Kyllä tää joulunalusaika on aivan ihanaa!
Tänään käly tulee avokkinsa kanssa meille leipomaan piparitaloa lasten kanssa, huomenna istutaan "pikkujouluja" ystäväperheen kanssa, eli ihan kotosalla ollaan ja nautitaan hyvästä ruoasta ja glögistä. Viikon päästä viikonloppuna olisi joululahjaostosten vuoro miehen kanssa kaksin, varmaan käydään pitkästä aikaa kahdesta aulkona syömässä samalla reissulla. Sitten olisikin jouluaattona syntyneen lapsen synttäreiden vuoro; ensin kaverit ja toiseen kattaukseen mummit ja kummit. Ja illan päälle kauneimpia joululauluja laulamaan.
Olen jouluihminen ja vuoden paras aika on meneillään :)
Kommentit (6)
Vaahtokarkkeja ja vaaleanpunaisia kissanpentuja. Ootte tosi oksettavia!
Vaahtokarkkeja ja vaaleanpunaisia kissanpentuja. Ootte tosi oksettavia!
sekä punaisia, pörröisiä öttömönkiäisiä.
Joulunalusaika on parasta aikaa vuodesta, ihan ehdottomasti!
Olen vielä syntynyt jouluaattona. :)
Tämän viikon olen tehnyt joulusiivousta. Tänään laitetaan pikkujoulukuusi. Ja aloitetaan muutenkin vähitellen laittaa koristeita esille.
Tänään illalla meillä on tyttökavereiden kesken pikkujoulut. Mennään michelin-ravintolaan syömään ja katsotaan sitten jatkoja.
Lauantaina vanhanajan joulumarkkinoille ja meillä kotona pikkujoulut.
Sunnuntaina adventtikirkkoon laulamaan hoosiannaa.
Siitä sitten eteenpäin jatkuu lahjojen ostolla, joulukonserteilla, kauneimmilla joululauluilla, työpaikan ja harrastusporukoiden pikkujouluilla jne... Ja mulla on jopa pikkujoulumatka Tukholmaan kahden viikon päästä. :D
Ihanaa aikaa!
Minäkin olen alkanut intoilla joulusta, koska nykyinen mies on varsinainen jouluihminen. Tänään illalla pipareiden leipomista lasten kanssa. Sitä ennen asiakkaitten joululahjojen suunnittelua. huomenna lapsille ja aikuisille pikkujoulut tuttavaperheen kanssa (glögiä/viiniä). Meillä on kahdessa perheessä yhteensä 11 lasta! Melkoinen vilske. Seuraavana viikonloppuna pikkujoulut asiakkaille ja kaupungin yöelämään. Jouluaattona sittenkihlat miehen kanssa, jotka tulevat olemaan kaikille yllätys. Niin paljon kivaa koko kuukausi, puhumattakaan jouluvalmisteluista!