Mitä joululahjaksi 12-vuotiaalle "teinitytölle"?
Joo, on tosiaan niin teiniä jo (äitinsä halunnut aina pitää isompana mitä on).
Kommentit (17)
ja saa ainakin lehtitilauksen (demi), Lisäksi toivomansa kynsienhoitosetin ja lakkaa + huulirasva, kirjoja ja musalatauskortin. Lisäksi laulupelin pleikkarille (toivoi tätä)
Teinityttöhän ei tuon ikäinen ole vielä...ilmaise kantasi ostamalla joku pehmo, joka tosiaan sopii minkäikäiselle vaan...
Teinityttöhän ei tuon ikäinen ole vielä...ilmaise kantasi ostamalla joku pehmo, joka tosiaan sopii minkäikäiselle vaan...
eli mitä väliä, mitä tyttö itse haluaa... kunhan lahja kuvastaa MINUN haluani ja MINUN mielipidettäni!
mutta ainakin meidän 12v tyttö on täysi teini. Rinnat ovat kasvaneet, menkat alkaneet, naama kukkii ja mielialat vaihtelee, pituutta on 169cm joten on päätä pidempi kuin äitinsä.
Ei ole teini ikänsä puolesta mutta muuten kyllä.
Meillä esiteini siis toivoi myös laulupeliä ja ihonhoitotuotteita sekä pyjama + kylpytakki
Joo, on tosiaan niin teiniä jo (äitinsä halunnut aina pitää isompana mitä on).
Lapsetkin ovat yksilöitä. Ja mitä pahaa siinä on että tytöstä kehittyy nuori nainen?? Onko sulla joku naisongelma??
Anna 50 euron lahjakortti lelukauppaan
leffalippuja, cd-levyjä, vaatteita tai parempi ehkä lahjakorttina. Meikkejä, voiteita yms.
Kirjoja, pelejä...
toivoo Hello Kittyä taas jälleen kerran. Vaatteetkin kelpaisivat, sillä kasvupyrähdyksen jälkeen vaatevarasto aika niukka eli siis jo jonkun ehdottoma lahjakortti vaateliikkeeseen, jos ei osaa ostaa valmiiksi.
Tai muuta oman huoneen sisustukseen.
Kunnon peili. Päiväpeitto. Kalenteri. Ystäväkirja. Stafilon kirjoitustusseja iso pakkaus (niitä keltavartisia). Tivoli Audio Pal-radio. Valokuvakansio. Maglite-taskulamppu, joku tyttövärinen.
Ihana ja ylellinen pyyhe. Kivi-tuikkuja. Muki ja lautanen -aamiaissetti. Lahjakortti Purikura-liikkeeseen. Junalippu Helsinkiin ja takaisin (jos asuu muualla kuin pks-seudulla).
Käsikonsoli. Kirjoja. Askartelutarvikkeita esim. korun tai ikkunakuvien tekemiseen. Koru. Korulipas. Siisti rannekello. Olkalaukku. Kukkaro. Käsineet ja päähine ja kaulahuivi-setti.
esim. BodyShopin tuotteista. Heillä on tuoksuvia voiteita, huulikiiltoja yms. eli ei varsinaisia meikkejä, mutta kivoja juttuja tuon ikäiselle.
Itse olen saman ikäinen eikä ole kyllä hajuakaan mitä toivoisin....
Meidän tyttö rakasti Queenia ja Michael Jacksonia 12 vuotiaana. Nykyään on 14v ja minun (isä) pituinen.
Tytön Hello kitty vaihe oli 6 vuotiaana
Kynsilakkasetti. Niitä on sellaisia lakkakyniä, joilla voi tehdä itse kuvioita ja koristeluita. Settiin tulee hileitä, tarroja ja muuta. Sopii 12 w ja nuoremmillekin tarvittaessa.
Öö
siis oon ite sen ikänen ja täyttämäs 13 ja toivon niiku mk lompakkoo ku on jo siihen mk laukku ja sit jotain macin meikkejä ja ipadia et en kyl kynsilakkoja toivois mielummin sit jotkut rakennekynsien teko lahjakortti vaik adam&eveen
ite oon 13v ja toivon ihan vaa kunnon kuulokkeit ja yokkärii
Minusta tuon ikäiselle kannatta ostaa jo meikkejä yms. Riippuu lapsesta. Meidän tytöllä on menkat alkaneet ja rinnat kasvaneet, on jo ihan teinimäinen. Hän käyttää meikkejä ja hänellä on poikaystävä, viimevuonna toivoi lahjaksi huoneen sisustusta ja tänä vuonna toivoo iphone 7. Meidän perheen tytöt eivät kukaan leiki enään nukeilla tai barbeilla tai hello kitty ei ole enää kiva, eikä pehmolelutkaan. Tua aika meni jo 4-8 vuotiaana. Vanhin tyttö 16v, toinen 12v ja pienin 9v.
miss mix tai demi-lehtitilaus
leffalippuja
lahjakortti H&M:ään tai Gina Tricotiin
lahjakortti Heseen tai Mäkkäriin