Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihellä pikkujoulut jossa:

Vierailija
26.11.2010 |

sauna +alkoholia+ opiskelijoita+ naisia...=?

:(

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko"miehesi" 17 v =) no mä en ainakaan tykkäisi jos vielä noin suoraan sanotaan, vai haluaako "miehesi" että olet mustis? no mutta sinä voit pitää myös samanaiset pikkujoulut =D

mua ärsyttää kun mies on muutenkin semmonen että tuijottaa naisia ja innostuu heti jos joku sanookin "pillu" sanan. Mä vihaan tätä paskaa. -ap

jos varsinkin on noin nolo =) eikö sulla ole pikkujouluja?

Vierailija
22/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta pillu jutusta:DD

Pilluistako ne puhuu siellä juhlissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko"miehesi" 17 v =) no mä en ainakaan tykkäisi jos vielä noin suoraan sanotaan, vai haluaako "miehesi" että olet mustis? no mutta sinä voit pitää myös samanaiset pikkujoulut =D

mua ärsyttää kun mies on muutenkin semmonen että tuijottaa naisia ja innostuu heti jos joku sanookin "pillu" sanan. Mä vihaan tätä paskaa. -ap

ja noi pikkujoulut pidetään teekkarisaunalla. eli ollaan saunassa koko illan, sekana.

mä tapan itteni. en jaksa taaaas erota ja aloittaa elämä alusta yksin lasten kanssa.

-ap

Vierailija
24/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkujoulut ei ole avec?! kuten joku kirjoittikin, meillekin on tärkeetä tutustua toisenkin työkavereihin, niiden kaa kun vietetään kuitenkin iso osa arkea. Ja pikkujoulut on siihen oivin tilaisuus. ja kännissä ollaan kuin käet silti:D

Vierailija
25/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noi pikkujoulut pidetään teekkarisaunalla. eli ollaan saunassa koko illan, sekana. mä tapan itteni. en jaksa taaaas erota ja aloittaa elämä alusta yksin lasten kanssa. -ap

varsinkin kun on sunkaltaisen mustasukan kanssa kimpassa, ei se todellakaan tarkoita sitä, että ne naispuoliset saunojat olis siellä pillu levällään oottamassa sun idioottia miestä. Kyl sekasaunoissa kuvottaa naisia eniten noi idiootit, jotka sun kertomuksesta päätellen tuijottavat ja kuvittelevat että saunominen liittyy seksiin.

Vierailija
26/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä mainitusta tulee mieleen seuraava skenaario:

Joku: -Voi pillu.

Ap:n mies: - AI MITÄ sanoiko joku pillu hyvä idea nyt keskustellaan pilluista, mitä mieltä pillusta, koska ootte viimeks saanu, voi veljet meikäpoika se sitten tykkää pilluista hei kamoon kommentoikaa jotain, monenlaisia pilluja onkin olemassa vai mitä ootte mieltä se on semmosta kun kunnolla pillun makkuun pääsee jaada jaada jaada pillu blaa blaa blaa...

Vierailija
27/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuteen liittyy myös arvio siitä, kuinka todennäköinen uhka on. Yksilö voi arvioida myös todennäköisyyttä sille, että puoliso aloittaa uuden suhteen, esimerkiksi hänen aiemman käyttäytymisensä ja hänen luotettavuutensa kautta. Myös omat ominaisuudet vaikuttavat tähän arviointiin. Esimerkiksi heikolla itsetunnolla varustetun yksilön voi olla vaikea luottaa siihen, että hänen kumppaninsa haluaa olla vain hänen kanssaan.

Toivon, että miehesi tulee löytämään onnellisen rakkauden jonkun ihmisen kanssa, joka ei tukahduta häntä.

Vierailija
28/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa luvan jättää tuommoiset pikkujoulut väliin! Ei ole perheelliselle miehelle tuommoiset! Meillä pääsis piru irti kotona!

Vierailija
29/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla tosissaan!

Vierailija
30/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Teekkarisaunalla monta kertaa bileissä ja ainakin niissä juhlissa on ollut suhteellisen rauhallista (tai miten sen sitten määritteleekin)ja vaikka olen ollut sekasaunassa, niin tilanne ei ole lähtenyt käsistä.

Jos miehesi pettää tai tilanne on muuten ongelmallinen, niin kannattaa oikeasti harkita, että mitä haluaa jatkossa elämältään. Onko parempi jatkaa tuollaisessa suhteessa vai erota, vaikka se olsikin vaikeaa?

Ensimmäiseksi kannattaisi varmaan kertoa miehellesi, että mitä mieltä olet.

Vierailija
31/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehesi kasvaa aikuiseksi hän varmaan aloittaa itseänäistymistaistelun ja uhmaa sinua toistamalla sanaa pillu loputtomasti ;-)

Aikuisuuteen liitetään itsenäisyys ja vastuullisuus. Aikuisten oletetaan kestävän yksinoloa ja pystyvän itsenäisiin ratkaisuihin.

Vierailija
32/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 ei ole tosissaan, on porvoosta:D

Vierailija
33/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ollut usein tuollaisissa pippaloissa naisena.

EIKÄ SIELLÄ TODELLAKAAN PANNA RISTIIN, VAIKKA SUURIN OSA ON NIIN IDIOOTTEJA, ETTÄ KUVITTELEE NIIN.

Kyllä mä olen pannut, joten ei kaikki pikkujoulut ole noin tylsiä kuin sun juhlat. Olen pannut noin nopeasti heitettynä ainakin 10 miehen kanssa pikkujouluissa.

Vierailija
34/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lupaisi ettei joisi paljoa mutta voisi toki silti ottaa niin menköön, olisi kiva jos mieheni päästäisi sitten minutkin jonnekin:)

Mutta tuossa joku sanoi (en tiedä oliko aloittaja) että mies pettänyt tilaisuuden tullen?

Silloin sanoisin, että voi mennä pikkujouluihin autolla käymään..

nim.merk tiedän kun on petetty..:/

Vierailija
35/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen, että kyseessä ei ole trolli, niin miten ehdit panemaan 10 hlön kanssa ja kuinka pitkät juhlat olivat ylipäätään kyseessä, että ehdit pokata kyseiset henkilöt ja sitten paneskella niiden kanssa? Uteliaisuus heräsi, kerro lisää!

Vierailija
36/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen, että kyseessä ei ole trolli, niin miten ehdit panemaan 10 hlön kanssa ja kuinka pitkät juhlat olivat ylipäätään kyseessä, että ehdit pokata kyseiset henkilöt ja sitten paneskella niiden kanssa? Uteliaisuus heräsi, kerro lisää!

Yleensä pikkujouluja on joka vuosi, ja saattaa osua useammatkin samalle vuodelle...

t. toinen, jolla myös sankoin joukoin pikkujoulukaatoja

Vierailija
37/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luitko viestiäni, pikkujouluISSA eli monena vuotena eri juhlissa. Pano per juhla, no kaksi kertaa olen pannut kahden kanssa samoissa juhlissa.

Vierailija
38/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa mitä puuhattiin vessoissa useammankin miehen kanssa? : P

Vierailija
39/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa mitä puuhattiin vessoissa useammankin miehen kanssa? : P

Vierailija
40/40 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki muutkin. Onko kukaan ajatellut, että asiasta voisi keskustella? Puhutteko te ylipäätään suhteissanne mistään? Minusta ei olisi mukavaa ajatella, että mies saunoo sekasaunassa, mutta en myöskään haluaisi asiaa kieltää (enkä itsekään haluaisi että mies kieltäisi minulta pikkujoulut). Omaa olo voisi kuitenkin helpottaa kun kertoisi toiselle, että asia vaivaa.