Kieltääkö kukaan miehen osallistumisen pikkujouluihin?
Kommentit (72)
Onpa hyvissä kantimissa sellainen suhde.
Lieka vaan tiukalle, niin mies saa tarpeekseen ja häipyy takuuvarmasti ennemmin tai myöhemmin.
tuohon paikalliseen ravintolaan, yksityistilaisuutena klo 22,00 asti ja minä meen sitten sinne kans.
vaan päinvastoin patistan, että menee ja tutustuu uusiin ihmisiin.
jos ei tuon vertaa voi luottaa, niin on aika heikoilla kantimilla suhde.
Eikö silloin voi kieltää?
Millä oikeudella sä kiellät aikuista ihmistä tekemästä jotain? Ei se pettäminen ole niistä pikkujouluista kiinni, vaan sun "miehestä".
tosiasiassa sitä tapahtuu ihan arkena, ilman alkoholia ja pikkujouluja. Tietäisitte vaan..työpaikan ruokatunnilla voi tehdä kaikenlaista muutakin kuin syödä.
Miehelläni on työ, jossa ei pikkujouluja vietetä mutta eipä olisi ongelma. Hän on muutenkin pari kuukautta putkeen poissa työnsä takia, eikä ole ongelma sekään.
sen äiti ja sisko.
Tosin en kieltäis, vaikka olis muitakin, on nimittäisn firmansa omistaja.
Ja tuskin kieltäisin vaikkei oliskaan.
ei voi kieltää vaikka olis pettäny pikkujouluissa.
Itse menin mukaan :) Mut kutsu olikin avecille myös..
Vaimo ja sitä ennen naisystävät sun muut vaimokkeet eivät ole koskaan kieltäneet menemästä päinvastoin kehottaneet. Mutta monesti olen käyttänyt sitä verukkeena, ettei tarvitsisi osallistua ja katsoa sitä kaameaa meininkiä, jota joissain firmoissa esiintyy.
Ei parisuhteeseen kuulu sellainen, että kieltää toiselta jotakin. Voit toki sanoa, mitä mieltä olet asiasta. Miehesi tekee sitten ehkä päätöksen sen perusteella. Mekin aikanaan tyttöjen kanssa vietettiin hulvattomia pitkiä viikonloppuja Levillä aina kerran vuodessa. Kun alaoimme mieheni kanssa seurustelemaan, hän kertoi, ihan asiallisesti, että vaikka luottaa, niin ei pidä näistä meidän tyttöjen reissuista tunturiin. Oli kuullut vaikka minkälaisia kauhutarinoita noista reissuista, ja tottahan ne olivat. Olin minäkin sitä touhua siellä vuosia katsonut ja ymmärsin hyvin mieheni huolen. Nyt on pari vuotta jäänyt Levin reissut väliin. Ihan omasta halusta.
kanssa, että pitää meidän isäntää silmällä, ettei pääse tekemään tyhmyyksiä eikä juo liikaa. Lisäksi käyn hakemassa ukon klo 22 pois pikkujouluista, että ehtii ajoissa nukkumaan.
Rajat on rakkautta - kuten sanonta kuuluu.
Ei aikuista ihmistä voi kieltää menemästä mihinkään. Jos olisin viimeisilläni raskaana tai itse ja lapset sairaana, pyytäisin että on ajokunnossa mutta siltikään en kieltäisi menemästä. Enkä myöskään kuuntelisi jos minua kiellettäisiin menemästä oman työpaikkani pikkujouluihin. Typerää on myös ängetä mukaan puolison työpaikan juhliin ellei kutsu ole avec.
kun eivät itse halua tehdä jotain. Sitten muut ihmiset kuvittelevat vaimon olevan vainoharhainen tiukkapipopaska.
Mäkin tunnen yhden tällaisen, joka aina syyttää vaimoaan kun ei itse viitsi lähteä jonnekin esim. bileisiin. Sitten sitä vaimoa haukutaan oikein urakalla, ja miestä säälitään. Reilukerho.
Vaimo ja sitä ennen naisystävät sun muut vaimokkeet eivät ole koskaan kieltäneet menemästä päinvastoin kehottaneet. Mutta monesti olen käyttänyt sitä verukkeena, ettei tarvitsisi osallistua ja katsoa sitä kaameaa meininkiä, jota joissain firmoissa esiintyy.
itse asiassa pikkujoulut sillä on tulossa parin viikon päästä. Miehiä on vain muutama ja kaikki loput naisia. Yhtään en ole mustasukkainen...nää naiset on nimittäin kaikki paljon vanhempia kuin mun mieheni. Tai voe helevetti sentään! Entäs jos ne vanhemmat naiset onkin nuorempiin miehiin meneviä..äääk...;)))
Pikkujoulut sattuivat sitten samalle päivälle kuin laskettu aika.
En usko, että miehellä olisi edes kovin kivaa, kun joutuisi kuitenkin miettimään mahdollista laitokselle lähtöä.
Jos ollaan jo synnytetty, toivoisin, että mies jä mielummin kotiin, mutten toki pakota. Krapulaista en rupea kuitenkaan vauvan ohella hoivaamaan, eli kauheassa kunnossa ei parane kotiin kömpiä.
Niin ei toimita aikuisten kesken.