Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan kokeneet tuttavapiirissänne "kilpailua"

Vierailija
26.11.2010 |

ystävyyssuhteista? Itse olen tällaiseen törmännyt, tuntuu että kolmen naisen on vaikeaa olla keskenään tasavertaisia ystäviä. Tuntuu, että aina jonkun täytyy todistella, että "me kaksi" ollaan enemmän kavereita kuin "te kaksi". Ymmärsitteköhän mitä ajan takaa. Tuntuu hassulta, kun aikuisia kuitenkin olemme. Itse yritän olla menemättä tuollaiseen mukaan, mutta välillä tulee mieleen, että kilpailemmeko me yhden ystäväni kanssa kolmannen huomiosta. Jättäydynkö pois porukasta, alanko pitämään yhteyttä erikseen näihin ystäviini ja välttelemään kolmisin olemista, vai mitä kummaa tällaisessa tilanteessa voisi tehdä? Vai olla vaan ihan lungisti välittämättä tilanteesta. Välillä mietin, että onkohan minulla jokin itsetunto-ongelma, mutta siitä en kuitenkaan usko olevan kyse.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole, vaan niillä kahdella muulla tai toisella heistä.

Tuo on tosiaan jotain tosi kakaramaista, siis sellaista, jota tytöt tekee päiväkodissa, ei enää kouluiässä niinkään. Ja kertoo juurikin huonosta itsetunnosta, kun ei voi luottaa siihen, että toiset tykkäävät minusta ilman juonittelujakin ja syrjäänsulkemisyrityksiä.

Vierailija
2/5 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan on joitain ihmisiä jotka ovat vähän läheisempiä kuin toiset, ei sitä tarvitse ottaa kilpailuna.

Mulle on ihan selvää etten ole kaikkien ystävieni se kaikkein lähimmäinen sydänystävä. Silti on kivaa olla kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan on joitain ihmisiä jotka ovat vähän läheisempiä kuin toiset, ei sitä tarvitse ottaa kilpailuna. Mulle on ihan selvää etten ole kaikkien ystävieni se kaikkein lähimmäinen sydänystävä. Silti on kivaa olla kavereita.

Sinä lähdet nyt siitä, että ap ymmärtää ja tulkitsee väärin.

Minä taas lähden siitä, että hän on ymmärtänyt niiden kahden muun (tai toisen heistä) touhut oikein.

Eli kyllä, on tosiaan olemassa naisia, ihan aikuisia naisia, jotka yrittävät kolmen naisen sakissa kammeta sen kolmannen sivuun ja jemmata itselleen yhden heistä. Tosi lapsellista se on, mutta sitä tapahtuu ja aivan riippumatta siitä, miten se kolmas (uloskammettava) asiaan suhtautuu, rennosti ja evvk vai hermostuen asiasta.

-2-

Vierailija
4/5 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut edes lapseni olla noissa piirileikeissä mukana. :/

Vierailija
5/5 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuota minä tarkoitin! Itse tunnen olevani välillä se kolmas pyörä ja en todellakaan tuppaudu tähän seuraan, mutta samoissa ympyröissä kun pyöritään, niin väkisinkin keskenään aikaa vietetään. Heidän seurassaan on ihan mukavaa, mutta välillä tämä kilpailu näkyy selvemmin ja häiritsee yhdessäoloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä