Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltääkö kukaan miehen osallistumisen pikkujouluihin?

Vierailija
26.11.2010 |

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihmisistä saa vapaasti puhua perättömiä ikäviä juttuja,kunhan se ei itse ole kuulemassa?

Moraalia à la AV.

Kahdesta valinnasta:

a)Totuus eli sanon että, "En mä halua tulla pikkujouluihin, koska tässä firmassa on ollut karmeat juhlat, jotka päättyy tappeluihin ja puvuilleen oksentaviin ihmisiin.

b)Valkoinen valhe, joka ei vahingoita ketään - "Vaimo pyysi jäämään kotiin viettämään perheiltaa"

Valintani on b) ja uskon että moraalini säilyy silti korkeana.

Kärsiikö joku todella siitä, että he miettivät mitä tuiki tuntemattomat ihmiset heistä ajattelevat? Minun vaimoani ei todellakaan haittaa,ja hän on hyvin tietoinen siitä mitä olen sanonut.

Vierailija
62/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suoraselkäisempää olisi ottaa itse vastuu.

a) "en mä tule pikkujouluihin, ei nyt huvita"

b) "voi ei, en mä pääse vaikka haluaisin, hallitus on niin pahana"

Siis mun tuttavapiirissäni tämän jälkimmäisen linjan valinneen miehen vaimosta puhutaan aivan kamalia juttuja heidän selkänsä takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on kustannussyistä peruttu :(

Ainoa lauantai-ilta vuodessa kun mulla on mahdollisuus viettää yksin rauhallista koti-iltaa.

Laittaa puusauna ja kylpeä rauhassa ajan kanssa, avata viinipullo kun lapset käy nukkumaan ja lukea hyvää kirjaa takkatulen äärellä. Joka muu viikonloppu telkkarin äärellä kuorsaa ja piereskelee.

Tuo mies ei ikinä käy missään ilman mua.

Itse sitäkin paremmin viihtyisin kaikissa illanvietoissa, yhdessä tai erikseen.

Vierailija
64/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suoraselkäisempää olisi ottaa itse vastuu.

a) "en mä tule pikkujouluihin, ei nyt huvita"

b) "voi ei, en mä pääse vaikka haluaisin, hallitus on niin pahana"

Siis mun tuttavapiirissäni tämän jälkimmäisen linjan valinneen miehen vaimosta puhutaan aivan kamalia juttuja heidän selkänsä takana.

Totta varmasti jonkun seuran/yhdistyksen/kaveripiirin/sun muut pikkujouluissa, mutta firman kökkäjäisiin pitää löytyä parempi syy kuin "ettei huvita". Nääs muuten olet yhteistyökyvytön ja et ole "team player".

Vierailija
65/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kohta kaksi vuotta oltu kihloissa ja viime vuonna mies osallistui pikkujouluihin ja se oli joku Tallinnan risteily. En voinut kieltää, vaikka vähän kaihoisasti ajattelin etukäteen, että mitähän siellä tapahtuu ja mustiskin olin. Olen kuitenkin itse sen verran itsenäinen, etten tommosia älyttömiä kieltoja hyväksy. Mies sit kuitenkin soitteli koko ajan ja oli vissiin enemmän ikävissään kun minä! Tänä vuonna oikein yllytin, että osallistu nyt, kun huomasin, ettei sitä huvita :)Muakin pyysi mukaan, mut ei tässä taloudellisessa tilanteessa huvita tommoset rellestys reissut. Sovittiin, että niilläkin rahoilla, mitkä siitä säästy, niin ostetaan jotain kivaa jouluksi. Mulla on ihana mies.

Vierailija
66/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ymmärrä miksi pitäisi kieltää, aikuinen ihminen vastaa itse tekemisistään.

Työpaikan pikkujouluista mies kotiutui jo ennen puolta yötä, en ollut ehtinyt itse edes nukkumaan. Kivaa oli ollut, ei mitkään perinteiset ryyppybileet, viininmaistelua ym. ohjelmaa.

Vierailija
67/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suoraselkäisempää olisi ottaa itse vastuu. a) "en mä tule pikkujouluihin, ei nyt huvita" b) "voi ei, en mä pääse vaikka haluaisin, hallitus on niin pahana" Siis mun tuttavapiirissäni tämän jälkimmäisen linjan valinneen miehen vaimosta puhutaan aivan kamalia juttuja heidän selkänsä takana.

No, mun tuttavapiirissä kyllä pidettäisiin miestä melkoisena hiirulaisena, kun ei saa vaimolleen suuta auki. Itse henkilökohtaisesti arvelisin, että parisuhde ei ihan toimi. En syyttäisi kumpaakaan osapuolta.

c) "Olisihan kiva nähdä vapaallakin työkavereita, mutta mukavampi olla perheen kanssa."

Vierailija
68/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinun miehesi kuksii sihteeri-Sirpaa minun nallekarhuni kuorsatessa vieressäni. T: Rajat on rakkautta (myös miehille)

Jos oma miehesi tosiaan tarvitsee tuollaisia asettamiasi "rajoja", niin on kyllä käynyt todella huono tuuri parinvalinnassa.

Suurin osa hyvässä parisuhteessa elävistä miehistä osaa käyttäytyä pikkujouluissa (kuten kaikkialla muuallakin), iso osa niistä, jotka eivät osaa, älyävät jäädä kotiin. Jäljelle jäävä joukko tuhoaa oman hyvän parisuhteensa ennen pitkää, joten anna mennä.

Vierailija
69/72 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistutaan yhdessä!!!

Vierailija
70/72 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaimo lähtee ay pikkujouluun. Pyysin mukaan. vastaus avecit kielletty. sama homma keväällä ay risteilyn kanssa. Kesällä ois ollu liiton kesäpäivät kylpylässä vaimo oli lähdössä ja huomasin liitonlehdestä, että avec mukaan sanoi, että paikallisosasto kieltää ja samalla ilmoitti ettei lähde itsekkään. Paikallis osastossa paljon naisia pelkääköhän, että joku lörppäsuu möläyttelee edellis reissuista? Vai onko tämä pamilaisten yleinen käytäntö?

Vierailija
71/72 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös minä menen, jos haluan. Mies ei ole kyll kahteen vuoteen pikkujouluissa käynyt, ei ole halunnut. Minä kyllä olen käynyt , jopa vanhan duunipaikan pikkujouluissa.

Vierailija
72/72 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa vähän patistelin sitä. Todella harvoin käy missään ja tekee raskasta työtä. Joten olisi ollut ihan tervetullut ilta miehelleni. Minun mielestäni. Hän sitten "unohti" ilmoittaa itsensä mukaan. Ja ilmoittautumis päivä meni jo.

Noh, olkoot sitten kotona. Ei sekään haittaa :)

Mieheni tekee sen verran paljon töitä että unohtaa kaveritkin melkein kokonaan. Soittelevat kyllä paljon mutta voisihan sitä kasvotustenkin nähdä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä