Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi selitti tarhapäivän jälkeen että tädit olivat laittaneet hänelle vaipan?!?!?

Vierailija
26.11.2010 |

Lapsi on pian 4 ja ollut kuiva jo yli vuoden.

Olivat siis olleet reissussa tänään ja sinne olivat tädit kuulemma laittaneet hänelle vaipan, mutta kukaan tädeistä ei kyllä mulle maininnut asiasta mitään kun hain lapsen tarhasta.

Nyt kun laitoin lapsen nukkumaan ja hän yritti käydä pissalla, alkoi hän itkeä että ei voi pissata ku pimppaan saatuu niin paljon ja samalla muistin että hän valitti aamullakin pissatessa että pimppaan sattuu.

Aamulla luulin että hän oli unohtanut vaan pyyhkiä ja pestiin pimppa ja laitettiin siihen bebanthenia, mutta nyt rupesin miettiin että jos hänellä onkin pissatulehdus? Olisivatkohan tarhassa laittaneet siksi vaipan jollei hän ole suostunut pissaamaan ennen lähtöä kun on raukka pelännyt että sattuu...

On varmasti ollut nöyryyttävää "isolle" lapselle että on laitettu vaippa!

Miten tuo pissatulehdus lapsella oireilee? Tuleeko pissan mukana verta vai onko se vaan niin että pissatessa sattuu?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pimpasta, pimpistä tai pimpsasta :D

Ap

Vierailija
22/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan jos soitan sinne tk.hon nyt.

En edes tiedä että onko lapsi ravannut pissalla päivällä. Tiedän vain sen että minut hän herätti klo 5.00 viime yönä kun hänellä oli "paniikki" pissahätä (ei normaalia) silloin ei valittanut että sattuu. Sit kävi pissalla klo 7.45 ja sanoi että sattuu.

Nyt kun hain tarhasta ja kävimme kaupassa ja tulimme kotiin ei käynyt pissalla lainkaan ennekuin klo 18.30 kun oli menossa nukkumaan ja silloin oikein pelkäsi pissaamista ja sanoi että sattuu. (lähdimme tarhasta n. klo 16.00)

Nyt nukkuu omassa sängyssää ihan rauhassa, enkä millään kyllä raskis herättää häntä ja lähteä raahaamann päivystykseen, mutta pakko kai sinne on soittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan jos soitan sinne tk.hon nyt. En edes tiedä että onko lapsi ravannut pissalla päivällä. Tiedän vain sen että minut hän herätti klo 5.00 viime yönä kun hänellä oli "paniikki" pissahätä (ei normaalia) silloin ei valittanut että sattuu. Sit kävi pissalla klo 7.45 ja sanoi että sattuu. Nyt kun hain tarhasta ja kävimme kaupassa ja tulimme kotiin ei käynyt pissalla lainkaan ennekuin klo 18.30 kun oli menossa nukkumaan ja silloin oikein pelkäsi pissaamista ja sanoi että sattuu. (lähdimme tarhasta n. klo 16.00) Nyt nukkuu omassa sängyssää ihan rauhassa, enkä millään kyllä raskis herättää häntä ja lähteä raahaamann päivystykseen, mutta pakko kai sinne on soittaa...

Ehtii sinne lääkäriin huomennakin. Täällä on taas hysteerikkoja liikkeellä...

Vierailija
24/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ka se voi yön aikana ihan pahaksi mennä?

Vierailija
25/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ka se voi yön aikana ihan pahaksi mennä?

Ei voi tietää.

Vierailija
26/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytiin pesulla laitettiin rasvaa.

Hänellä on ollut aiemmin tuota "pimppaa kutittaa" tai "pimppaan sattuu" juttua ja siihen on auttanut aina tuo pesu ja rasvaus. hän kun tuppaa pyyhkimään itse ja useimmiten huonosti tai ei lainkaan.

Kuinka niin?

Vierailija
27/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi tapahtua?

Mä oon nyt ihan paniikissa täällä....

Vierailija
28/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkö että lapsellesi on laitettu vaippa ilman että sulta on kysytty lupaa vai siksi että epäilet että pissatulehdus on tullut pk:sta tai aiemmin?

Minkälaisia vastauksia havittelet? Aloitus viittaa pk:n syyllisyyden osoitteluun

Vierailija
29/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ollut aiemmin tuota "pimppaa kutittaa" tai "pimppaan sattuu" juttua ja siihen on auttanut aina tuo pesu ja rasvaus. hän kun tuppaa pyyhkimään itse ja useimmiten huonosti tai ei lainkaan.

Kuinka niin?

Mutta onneksi näin ei ollut :)

Vierailija
30/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin?

Mutta onneksi näin ei ollut :)

Vierailija
31/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume nousee kyllä jos on tulehdus ja etenee, ei se sekunneissa tapahdu joten minusta voit yön olla rauhassa ja aamulla sit lekuriin jos valittelee.

Mitä voi tapahtua?

Vierailija
32/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi tapahtua?

nää on aina niin arvaamattomia.

Vierailija
33/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään pimppa sanaa tyttöni pimpistä käyttäs, mut parempi seki ku etupylly. Pimppi on nätti ja lapsekas nimitys.

Vierailija
34/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään pimppa sanaa tyttöni pimpistä käyttäs, mut parempi seki ku etupylly. Pimppi on nätti ja lapsekas nimitys.

Vierailija
35/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkö että lapsellesi on laitettu vaippa ilman että sulta on kysytty lupaa vai siksi että epäilet että pissatulehdus on tullut pk:sta tai aiemmin?

Minkälaisia vastauksia havittelet? Aloitus viittaa pk:n syyllisyyden osoitteluun

Olin lähinnä ihmeissäni siitä että onko lapselleni tosissaan laitettu vaippa ja jos niin miksi. ja samalla kirjottaessani huolestuin siitä että onko lapsellani pissatulehdus... siinä kaikki.

Vierailija
36/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiy voinut muotoilla otsikon toisin jos ajatuksesi olisi ollut toisin. Nythän se suoraan hyökkää naamalle, että oikein 4 vuotiaalle laitettu vaippa ja vielä pimppiäkin kirvelee

Vierailija
37/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut on voineet hangata tai pissi hautoa.

Vierailija
38/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiy voinut muotoilla otsikon toisin jos ajatuksesi olisi ollut toisin. Nythän se suoraan hyökkää naamalle, että oikein 4 vuotiaalle laitettu vaippa ja vielä pimppiäkin kirvelee

Olen liian huolissani lapsestani ja tunnen jo tarpeeksi syyllisyyttä siitä etten tajunnut aamulla mistä on kyse.

Vierailija
39/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian huolissani lapsestani ja tunnen jo tarpeeksi syyllisyyttä siitä etten tajunnut aamulla mistä on kyse.

Sinun kannattaa ottaa aamulla hieman pissaa johonkin purkkiin, ennen kuin menette päivystykseen. Koska pissanäytehän pitäisi antaa ja se ei ehkä sitten onnistu siellä terveyskeskuksessa tai mihin sitten menettekään.

Tarvittaessa saa antibiootit ja ne auttaa nopeasti pahaankin tulehdukseen!

Vierailija
40/46 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa ottaa aamulla hieman pissaa johonkin purkkiin, ennen kuin menette päivystykseen. Koska pissanäytehän pitäisi antaa ja se ei ehkä sitten onnistu siellä terveyskeskuksessa tai mihin sitten menettekään. Tarvittaessa saa antibiootit ja ne auttaa nopeasti pahaankin tulehdukseen!

Täällä on kyllä kummallista porukkaa - toinen kysyy neuvoja niin aletaan syyttelemään, pelottelemaan tai puhumaan asian vierestä.

Katso ap aamulla mikä on tilanne ja ota nyt ihan rauhassa vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme