Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateisti, mihin uskot?

Vierailija
26.11.2010 |

Mihin ateisti uskoo? Koska kaikki "uskonnot" ovat ihmisten keksimiä ja uskonnoilla yritetään selittää sitä suurempaa tarkoitusta. Mutta jokainen joka on maan päällä tietää ettei ihminen elä täällä vain yhtä elämää. Joten miten ateisti selittää tämän? Mikä ateisiti oli edellisessä elämässään? Uskooko (koska uskostahan on kyse ateismissakin) ateisti esim että ihminen joka elää vaikka yhden päivän tai ihminen joka elää 90-vuotiaaksi elää vain yhden elämän? Ja uskooko ateisti ettei elä'mällä ole mitään merkitystä? Jos elämällä ei olisi mitään merkitystä, niin eikö silloin olisi sama tappaa kaikki ihmiset kerran ihminen on turha..? Voisitteko selventää ateistit minulle tämän. Ihmetyttää kyllä myös nämä väitteet joiden mukaan ihminen syntyy ja kuolee ja menee taivaaseen ja that's it. Huhhuh.

Ettekö ole ikinä ajatellut miksi jotkut ihmiset ovat henkisesti kehittyneempiä kuin toiset? Miksi joku käyttäytyy aikuisenakin lapsellisesti, tai polttaa tupakkaa raskaana, tai tekee pahaa muuten vaan? Ne ovat vielä kehityksensä alussa. Mitä useampi eletty elämä takana, sen kehittyneempi sielu ja sen vähemmän ihmisruumin rappiollisuus vaikuttaa sielun käytökseen.

Sana sielu ei liity uskontoon vaan on vain jokaisen ihmisruumiin elämänvoima. Ilman sielua ihminen on tyhjä astia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityksensä alussa oleva sielu ei vielä "muista" eläneensä aikaisemmin jolloin hänen on mahdotonta uskoa siihen. Mutta kaikki te alussa olevat sielut. Kuoltuanne muistatte taas ja seuraava elämä voi olla jo täysin erilainen."

olet vain narsisti joka haluaa kuvitella olla parempi kuin toiset ihmiset. Se taas selittyy kurjalla lapsuudella ja itsekeskeisellä luonteella.

Mäkin voin sanoa, että lentävältä marakatilta saamieni tietojen mukaan sielunvaellukseen uskovat ihmiset ovat ensimmäisellä tasolla kymmentasoisessa järjestelmässä, jossa taso kymmenen kuvastaa korkeinta henkistä kehittyneisyyttä, ja vain 1 % ihmisistä (onneksi minä olen yksi heistä!) kuuluu heihin. Ensimmäisellä tasolla olevat ihmiset asuvat usein Skandinaviassa ja ovat iholtaan vaaleita. Ylempien tasojen tulee ymmärtää heidän kehittymätöntä ajatteluaan, koska Oppikirjassa sanotaan, että heidän aivonsa ovat vain maapähkinän kokoisia. Voi sinua raukkaa!

Vierailija
2/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin täällä olevien ihmisten kannan. Ihminen tai no ihmisen ruumis on eläin. Ihmisen aivot ovat hyvin monimutkaiset ja ruumis rappiollinen. Ihmisruumis myös rappioittaa sielua. kehittynyt sielu ei anna niin helpostio periksi esim. materialle tai ruumiin haluille. Kehittynyt sielu kärsii koska elämän murheet vaikuttavat silloin raskaammin. Kehittyneellä sielulla on myös erittäin suuri empatia kyky.

Todella kehittyneet sielut eivät luultavasti tarvitse enää montaa elämää koska kehitys yleensä jatkuu sielumaailmassa. Monia todella kehittyneitä sieluja on ollut täällä maan päällä ihan meidän aikanammekin. Heidät tunnistaa yleensä hyvin yksinkertaisesta elämäntavasta ja toisten auttamisen halusta.

