mihellä pikkujoulut jossa:
sauna +alkoholia+ opiskelijoita+ naisia...=?
:(
Kommentit (40)
kyllä päästäis... ennemmin sitten elän ilman miestä. Tilaisuus tekee miehestä kuin miehestä pettäjän... valitettavasti.
Mäkin olen ollut usein tuollaisissa pippaloissa naisena.
EIKÄ SIELLÄ TODELLAKAAN PANNA RISTIIN, VAIKKA SUURIN OSA ON NIIN IDIOOTTEJA, ETTÄ KUVITTELEE NIIN.
opiskeli teknillisessa ammattikorkeakoulussa ja luokalla pari naistakin niin voitte arvatta että nää naiset oli innokkaina mukana saunailloissa yms. ilman edes pyyhettä. Tekivät myös muita juttuja miesten kanssa...
vai onko"miehesi" 17 v =)
no mä en ainakaan tykkäisi jos vielä noin suoraan sanotaan, vai haluaako "miehesi" että olet mustis?
no mutta sinä voit pitää myös samanaiset pikkujoulut =D
Kyllähän tuollaisia tilaisuuksia voi tulla kelle vain eteen. Miksi muuten miehesi pikkujouluissa on opiskelijoita? Ja eiköhön suurimmassa osassa pikkujouluja ole sekä miehiä että naisia. Aika monessa pikkujoulussa on myös alkoholia. Olen itse ollut myös monta kertaa saunottelemassa miesten kanssa ja mikäs siinä. Ei mun ainakaan ala saunomisen takia porukassa mieli tehdä mitään sen kummempaa.
Naiseni opiskeli hoitoalaa ammattikorkeakoulussa ja luokalla pari miestäkin niin voitte arvatta että nää miehet oli innokkaina mukana saunailloissa yms. ilman edes pyyhettä. Tekivät myös muita juttuja naisten kanssa...
opiskeli teknillisessa ammattikorkeakoulussa ja luokalla pari naistakin niin voitte arvatta että nää naiset oli innokkaina mukana saunailloissa yms. ilman edes pyyhettä. Tekivät myös muita juttuja miesten kanssa...
Naiseni opiskeli hoitoalaa ammattikorkeakoulussa ja luokalla pari miestäkin niin voitte arvatta että nää miehet oli innokkaina mukana saunailloissa yms. ilman edes pyyhettä. Tekivät myös muita juttuja naisten kanssa...
= )
en ollut silloin miehen kanssa naimisissa enkä ole vieläkään. Uskollisuusodotus on silti yhtä suuri. Ja tuosta siis jo aikaa.
ettei niitä tilaisuuksia eteen tulisi?
tynnyrissä mutta kotioloissa. Tilaisuus kun tuli niin jo petti... Vaikka luulin olevan just sellainen joka ei koskaan pettäis.
että perheenisä käy humalassa saunassa tuntemattomien nuorien ja kauniiden naisten kanssa!
"miltä sulta tuntuis jos miehesi olisi alasti alastomien naisten kanssa humalassa??"
Musta tuntuis siltä että olen valinnut sittenkin väärän miehen tai että se on tullut hulluksi. Ei ole tosiaan tapana heilua humalassa, ei alasti eikä vaatteet päällä.
pikkujouluja. En tiedä miksi se muuttaisi ratkaisevasti asiaa että ovat opiskelijoita.
vai onko"miehesi" 17 v =)
no mä en ainakaan tykkäisi jos vielä noin suoraan sanotaan, vai haluaako "miehesi" että olet mustis?
no mutta sinä voit pitää myös samanaiset pikkujoulut =D
mua ärsyttää kun mies on muutenkin semmonen että tuijottaa naisia ja innostuu heti jos joku sanookin "pillu" sanan.
Mä vihaan tätä paskaa.
-ap
ihanaa kun meil kummallakin on pikkujoulut avec. Kiva tuntea toisen työkamut ja niiden puolisot. Mutta, jos meil olisi ilman avec,niin en kyl huolehtis yhtään miehen tai omistakaan pikkujouluista! Hauskoja juttuja.
sen sijaan että spekuloit av:lla.
Mitä ihan tarkalleen ottaen siellä tapahtuu, ja mitä miehesi aikoo siellä tehdä. Kyllä meidänkin pikkujouluissa saunotaan, mutten mä silti mene miesten kanssa saunaan vaan ihan naiskollegojeni. Sillä aikaa miehet dokaavat keskenään, ja sitten vaihtuu vuoro. Loppuilta vaatteet päällä kaikki yhdessä.
Aina sekasauna ja ihan nakuna ollaan, ja ihan ilman pyyhkeitä. Käydään uimassa tai avannossa, saatetaan saunoa koko pitkä ilta. Näin ollaan tehty jo monta vuotta ja elämäni hauskimpia iltoja ovat olleet.
Kaikki ovat naimisissa tai ainakin parisuhteessa, ja lapsiakin löytyy suurimmalta osalta. Sitä en tiedä kuinka monen puolisot tietävät sekasaunasysteemistämme ;)
Miehesi tuijottaa muita naisia, pilluilee kuin vähä-älyinen teini, ja sinä vihaa suhdettasi jota kutsut paskaksi.
Eiköhän tämä ole klassinen tapaus siitä ettette ole ihan toisillenne luodut...
mua ärsyttää kun mies on muutenkin semmonen että tuijottaa naisia ja innostuu heti jos joku sanookin "pillu" sanan. Mä vihaan tätä paskaa. -ap
mua ärsyttää kun mies on muutenkin semmonen että tuijottaa naisia ja innostuu heti jos joku sanookin "pillu" sanan.
-ap
huoh.