäen riistävät hoikkia saavuttaakseen hoikkuuden epärehellisin keinoin.

Vierailija
11/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän laitettiin suoraan peräsuoleen.

Vierailija
12/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina, miten voin siirtää sitä floraa suolistosta omaan suoleeni? Ja laihdunko sit?

Vierailija
13/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on tapahtumassa suunnaton vääryys itsensä hoikkana pitäviä kohtaan. Punkerot jyräävät tankkilaivojen tapaan viemään hoikilta heidän hyvät pöpönsä. Ja miksei näin kävisi - alkaahan suuri osa päättäjistäkin olla ylipainoisia. Tähän tulee liittymään lukuisia ongelmia ja rikollisuutta kun punkerot massaansa hyväksikäyttäen riistävät hoikkia saavuttaakseen hoikkuuden epärehellisin keinoin.

jotkut on saaneet hoikkuuspöpöt syntymälahjaksi. miten ne "paremmat" on muka valittu? eikö kaikkien pitäisi olla samalla viivalla? ihan oikein, että punkeropöpöt saaneet vaatii tasoitusta epäoikeudenmukaiseen tilanteeseen.

Vierailija
14/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina, miten voin siirtää sitä floraa suolistosta omaan suoleeni? Ja laihdunko sit?

ja ainoastaan peräluukkuun saa panna. no okei, käy se niinkin, että ensin sun miehen peräluukkuun, sit sä otat suihin siltä kolmannelta osapuolelta.

Vierailija
15/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottiripuliin se on sen sijaan ihan toimiva hoito.

Vierailija
16/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään ole joutunut rehkimään. Syön mielelläni terveellisesti (ja monipuolisesti) ja harrastan liikuntaa, mutta kyllähän se aikoinaan vaati itsekuria, kun oli punkeroporukassa, missä vedettiin herkkuja kaksin käsin joka päivä. Nykyään kun on perhe ja eri piirit, ei ole homma eikä mikään pysyä hoikkana, mutta hyviä pöpöjäni on jollekin itsekurittomalle pökäleelle anna - se on vissi.

Sen mukana kun ei tule itsekuria vaan mahdollisesti vielä pahempi lihominen.

Vierailija
17/17 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri on tällainen.

Se yrittää syödä mahdollisimman epäterveellisesti, että lihoisi kun BMI on 19, vaan ei liho.

Saattaa syödä Bic Macin aamulla, ainakin yhden suklaalevyn päivässä, pitsan, 1,5 cokispullon, sitten taas pitsaa tai joku ranskisannos ja karkkia iltapalaksi, tämä ruokavalio on jatkuvaa ja ihminen painaa saatana 48 kiloa!!