Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltääkö kukaan miehen osallistumisen pikkujouluihin?

Vierailija
26.11.2010 |

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi kivaa ja sinä kiellät. Ei vittu, mistä te tuollaisia tahdottomia lapatossuja kaivatte. Ettei edes aikuiset ihmiset pysty arvioimaan, "onko heillä kivaa". Äiti päättää.

Olisiko itselläsi kivaa bileissä, jos jatkuvasti vahtaisit puhelintasi, että tuleeko lähtö sairaalaan? Ei tosiaan käyty miehen kanssa asiasta mitään keskustelua vaan mies oli itsekin sitä mieltä, että bileet jää tänä vuonna väliin. En seisoisi kaulimen kanssa ovella, vaikka ukko olisi pikkujouluihin lähdösssä, mutta esikoisen syntymä on meille molemmille tärkeämpi tapahtuma kuin yhdet työpaikan juhlat. Minulla olisi muuten tänään pikkujoulut, mutta en ole menossa. Eikä tästäkään miehen kanssa erikseen keskusteltu. -20/32(?)

vauva syntyy laskettuna päivänä? Sehän on vaan arvio. Pitääkö se päivä istua eteisessä toilettilaukku kädessä valmiina lähtöön?

Vierailija
42/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitit, niin, että "sinä kielsti". Tietysti, jos mies itse päätti näin, niin asia on ok. Sinä vain annoit itse ymmärtää, että "sinä kielsit miestä menemästä ja sinä uskoit, että hänellä ei olisi kivaa pikkujouluissa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni ei ole käynyt koko 17 vuoden yhdessäoloaikana KERTAAKAAN pikkujouluissa! Miksi? Arvauksia? ;)

Vierailija
44/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettuna päivänä ja ilmeisesti senkään jälkeen ei käy töissä, eikä yhtään missään, jos tulee lähtö. Aattele, jos mies olis vaikka pelaamassa sulkapalloa eikä heti kuulis puhelinta. HUUUUIIIIIIIIIIIIII. Et joillekin elämä on vaikeeta.

Vierailija
45/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee tänään firman pikkujouluihin...

Vierailija
46/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät itse halua tehdä jotain. Sitten muut ihmiset kuvittelevat vaimon olevan vainoharhainen tiukkapipopaska.

Mäkin tunnen yhden tällaisen, joka aina syyttää vaimoaan kun ei itse viitsi lähteä jonnekin esim. bileisiin. Sitten sitä vaimoa haukutaan oikein urakalla, ja miestä säälitään. Reilukerho.

Mitäs sen on väliä, mitä miehen työpaikalla sen vaimosta mietitään? Kannattaa kehittää itsetuntoa, ettei tarvitse välittää siitä mitä tuntemattomat ihmiset sinusta ajattelevat.

Kyllä ainakin itselleni on väliä mitä mieheni alaiset ajattelevat minusta. Kun käyn miehen työpaikalla niin kyllä sen huomaa että alaiset osaavat kunnioittaa pomon vaimoa. Olisi outoa jos näin ei olisi.

Vierailija
47/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi kivaa ja sinä kiellät. Ei vittu, mistä te tuollaisia tahdottomia lapatossuja kaivatte. Ettei edes aikuiset ihmiset pysty arvioimaan, "onko heillä kivaa". Äiti päättää.

Olisiko itselläsi kivaa bileissä, jos jatkuvasti vahtaisit puhelintasi, että tuleeko lähtö sairaalaan? Ei tosiaan käyty miehen kanssa asiasta mitään keskustelua vaan mies oli itsekin sitä mieltä, että bileet jää tänä vuonna väliin. En seisoisi kaulimen kanssa ovella, vaikka ukko olisi pikkujouluihin lähdösssä, mutta esikoisen syntymä on meille molemmille tärkeämpi tapahtuma kuin yhdet työpaikan juhlat. Minulla olisi muuten tänään pikkujoulut, mutta en ole menossa. Eikä tästäkään miehen kanssa erikseen keskusteltu. -20/32(?)

vauva syntyy laskettuna päivänä? Sehän on vaan arvio. Pitääkö se päivä istua eteisessä toilettilaukku kädessä valmiina lähtöön?

synty tasan laskettuna päivä kello puoli kaksitoista päivällä!:D ja esikoinen oli silloin..

Vierailija
48/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synty tasan laskettuna päivä kello puoli kaksitoista päivällä!:D ja esikoinen oli silloin..

Vierailija
49/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mä näin jo sieluni silmin miten ne miehen työpaikan puumat, Raisa-Leinikki ja Irma-Kyllikki teroittelivat jo niitä puuman kynsiään pikkujouluja varten. Nytpä jäävät nuolemaan tassujaan kun ukko on kiinni kettingeillä koko pikkujouluajan ja tarvittaessa ehkä pidempäänkin! Hihhih...Hyvää joulua sullekin ja teille kaikille! Olkoon ukot sitten pikkujoulukinkereissä tai ei. ;)

Vierailija
50/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisi, siinä ei tietenkään olisi mitään ongelmaa.

Vierailija
51/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole kieltänyt miestä menemästä pikkujouluihin tai muihinkaan juhliin. Mies on yrittänyt painostaa minua olemaan menemättä firman kekkereihin (joissa olen ainoa nainen) mutta jos olen halunnut mennä niin olen mennyt.

Nyt kun olen raskaana, mies käyttää minua syynä ettei hänen tarvitse osallistua juhliin, muuttoihin ja muihin... Sanoo sukulaisilleen, että "en mä tiedä jaksetaanko tulla, kyllähän sä tiiät kun toi vaimo ei jaksais kuitenkaan olla myöhään". Sen suku taitaa luulla että minä en halua lähteä mihinkään enkä päästä ukkoakaan.

Vierailija
52/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkansa pikkuhouluihin ja niin menen minäkin omiini.

Miksi te muuten automaattisesti kuvittelette, että miehenne olisi erityisen haluttua tavaraa siellä pikkujouluissa, vaikka olisi niitä naisia nuorempikin?

Vierailija
53/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin itselleni on väliä mitä mieheni alaiset ajattelevat minusta. Kun käyn miehen työpaikalla niin kyllä sen huomaa että alaiset osaavat kunnioittaa pomon vaimoa. Olisi outoa jos näin ei olisi.

Eihän ne sitä vaimoa kunnioita, vaan sitä pomoa pelkäävät. Ei niitä alaisia voisi vähempää kiinnostaa joku esimiehen vaimo.

Vierailija
54/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestyy pyöreää nollaa. Minusta laskettu aika on päinvastoin mahdollisimman järkevä pikkujouluilta, koska ainakaan silloin se vaavi ei synny.

Vierailija
55/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen pakko sen miehen on mennä sinne pikkujouluihin, jos ajoitus on noin huono.

Onko teille tai teidän miehillenne pikkujoulut vuoden tärkeimmät bileet, joita odotetaan tammikuusta alkaen?

Mieheni työporukalla on jos jonkinlaista kesä- ja syysjuhlaa, samoin kuin tiimipäiviä, kurssipäiviä ja muita kemuja, joissa työnantaja tarjoaa illan. Ei mieheni kärsi kohtuuttomasti, jos yhdet kemut jää väliin. Mieheni on myös raskausaikana käynyt näissä muissa tilaisuuksissa normaalisti.

Mies jättäisi bileet väliin, vaikka ne eivät juuri lasketulle päivälle osuisikaan. Töissä mies toki käy ihan normaalisti ja harrastaakin ihan tavalliseen tapaan, mutta pikkujoulut jättää väliin. ON kyllä muutenkin vähentänyt iltamenojaan viime viikkoina, ilman erillistä pyyntöä.

Yksi miehen lapsuudenystävistä muuten jätti häämme väliin, koska laskettuaika oli seuraavana päivänä. Lapsi syntyi vasta viikon päästä. Olisiko pitänyt loukkaantua?

Vierailija
56/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne sitä vaimoa kunnioita, vaan sitä pomoa pelkäävät. Ei niitä alaisia voisi vähempää kiinnostaa joku esimiehen vaimo.

pokkuroida jotakin pomon vaimoa :DDD

Vierailija
57/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nyt oikein voi lähteä kun pitäisi olla kotona perheen kanssa.. Tai jotenkin silleen muotoili, ettei ihan suoraan sanonut että on kielletty lähtemästä, mutta kuitenkin siihen suuntaan. Minä kuuntelin suu auki, että ikinä en ole mitään kieltänyt enkä edes vihjannut (käy mielestäni kohtuullisesti ja minäkin käyn). Tunnusti sitten, että tämä on hyvä tekosyy jos ei kehtaa sanoa, ettei nyt haluaisi/jaksaisi lähteä. Kyse oli jostain harrastusporukan saunaillasta muistaakseni.

Vierailija
58/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan se ei itse ole kuulemassa?

Moraalia à la AV.

kun eivät itse halua tehdä jotain. Sitten muut ihmiset kuvittelevat vaimon olevan vainoharhainen tiukkapipopaska. Mäkin tunnen yhden tällaisen, joka aina syyttää vaimoaan kun ei itse viitsi lähteä jonnekin esim. bileisiin. Sitten sitä vaimoa haukutaan oikein urakalla, ja miestä säälitään. Reilukerho.

Mitäs sen on väliä, mitä miehen työpaikalla sen vaimosta mietitään? Kannattaa kehittää itsetuntoa, ettei tarvitse välittää siitä mitä tuntemattomat ihmiset sinusta ajattelevat.

Vierailija
59/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä syy hei :)

Vierailija
60/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut mitään syytä epäillä miestäni esim. uskottomuudesta. Enkä aio epäillä vain varan vuoksi ellei tule jotain syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän