Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuttava "plagioi" juttujani

Vierailija
26.11.2010 |

Minulla on eräs tuttava joka kopio minun kertomia asioita omikseen. Näin tekee ihan vitseistä, faktoista ja kokemuksista lähtien.

Jos kerron jonkun jutun, seuraavalla kerralla kun tapaamme, kertoo hän sen minulle omanaan ja opastaa minua ko. asiassa.

Tämä on hämmentävää, minua ei se varsinaisesti haittaa, mutta onhan se hiukan outoa :D Alkuun en kiinnittänyt huomiota, mutta kun yhteiset ystävämme alkoivat asiasta huomauttaa, jäin miettimään motiivia tuollaiselle käytökselle.

Ihan omituista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskahalvauksen sais :D

Mutta ihmettelen etteikö tajua kuinka kummalista tuollainen toiminta on. Muutaman kerran olen sanonut että juu niin onkin, kerroin sen sulle viimeksi. Mutta ei siitä se mitään tajua...

Ihmeellistä...

Vierailija
2/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa on joo tommonen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun hän tuli nuoremman lapsen kanssa sairaalasta niin vanhempi lapsi oli kotona ihan katellinen kun näki rannekkeen vauvan kädessä "Miks toi on päässyt jo käymään lintsillä?" Tämä tarina on urbaanivitsi jonka kaikki tietää. Tosi noloa kun tyyppi kertoi sen omana stoorinaan!

Vierailija
4/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä sinä tiedät tuon jutun, joten turhaan kertoo, koska olet ITSE sen hänelle kertonut! Eli täysin ystävällisesti ja jopa huvittuneesti. Toista tätä niin monesti kuin tarvitsee ja katso miten naama venähtää :D

Vierailija
5/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ollu vielä kuullut tota :D musta se oli hauska!!

Vierailija
6/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tätä liiemmin aikaisemmin pohtinut :)

Vierailija
7/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä vippaa päästä.

Vierailija
8/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mitään

Vierailija
9/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä myös ostaa samat tai samanlaiset vaatteet kun minulla ja hiukset ja meikki pitää myös matkia. huoh... Eipä tuo haittaa, lähinnä huvittaa.

Vierailija
10/10 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoin asiasta ja se raivostui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi