Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin huonot hiilarit n. 2 kk sitten

Vierailija
26.11.2010 |

ja vielä ei ole kiloja tai senttejä lähtenyt mitenkään erityisen paljon. Sen sijaan olo on kyllä kevyempi, energisempi ja "kiinteämpi", ja esim. jotkut housut menee päälle jotka ei menneet ennen muutosta. Uskon, että tämä nyt jo elämäntavaksi muuttunut ruokavalio kyllä ajan kanssa karistaa vielä kilojakin, etenkin jos/kun lisää vielä liikuntaa.

Eli ihan vaan halusin tämän äärimielenkiintoisen asian teidän kanssa jakaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu. Onks ihan oikeesti jollekin uusi asia, että valkoinen jauho ei ole hyväksi? Mutta hyvä, että asia on vihdoin saatu kaupattua hitaamillekin.

T: "huonoja hiilareita" koko elämänsä vältellyt

Vierailija
2/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minen kyllä pystyis tuohon! tykkään aivan liian paljon leivästä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee ylimääräiset kilot ja vieläpä ripeään tahtiin! Nimim. kuukausi takana uutta elämäntapaa ja lähes 7 kg pois painosta sekä liki 10 cm kapeampi vyötärö.

Vierailija
4/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en koskaan pullaleipää.

Vierailija
5/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai "hiilarit kokonaan".

T: Huonoja hiilareita välttävä, joka todellakin syö leipää, puuroa sekä pastaa.

Vierailija
6/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavaliostaan pois?

Vierailija
7/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka syö ruisleipää? Se alle 20 g hiilareita/päivä??

Vastauksena mitä olen jättänyt pois:

- kaiken roskaruoan (sipsit, hampurilaiset, pizzat jne)

- valkoisesta jauhosta tehdyt ruoat (pasta, leipä jne)

- perunan

- lähes kaiken makean

Siinäpä se suurinpiirtein.

ap

Vierailija
8/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta rasvanpoltto lähtee kunnolla käyntiin. ja proteiini, jotta paino ei lähde lihaksista.

T: -2kg/3vk

Vierailija
9/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta rasvanpoltto lähtee kunnolla käyntiin. ja proteiini, jotta paino ei lähde lihaksista. T: -2kg/3vk

oon kyllä miettinyt tätä, mutta toisaalta mä syön päivittäin hyviä rasvoja enemmän kuin ennen, eli esim oliiviöljyä, suolattomia pähkinöitä, siemeniä ja juustoa. Ehkä se vaan ei sitte kuitenkaan riitä rasvansaanniksi??

ap

Vierailija
10/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja turhat hiilarit, siis syön kohtuudella ruisleipää ja perunoita, joskus pastaa ja riisiä. Teen fyysistä työtä kuitenkin, energiaa kuluu. 24 kg on lähtenyt n. 10 kuukaudessa, kroppa on kiinteän näköinen ja olo hyvä :) Uskon että tämä on pysyvä muutos ja kiloja sais vielä 3-5 lähteä. Makeanhimoa mulla ei ole enää juuri ollenkaan. Vaatii alussa itsekuria, mut sit ei enää kun makeanhimo katoaa. Lisäksi olen pienentänyt annoskokoja ja syönyt harvemmin kuin ennen, en napostele, syön vain nälkääni.

Vierailija
11/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta rasvanpoltto lähtee kunnolla käyntiin. ja proteiini, jotta paino ei lähde lihaksista. T: -2kg/3vk

oon kyllä miettinyt tätä, mutta toisaalta mä syön päivittäin hyviä rasvoja enemmän kuin ennen, eli esim oliiviöljyä, suolattomia pähkinöitä, siemeniä ja juustoa. Ehkä se vaan ei sitte kuitenkaan riitä rasvansaanniksi??

ap

pekonia, meetvurstiä, oikeeta voita

Vierailija
12/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai "hiilarit kokonaan". T: Huonoja hiilareita välttävä, joka todellakin syö leipää, puuroa sekä pastaa.

Mikäli glykeemistä indeksiä pidetään kriteerinä, ruisleipä on ns huonoa hiilaria.

Sen sijaan hiilarittomasti ei kukaan syö.

Vierailija
13/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee ylimääräiset kilot ja vieläpä ripeään tahtiin! Nimim. kuukausi takana uutta elämäntapaa ja lähes 7 kg pois painosta sekä liki 10 cm kapeampi vyötärö.

Vierailija
14/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5vk karpannut niin oli lähtenyt 5kg sen jälkeen ei mitään. 200g jopa lisää tullut. nyt kolmas viikko menossa.

Vierailija
15/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä yritä edes karpata, mutta tietenkin kiinnostaa mitä kaikkea tässä kannattaa vielä muuttaa. Eli esim. ruisleipää syön aamupalaksi, ja siitä en halua luopua, joten siinä mielessä karppaaminen on poissuljettua. Kiinnostaa kuulla muiltakin kokemuksia, siis pikemminkin juuri hyvähiilariruokavaliosta kuin oikeaoppisesta karppaamisesta.

ap

Vierailija
16/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap täällä, lisää kokemuksia kiitos!!

:-)

Vierailija
17/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä syö, kunhan kuluttaa enemmän kuin syö-

Itsekin laihduin 6 kg kesässä, kun söin vain yhden roskaruoka-aterian päivässä ollessani sinkkuna.

Eli kalorit!!!!!

Vierailija
18/22 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/22 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtenyt kiloja, enkä kiinteytynyt muutenkaan. Olo oli ihan hyvä kyllä, mutta ärsytti esim. eväiden ottamisen vaikeus (ei leipää, ei hedelmiä...). Paremmin tuntuu kilot karisevan kiloklubin avulla.

Vierailija
20/22 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois 4kg kuudessa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme