G: Uskotko, että olisit kauniimpi kuin nyt, jos BMI:si olisi 19?
Kommentit (43)
Olisin todella kaamea luuviulu, jos bmi olisi tasan 19! Kasvotkin alkaisivat kärsimään, kun ikää on nyt 36 v.
muutama lisäkilo tuskin ulkonäköäni muuttaisi.
Tissitkin minulla on ihan näillä kiloilla.
Ei hyvää päivää!!
Ei ole mitään eroja luitten välillä.
Paitti pidemmällä on pidemmät luut, luonnollisesti.
Kun ollaan kaikki samaa rotua, eikä esim kahta eri homosapienssia niin kyllä me kaikki omataan samat luustot.
Minä olen painanut 62-100 kiloa aikuisiällä ja se kaikki on ruuasta kiinni. Minullakin 55 kiloa olisi vielä "liikaa" kyllä sipposilla luilla kantaa sata kiloa.. :)
16
Aiemmin olin alipainoinen ja ryppyinen, nyt normaalipainoinen ja rypyttömämpi.
Mutta ei se rasva sinänsä ryppyjen muodostumista hidasta jos paino saman pysyy.
kyllä monilla samanmittaisilla on eroa paljonkin hartioiden ja rintakehän leveydessä, eikä se rasvalla tai lihaksilla selity.
Ei hyvää päivää!!
Paitti pidemmällä on pidemmät luut, luonnollisesti.Kun ollaan kaikki samaa rotua, eikä esim kahta eri homosapienssia niin kyllä me kaikki omataan samat luustot.
16
bmi nyt 19. ja tarkoitus olisi vielä pudottaa 18:aan. Lihominen näkyy heti naamassa. omistan perinnöllisenä ominaisuutena kauniin kaksoisleuan joka on tässäkin painossa aivan valtava. sitä siis yritän kutistaa.. Lisäksi kaipaisin myös kipeästi kiinteytystä. olen laihaläski.
viime tammikuussa...nyt 19 ja olen oikeasti paljon paremman näköinen!!!!!
olemme aivan erilaisia luustorakenteeltamme. Siskoni on hoikempi mutta hänellä on paljon suuremmat kädet ja leveämmät jalkaterät. Samoin hartiat ovat leveämmät kuin minulla. Minä olen paksumpi mutta luustoni on paljon sirompi, paljon pienemmät kädet, kapeammat jalat, ohuempi ranne vaikka olen lihavampi!
Miten tuon selität muuten kuin että toinen on rotevampi.
Ei hyvää päivää!!
Paitti pidemmällä on pidemmät luut, luonnollisesti.Kun ollaan kaikki samaa rotua, eikä esim kahta eri homosapienssia niin kyllä me kaikki omataan samat luustot.
Minä olen painanut 62-100 kiloa aikuisiällä ja se kaikki on ruuasta kiinni. Minullakin 55 kiloa olisi vielä "liikaa" kyllä sipposilla luilla kantaa sata kiloa.. :)
16
Itselläni on leveä lantio ja todella kapoinen yläkroppa. Lantio on siis leveä, vaikka luut siinä sivulla töttöttävät, ei läski.
Kaverini lantio on läskeineenkin omaani huomattavasti kapeampi, vaikka olemme tasan sentilleen saman pituiset.
Toisaalta ranteeni ja nilkkani taas ovat yhtä kapeat, kuin 150 cm pitkällä ystävälläni, vaikka olen 179 cm pitkä. Tuo aikaisempi pitkä kaverini puolestaan ei voi lainata esim. rannekorujani, kun eivät ne mahdu hänelle.
Kahden 179 cm pitkän naisen luusto voi siis olla aivan erilaisen muotoinen.
olemme aivan erilaisia luustorakenteeltamme. Siskoni on hoikempi mutta hänellä on paljon suuremmat kädet ja leveämmät jalkaterät. Samoin hartiat ovat leveämmät kuin minulla. Minä olen paksumpi mutta luustoni on paljon sirompi, paljon pienemmät kädet, kapeammat jalat, ohuempi ranne vaikka olen lihavampi! Miten tuon selität muuten kuin että toinen on rotevampi.
Ei hyvää päivää!! Ei ole mitään eroja luitten välillä. Paitti pidemmällä on pidemmät luut, luonnollisesti. Kun ollaan kaikki samaa rotua, eikä esim kahta eri homosapienssia niin kyllä me kaikki omataan samat luustot. Minä olen painanut 62-100 kiloa aikuisiällä ja se kaikki on ruuasta kiinni. Minullakin 55 kiloa olisi vielä "liikaa" kyllä sipposilla luilla kantaa sata kiloa.. :) 16
Mulla on tällä hetkellä niin paljon ylimääräistä nahkaa raskauksien jäljiltä (ja ehkä vähän iänkin), että näyttäisin luultavasti elefanttinaiselta jos olisin kaiken tämän nahan keskellä tosi laiha.
Uskoisin että näyttäisin parhaalta noin BMI 23-24:ssä.
Nyt taidan olla lähemmäs 27, ainakin 26.
nyt BMI 20,4.
Tissit katoaisivat tyystin ja mistään ei löytyisi tarpeeksi pieniä vaatteita. Nyt pukeudun xs yläosaan ja s alaosaan.
Raskausviikkoja 39. Normaalisti BMI on noin 17. Eli tuo 19 on melko lähellä nykyistä olotilaa - siis raskausmahan kanssa.
en ole vartalooni vielä täysin tyytyväinen. Koen sen sijaan että voisin olla vieläkin kauniimpi jos BMI:ni olisi 18 tai 17.
Bmi on nyt 32 ja parhaimmalta tod.näk. näyttäisin, kun bmi olisi n.22.
Mutta siis mahanahka on revennyt niin järkysti todella suurten vauvojen ja toisaalta heikon sidekudoksen takia, että hoikkana nahka roikkuen olisin varmasti vielä kammottavampi näky kuin nyt;-)
Varmaan joskus 16-17-vuotiaana pituuskasvun jälkeen BMI on ollut tuollainen.
Nykyinen BMI on 28. Näyttäisin tosi kivalta, jos se olisi 22-24.
Nyt bmi 21 ja muutama kilo ekstraa :(
Nyt bmi 24 ja nuorena lähemmäs 19 ja toki olin kropaltani kauniimpi.
ois 19 liian vähän. Jonnekin BMI 21 nurkille tähtään. Tällä hetkellä BMI 23.1