Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks mun alapäästä tunkee ulos karhea pullistuma? Kuin lehmänkieli.

Vierailija
26.11.2010 |

Onko mulla alkava kohdunkaulasyöpä vai onko tämä kohdunlaskeuma vai olenko syönyt liikaa naudanlihaa?

Yks aamu vessanpytyllä alapäätäni suihkuttelin ja käteni osui pullistumaan, joka oli karhea kuin kielen pinta. Onko muilla samanlaista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tosiaan, jos ulos pullistuu jotain, voi olla jonkinlainen laskeuma.

Vierailija
2/14 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan synnytyksen jälkeen, ja oletan että on kohdunlaskeuma.

En oo koskaan lääkäriltä tuosta kysynyt eikä kukaan oo kyllä siitä mitään sanonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut tuntuuko pullistuma muissa asennoissa kuin pytyllä kykkiessä.

Vierailija
4/14 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet synnyttänyt, on tuo pullistuma luultavasti virtsarakonlaskeumasta aiheutuva. Eli onko se pullistuma emättimen suuaukolla, tavallaan siinä emättimen "katossa"?

Nyt vaan heti ahkerasti jumppaamaan lantionpohjan lihaksia, ettei pahene ja että saat laskeumaa korjattua. Eli tee jumppaa lukuisia kertoja päivässä ajatuksella. Jonkun ajan kuluttua, kun lihakset ovat hieman vahvistuneet, voit ostaa avuksi esim. Comen tai Aqua ballsit. Laskeuma tuskin koskaan kokonaan häviää, mutta ei siitä haittaakaan ole, ellei siihen liity myös virtsanpidätysongelmat. Seksielämään/alapään tiukkuuteen tuolla ei ole merkitystä. Pitää vaan muistaa käyttää liukastusvoidetta.

Vierailija
5/14 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullistuma tuntuu alaosassa, välilihan lähettyvillä. Viimeisimmästä synnytyksestä jo 1,5 vuotta. Jumppaamaan siis...

Vierailija
6/14 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun emättimeni aivan siloinen on eikä yhtään karhea :O

Vierailija
7/14 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virsarakon laskeuma tuntu sileänä ja kiinteänäpattina varsinkin silloin kun oli rakko täynnä. muulloin oli vain sileää limakalvoa.

peräsuolikin mulla pullistu hieman synnyutyksen jälkeen emättimen puolelle mutta sekin oli sileä

käy nyt hyvä nainen lääkärissä näyttämässä vehettäs

Vierailija
8/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nostin ylös kun etsin tietoa juuri tuollaisesta mitä ap kirjoitti.

Mulla tuli elämäni eka hiiva reilu viikko sitten ja sen jälkeen bakteeritasapaino alhaalla meni sekasin. Olen syönyt hivatabletin ja nyt joka yö laitan maitohapot emättimeen.

Tämän vuoksi olen tutkinut alapäätäni ahkerasti. Tuollainen karhea osa on ihan emättimen suulla minullakin. Mikä ihme se on? Eka gynen aika löytyi toukokuun lopulta.

Synnytyksistä on 12 ja 8 vuotta. Hormonikierukka löytyy. Lantuonpohjanlihakset on huonot. Virtsa karkaa aivastaessa. Ikä mulla 38 v.

Vierailija
9/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kyse immenkalvon jäänteestä

Minulla ainakin on sellainen riekale emättimen suulla´, ei tosin ole mielestäni karhea

Vierailija
10/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on kyllä ollut siellä aina. Yleensä kuulemma tosiaan tuo "karhea osa" on siellä syvemmällä ja olen kuullut, että jotkut sanovat sen olevan g-piste. En kyl usko että mun pimpissä on mitään vikaa... Ja siis vielä tarkennan, että kun katson alapäätäni peilillä, jalkoja kunnolla levittäessä se juttu näkyy siinä suulla.

Jos joku tietää mikä se on (en usko, että g-piste...) niin ilolla ottaisin myös tiedon vastaan :)

Vierailija
11/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan emättimen suulla. Ei ole ainakaan gyne sanonut siitä mitään, joten olettaisin että ihan normaali on. Kai joku immenkalvon jäänne, mikälie...

Vierailija
12/14 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

=O

t:nuorimies

Vierailija
13/14 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
14/14 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pullistelee yläosasta emättimen liikakasvu. Varsinkin jos vähän ponnistaa, pullahtaa ihan näkyviin. Tuntuu tosiaan hieman karhealta. Ei ilmeisesti kovin yleinen vaiva, mutta sekin on mahdollista. 

Kirurgi sanoi, että niin kauan kun oireiden kanssa pystyn elämään, hän ei suosittele leikkausta/höyläämistä, koska arpikudos saattaa aiheuttaa vieläkin pahempia ongelmia.

Nyt oireina on virtsaamisvaivat (painaa virtsaputkea) ja yhdyntä on kivuliasta. Tuntuu kun olisi koko ajan tampooni valumassa ulos.