Esimerkiksi Äiti Teresa on helppo tunnistaa koska hän oli julkisuudessa. Hän antoi koko elämäsä muille. Kehittynyt sielu ei enää "tarvitse" muiden sielujen apua. Siksi todella kehittynyt sielu monesti elääkin "sinkkuna" ja täysin ilman "oikeaa perhettä" koska sellainen sielu ei tarvitse enää muiden ihmisten rakkautta ja hyväksyntää kehittyäkseen. Kehittyneillä sieluilla on yleensä sisäinen "kiire" päästä "opinnoissaan" loppuun jolloin he karsivat elämästään akiken ylimääräisen pois ja keskittyyvät tehtäväänsä. (Gandhi oli melko kehittynyt sielu, Äiti Teresa ehkä oliu viimeistä kertaa maan päällä)

Sielu käy läpi monta ihmiselämää kehittyäkseen. Syy miksi joku elää esimerkiksi vain päivän voi olla se että tämän ihmisen silloisen elämän tarkoitus on ollut vain ja ainoastaan auttaa muiden sielujen kehitystä (esim silloisten vanhempiensa). Sielut "auttavat" toisiaan kehityksessä. Ettekö ikinä mieti miksi joku teille "tuntematon" ihminen veti teitä puoleensa kun tutustuitte ensimmäistä kertaa? Ja ajuan myötä tämä ihminen tuli elämäänne ja antoi suuren merkityksen elämäänne. Luultavasti tämän ihmisen oli tarkoituskin tutustua siinuun. Hän oli sinulle "tuttu" sielu edellisistä elämistä.

Tai entä kun näette erittäin todellista unta paikoista tai ihmisistä joita ette tässä elämässä ole nähneet tai tunteneet? Unet ovat monesti sielun muistoja edellisistä elämistä.

Tai entä kun kaksi ihmistä jotka tuntevat toisensa todella hyvin, voivat "lukea" toistensa ajatuksia. Ja lähettää toisilleen "viestejä". Kun sanoo jonkun kommentrin tämä ihminen yleensä sanoo juuri saman asian täysin samaan aikaan. Itselle käy näin mieheni kanssa monta kertaa päivässä. Ja saatamme alkaa myös puhua asiasta toiselle jota toinen juuri ajatteli vaikkei mikään olisi viitannut tähän asiaan muutoin. Tämä on sielunkumppanuuden mahtavia puolia. :)

Sielut kommunikoivat ajatusten voimin. Siis pelkät sielut. Voin auttaa heitä joita tämä asia kiinnostaa löytämään merkityksen elämäänsä tai selvittämään edellistä elämäänsä.

Sielut jotka eivät ole vielä kehittyneet tarpeeksi eivät yleensä koe tarvetta selvittää edellistä elämäänsä. Kun sielu on tarpeeksi kehittynyt hän "tajuaa" nämä asiat kertomattakin. Ja uskoo niihin.

Kehityksensä alussa oleva sielu ei vielä "muista" eläneensä aikaisemmin jolloin hänen on mahdotonta uskoa siihen. Mutta kaikki te alussa olevat sielut. Kuoltuanne muistatte taas ja seuraava elämä voi olla jo täysin erilainen. voimia kaikille!

Teresan julkisuuskuva ja se miten hän keräsi rahaa ja kenelle ihan oikeasti eivät taida olla ihan selviä nyt...

Unet ovat vaan unia -ei niillä ole sen kummempaa merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös siihen, että valokuvissa näkyvät valkoiset pallot ovat henkiä?

Siis siinä missä normaalisti ajatteleva ihminen tietää niiden olevan pölyä?

Vierailija
4/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityksensä alussa oleva sielu ei vielä "muista" eläneensä aikaisemmin jolloin hänen on mahdotonta uskoa siihen. Mutta kaikki te alussa olevat sielut. Kuoltuanne muistatte taas ja seuraava elämä voi olla jo täysin erilainen."

olet vain narsisti joka haluaa kuvitella olla parempi kuin toiset ihmiset. Se taas selittyy kurjalla lapsuudella ja itsekeskeisellä luonteella.

Mäkin voin sanoa, että lentävältä marakatilta saamieni tietojen mukaan sielunvaellukseen uskovat ihmiset ovat ensimmäisellä tasolla kymmentasoisessa järjestelmässä, jossa taso kymmenen kuvastaa korkeinta henkistä kehittyneisyyttä, ja vain 1 % ihmisistä (onneksi minä olen yksi heistä!) kuuluu heihin. Ensimmäisellä tasolla olevat ihmiset asuvat usein Skandinaviassa ja ovat iholtaan vaaleita. Ylempien tasojen tulee ymmärtää heidän kehittymätöntä ajatteluaan, koska Oppikirjassa sanotaan, että heidän aivonsa ovat vain maapähkinän kokoisia. Voi sinua raukkaa!

Rasistiset viittauksesi kuulostavat pahoilta mutta toivottavasti et tarkoita niillä mitään sen syvempää. Ja aika hullua ois väittää olevansa jotain toista ylempi. Kaikki ihmiset ovat yhtä tärkeitä ja kaikki kehittyvät omaan tahtiinsa. Me kaikki olemme täällä auttamassa jotain toista ja/tai itseämme. Kukaan ei kehity yksin. Eikä kukaahn ole mitään ilman toista. Sinullakin on varmasti elämässäsi joku joka puskee sinua eteenpäin ja vaatii sinulta henkisesti ja fyysisesti paljon. Päivä päivältä olet vahvempi.

Sinulla selvästi on ajatuksia ja et ole tyhmä. Kyseenalaistaminen on merkki voimakkuudesta. olisi kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi enemmänkin. :)

Vierailija
5/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyökkäilee nyt sekä ateisteja, että juutalaiskristittyjä vastaan ja vaikuttaa jokseenkin sekopäiseltä. En jaksa vastata kaikkiin, mutta tässä on vähän alkajaisiksi:

Ateismi tarkoittaa, että ei usko jumalin, mutta mikään ei estä ateistia uskomasta sielunvaellukseen (esim. esimerkisibuddhalaiset). Itse en sellaiseen usko enkä siis tosiaan _tiedä_,kuten sanoit että meillä on useampia elämiä, yhteen minä ainakin vain uskon.

Toiseksi usko olemattomaan ei ole uskoa samalla tavalla kuin usko johonkin. En usko joulupukkiin, mutta en pysty todistamaan,ettei joulupukkia oikeasti ole. On siis pieni teoreettinen mahdollisuus, että joulupukki on olemassa. Sama pätee jumaliin ja vaikkapa sielunvaellukseen. En siis ateistina (eli jumalattomana) kiellä, etteikö jumalia (y.m.s.)saattaisi jossakin olla, en vaan pidä sitä kovinkaan todennäköisenä; voisin sanoa olevani lähes varma, ettei joulupukkia ja muita jumalia ole olemassa.

Minun elämällani on hyvin suuri merkitys, koska uskon, että meillä on vain tämä yksi elämä. Minä ja minun elämäni on kaunis ja ainutkertainen, ja samoin on minun lähimmäiseni elämä. Siksi tahdon elää niin, että mahdollisimman moni tämän planeetan ainutkertaisista ihmisistä saivivat siedettävän ainutkertaisen elämän. Olisihan se hienoa, jos kaikki vääryydet korjataisiin tuonpuoleisessa, tai jos saisimme uuden mahdollisuuden, mutta mielikuvitukseni ei riitä sen uskomiseen, joten keskityn havaittavissa olevaan nykyisyyteen.

Vierailija
6/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n teksti on kyllä niin käsittämätöntä roskaa, että viitsiikö siihen edes vastata. Jos nyt aloittaa isoimmista virheistä:

"Mutta jokainen joka on maan päällä tietää ettei ihminen elä täällä vain yhtä elämää."

Ei kultaseni, ei tiedä. Jokainen ateisti sen sijaan tietää, että ihminen elää täällä vain yhden elämän.

"---koska uskostahan on kyse ateismissakin---"

Eikä ole, vaan nimen omaan siitä, että ei jaksa uskoa mitä tahansa perustelematonta sontaa.

"Ja uskooko ateisti ettei elä'mällä ole mitään merkitystä?"

Johtuu ateistista ja kysymyksen asettelusta. Henkilökohtaisesti katson, että elämälläni on paljonkin merkitystä - erityisesti itseni, mutta myös monen läheiseni kannalta. Ja ehkä hieman yhteiskunnankin kannalta. Mutta mitään yliluonnollista, ylhäältä käsin annettua merkitystä elämällä ei ole.

Vierailija
7/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä kukaan ajattelisi, että on ihan sama tappaa kaikki ihmiset, vaikkei uskoisi että elämisellä on mitään sen syvempää tarkoitusta?? Miksi minä tappaisin esim. perheeni, jos rakastan heitä? Miksi tappaisin tuntemattomiakaan, en itse ainakaan pidä toisten vahingoittamisesta?? En kyllä todellakaan usko mihinkään sielunvaelluksiin, jos joku on aikuisena lapsellinen niin se johtuu ihan hänen aivoistaan kuten kaikki muutkin ongelmat. Ilmeisesti sitten ainoa mikä estää uskovia suinpäin murhaamasta ja raiskaamasta kaikkia vastaantulijoita on pelko siitä, ettei pääse taivaaseen..pakko vastustaa siis näitä jokapäiväisiä mielihaluja.

Vierailija
8/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta jokainen joka on maan päällä tietää ettei ihminen elä täällä vain yhtä elämää"

Sä väität noin ihan pokkana. Mä voin myöntää, että voi olla, ettei ihminen elä vaan yhtä elämää, mut voi olla että elääkin. Sitä kun ei ihminen pysty tietämään.

Mulle kelpaa ajatusten perustaksi kaikki tieteellisesti todistettu fakta. Muut elämän ulottuvuudet on jotain, mitä en tiedä, eikä mulla ole mitään pakkoa selittää niitä itselleni tai muille, kykenen elämään sen kanssa, että maailmassa on avoimia asioita.

Jaa, mut en taida olla ateisti, koska en mitään kiellä mutten kyllä myönnäkään, jokin oma termi tais löytyä. En muista.

Vierailija
9/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua uskoa, haluan ymmärtää. Ja kun ymmärrän, minun ei tarvitse uskoa.

On tietysti asioita maailmassa ja maailmankaikkeudessa, mihin ei ole vielä löydetty luonnontieteellistä selitystä. On varmasti asioita, joita emme koskaan tule ymmärtämään, rajallisen käsityskykymme takia. En kuitenkaan vedä tästä sitä johtopäätöstä, että niiden takana TÄYTYY olla jokin yliluonnollinen selitys, jumala tms.

t. ateisti

Vierailija
10/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mut en taida olla ateisti, koska en mitään kiellä mutten kyllä myönnäkään, jokin oma termi tais löytyä. En muista.

[/quote]

negatiivinen ateisti.

Vierailija
11/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jokainen joka on maan päällä tietää ettei ihminen elä täällä vain yhtä elämää. Joten miten ateisti selittää tämän? Mikä ateisiti oli edellisessä elämässään?

Jonkin asian tietäminen edellyttää, että kyseessä on tieto. Tieto on erään filosofian määritelmän mukaan "hyvin perusteltu tosi uskomus". Miten perustelet ja todistat sielunvaelluksen, johon tässä nyt viittaat?

Minä olen ateisti ja uskon, että synnyin kerran, elän kerran ja kuolen kerran. Kuoltuani minusta jää jäljelle kasa lihaa ja luuta.

Ja tyhmiä ihmisiä nyt on ollut maailman sivu, siitä ei päästä mihinkään. Miksi sitä pitäisi selittää jollain sielun kehityksellä?

Vierailija
12/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon darwinismiin.

Kuinka sä voit väittää tälläistä hölynpölyä: "jokainen joka on maan päällä tietää ettei ihminen elä täällä vain yhtä elämää". Minä en kyllä tiedä mitään mistään tuollaisesta. Taisi olla provo tämä väite.

Ihminen on eläin. Kaikki eläimet elävät vain yhden elämän, kesti se sitten päivän tai 100 vuotta.

Vierailija
13/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta jokainen joka on maan päällä tietää ettei ihminen elä täällä vain yhtä elämää"

Sä väität noin ihan pokkana. Mä voin myöntää, että voi olla, ettei ihminen elä vaan yhtä elämää, mut voi olla että elääkin. Sitä kun ei ihminen pysty tietämään.

Mulle kelpaa ajatusten perustaksi kaikki tieteellisesti todistettu fakta. Muut elämän ulottuvuudet on jotain, mitä en tiedä, eikä mulla ole mitään pakkoa selittää niitä itselleni tai muille, kykenen elämään sen kanssa, että maailmassa on avoimia asioita.

No miksi ihmisillä muuten ois henkioppaat jos elämällä ei ois merkitystä? henkiopas on se hahmo jonka näkee silloin kun ahdistaa ja joka auttaa kun elämässä on konflikteja. Ettekö ole ikinä jutelleet omalle henkioppaalle? Mun henkiopas oli eräs ihminen. Kun hän kuoli hän auttoi minua unieni kautta. Kaipaan häntä vieläkin ihmisena vaikka hän onkin luonani koko ajan.

Vierailija
14/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

evoluutioon sitten. Ensin synnytään ja sitten kuollaan.

Vierailija
15/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että kaikki ihmiset eivät vaan kypsy, syystä tai toisesta. Ja se siitä. Jos joku elää yhden päivän, niin se siitä. Toki tiedostan että käsitykseni voi olla väärä, mutta ei minulla ole mitään todistuksia päinvastaisestakaan, ei sisäisiä eikä ulkoisia.

Minusta elämä on hieno ja mahtava asia, maapallo ja maailmankaikkeus ihmeellisiä, ihan ilman Jumalaakin. Eihän siinä olisi mitään ihmeellistä jos kaikkivoipa Jumalolento olisi pullauttanut kaiken kerralla.

Joku tuntematon on sanonut hienosti sen mitä ajattelen:"En ymmärrä kysymyksiä elämän tarkoituksesta, elämän tarkoitus on elää." Nautin elämästä ja elämisestä ihan sunnattomasti :)

Vierailija
16/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonnossa käännytään itseen päin, on ihan sama, kuinka muilla menee. Ja ei hyvin mene munkeillakaan, jotka kuihduttavat itsensä hengiltä.

Jos maanpäällisen elämän elää kieltäen kaiken itseltään paremman seuraavan elämän toivossa, niin hukkaan menee.

Kun lehmä on pyhä eläin, miin miksi maassa voidaan huonosti. Lapset kärsivät nälkää ja kurjuutta. Eikä nuo lehmätkään hyvinvoivilta näyttäneet.

Miksi joku ruoskii itseään tullakseen paremmaksi uskovaksi.

Miksi uskonkokouksessa tehdään joukkoitsemurhia. Mistä tietää, mihin päädytään. Joku guru saa heikkouskoiset puolelleen ja on valmis uhraamaan monta elämää.

Vierailija
17/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten vakaumusten kunnioittamiseen jne.

En myöskään täysin tyrmää Jumalan/Jumalien mahdollista olemassaoloa, mutta epäilen sitä vahvasti. Raamattuun en usko. Raamatun Jumala on mielestäni liian julma ja epäoikeudenmukainen.

Uskon asioihin jotka voi nähdä, tuntea tai mitata. Uskon voi toki tuntea, mutta onko se todiste Jumalan olemassaolosta?

En ole fanaattinen mihinkään suuntaan, enkä yritä käännyttää ketään ajattelemaan kuin minä.

T: ateisti/agnostikko

Vierailija
18/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin täällä olevien ihmisten kannan. Ihminen tai no ihmisen ruumis on eläin. Ihmisen aivot ovat hyvin monimutkaiset ja ruumis rappiollinen. Ihmisruumis myös rappioittaa sielua. kehittynyt sielu ei anna niin helpostio periksi esim. materialle tai ruumiin haluille. Kehittynyt sielu kärsii koska elämän murheet vaikuttavat silloin raskaammin. Kehittyneellä sielulla on myös erittäin suuri empatia kyky.

Todella kehittyneet sielut eivät luultavasti tarvitse enää montaa elämää koska kehitys yleensä jatkuu sielumaailmassa. Monia todella kehittyneitä sieluja on ollut täällä maan päällä ihan meidän aikanammekin. Heidät tunnistaa yleensä hyvin yksinkertaisesta elämäntavasta ja toisten auttamisen halusta.

Esimerkiksi Äiti Teresa on helppo tunnistaa koska hän oli julkisuudessa. Hän antoi koko elämäsä muille. Kehittynyt sielu ei enää "tarvitse" muiden sielujen apua. Siksi todella kehittynyt sielu monesti elääkin "sinkkuna" ja täysin ilman "oikeaa perhettä" koska sellainen sielu ei tarvitse enää muiden ihmisten rakkautta ja hyväksyntää kehittyäkseen. Kehittyneillä sieluilla on yleensä sisäinen "kiire" päästä "opinnoissaan" loppuun jolloin he karsivat elämästään akiken ylimääräisen pois ja keskittyyvät tehtäväänsä. (Gandhi oli melko kehittynyt sielu, Äiti Teresa ehkä oliu viimeistä kertaa maan päällä)

Sielu käy läpi monta ihmiselämää kehittyäkseen. Syy miksi joku elää esimerkiksi vain päivän voi olla se että tämän ihmisen silloisen elämän tarkoitus on ollut vain ja ainoastaan auttaa muiden sielujen kehitystä (esim silloisten vanhempiensa). Sielut "auttavat" toisiaan kehityksessä. Ettekö ikinä mieti miksi joku teille "tuntematon" ihminen veti teitä puoleensa kun tutustuitte ensimmäistä kertaa? Ja ajuan myötä tämä ihminen tuli elämäänne ja antoi suuren merkityksen elämäänne. Luultavasti tämän ihmisen oli tarkoituskin tutustua siinuun. Hän oli sinulle "tuttu" sielu edellisistä elämistä.

Tai entä kun näette erittäin todellista unta paikoista tai ihmisistä joita ette tässä elämässä ole nähneet tai tunteneet? Unet ovat monesti sielun muistoja edellisistä elämistä.

Tai entä kun kaksi ihmistä jotka tuntevat toisensa todella hyvin, voivat "lukea" toistensa ajatuksia. Ja lähettää toisilleen "viestejä". Kun sanoo jonkun kommentrin tämä ihminen yleensä sanoo juuri saman asian täysin samaan aikaan. Itselle käy näin mieheni kanssa monta kertaa päivässä. Ja saatamme alkaa myös puhua asiasta toiselle jota toinen juuri ajatteli vaikkei mikään olisi viitannut tähän asiaan muutoin. Tämä on sielunkumppanuuden mahtavia puolia. :)

Sielut kommunikoivat ajatusten voimin. Siis pelkät sielut. Voin auttaa heitä joita tämä asia kiinnostaa löytämään merkityksen elämäänsä tai selvittämään edellistä elämäänsä.

Sielut jotka eivät ole vielä kehittyneet tarpeeksi eivät yleensä koe tarvetta selvittää edellistä elämäänsä. Kun sielu on tarpeeksi kehittynyt hän "tajuaa" nämä asiat kertomattakin. Ja uskoo niihin.

Kehityksensä alussa oleva sielu ei vielä "muista" eläneensä aikaisemmin jolloin hänen on mahdotonta uskoa siihen. Mutta kaikki te alussa olevat sielut. Kuoltuanne muistatte taas ja seuraava elämä voi olla jo täysin erilainen. voimia kaikille!

Vierailija
19/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivojen kemiallisilla reaktioilla selittyy kaikki yllämainitsemasi asiat. Enkä tod usko unien olevan mitään jäännöksiä edellisistä elämistä vaan unia. Tuota samaan aikaan tapahtuvaa ajattelua on tottakai ihmisillä jotka elävät tai ovat eläneet pitkään yhdessä, niin myös esim. minulla ja äidilläni vaikka emme taatusti ole mitään sielunkumppaneita tai erityisen läheisiä. Jos joku ihminen tuntuu tutulta niin hänellä vain sattuu olemaan paljon samoja luonteenpiirteitä tai kokemuksia kuin sinulla. Onhan se toki helpompaa uskoa kaikkeen epämääräiseen ja yliluonnolliseen koska harva kestää ajatella sitä miten raadollista elämä oikeasti on.

Vierailija
20/21 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoiseen hömpötyksiin uskovia ihmisiä älyllisesti yksinkertaisina ja kypsymättöminä. Voimia sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan