Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuiset 2011

26.11.2010 |

Kommentit (708)

Vierailija
381/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan täs jotain väkästää vielä. Kamalan vaikea kun ei muista ees samana päivänä olleita oireita. Vois ajatella niin, et se mikä mun kierrossa oli mainittavaa, oli, et positiivisen ovistestin päivänä tuli ne kananmunalimat, yök. Seuraavan päivää eli ovispäivänä oikea puoli alavatsaa oli tosi kipee, uskoisin että munasolu irtosi. Sattui niin perk. Ei harrastettu s:ää enää oikeana ovispäivänä, vain edellisenä. Jouluna söin ruokaa kamalasti, kun nälätti. Ruokahalua siis oli. Se kurkkukipu ei muuttunut sairasteluksi. DPO 9 megakilarit, ei voi unohtaa. Oliks sul iltis reuma? Juu siis menkkakivut (lievät) alkoi jo DPO 7 ja jatku plussan yli ja sit vasta helpotti. Mitään punaista vuotoa ei tullut, hyvä vai huono sitten, koska edelleen olen valmistautunut tömpsähtämään maan kamaralle hetkenä minä hyvänsä. Kumminkin tuulimuna tai kohdunulkoinen. Mut hei, tää palstahan on myös sitä varten et saa purkaa tuntojaan ku v-tuttaa ja jos vaikka kotijoukot ei kärsis ihan niin paljoa. Eli laita tuntoja vaan tänne! Mä lähden nyt lenkille.

PRIS

Vierailija
382/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli davidin puikkomallinen raskaustesti antoi hailakan viivan :) Olen vielä hieman hämilläni ja toivon viivan vahvistumista. Lauantaina teen digitestin ja myöhemmin sitten vielä uudestaan puikkotestin.

Ihanaa loppiaista kaikille! Ja onnea myös Lootuskalle plussasta! Miten muuten Mermulan kävi?

Varovaisen onnellinen Ruusis ja mahd. rv 4+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sehailakkn viiva raskautta merkitsee, ONNEA!!!

Iltikselle vielä, kun muistin lisää oireita, että menkkamainen juilinta alkoi suunnilleen viikko oviksesta, oikealla puolella enemmän kipua ja myös selkän iski ns issiaskipua..

Älä menetä toiveita!!!

Lootuska

Vierailija
384/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUUSIS, LOOTUSKA SEKÄ RONTSUKKA!!!!

Ihanaa, suuret onnittelut jokaiselle.

Minäkin mielelläni kuulisin ne Mermulankin kuulumiset, huhuuuu missä olet ja mitä kuuluu??!

Iltis:kyllä niitä tilastollisia ihmeitäkin tapahtuu, luulenpa minäkin,että päädyt sellaiseksi ihmeeksi vielä itsekin :)

Kaardis:Nyt kun niin samoissa mennään niin utelisinkin teidän ässäilyjä oviksen aikoihin?

ON:En ole uskaltautunut käyttämään vielä sitä viimeistä o-testiä..

Nyt jos ei tule plussaa niin sitten taitaa koko ovis minut tässä kierrossa sivuuttaa.

Jos vaan osaisin niin voisin laittaa noista testeistä tänne kuvan kun sitä olen ihmetellyt kun 31.12 tuli kaikista tummin viiva,mutta en olettanut sitä plussaksi kun ei ollut niin selkeä mitä olen aikaisemmin saanut plussaksi...

hmm...jos leikin ajatuksella,että ovis olikin vuoden vaihteessa...

no,katsotaan mitä tikku näyttää...

Minny kp17/31-39 yk6

Vierailija
385/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi paljon onnea Ruusis ja Lootuska! Ihanaa!

Joo kyllä rupesin itekkin pohtimaan että ei se varmaankaan oo pää/peppu vielä, että just kohtu voi olla tai sikiö ylipäätään. Ja voisin olla n. viikol 13 korkeintaan. Ja toivottavasti. Ja ehkä vielä mieluummin ei niinkään pitkällä. Testejä oon tehnyt 2 mut negaa oli. Mut pyydän tk:sta veritestin. Haluun selvittää mistä on kyse. Elävässä elämässä on kyllä tapahtunut sellaisia juttuja että pitkällekin testit on näyttänyt negaa. Googlettamalla löytyy ja kaveriltakin oon kuullut. Joo just kohtu on pallo ja välillä vähän ku supistuis. Mutta liikkeet näkyy ja tuntuu. En ikinä uskonu et mulle tapahtuis tällasta, aina nauroin niille jutuille ku kuulin et joku oli huomannu olevansa raskaana tosi myöhään. Menkkoja on muutamat tullu, aika epäsäännöllisesti. Tän poikaystävän kans oltiin suhteen alussa ilman ehkäisyä muutama viikko.

Vierailija
386/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en nyt väärin muista niin tein syksylläkin joskus jonkun testin ja nega oli.

Vierailija
387/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tilastoihmeitä, jes! :)

Omaa napaa:Koko aamun ollu etova olo, hermot kireellä ja pari päivää saanu hypätä pissalla vähän väliä...maha turvoksissa edelleen,semmonen pinkee. no mut kuvitelmaa varmaankin... :/ Pakko kituuttaa sunnuntaihin asti, sit ehkä vois jo näkyä testis...jos ei nyt menkat sit ala ennemmin.

-Kokis- kp22/26-27

Vierailija
388/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaan taas pitänyt uskoa,että se on se kp17 niinkuin kahdessa aikaisemmassakin clomi kierrossani..

Enpä taida minäkään näihin raskautumistilastoihin päästä...

Me kun ollaan pupuiltu tässä tosi ahkerasti kun on vaan ollut ns.sellaiset fiilikset ihan 24/7 ja eilen en saanut miestä innostumaan kun oli niin väsy.

Herra käänsi vaan kylkeä.

Murr...olisi ollut se otollinen hetki.

Näytin o-testin hänellekin joten tänään varmaankin seksiä tiedossa :D

Kokis:Hyvältä kuulostaa oireilusi! Peukutuksia ja pitkää pinnaa piinapäiviin.

Toivottavasti täti ymmärtää olla ilmestymättä!!

Minny ja ovis

Vierailija
389/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRIS: Kiitos taas. Kyllä, minulla on selkärankareuma, mutta nyt oirehdinta kurissa. Mitä nyt välillä iskee jokin oire, turvotus tms. Sakroiliitti molemmin puolin on, lonkkanivelet olleet pahimmat, nyt nekin rauhalliset. Ja jänteisiinhän tämän tyypin tauti iskee ja siellä oirehdintaa (mm. olkapää, kämmenpuolella olevat jänteet on operoitu). Ulospäin ei huomaa tätä sairautta ;) Onneksi. MUa huimaa, tai pää jomottelee sillee samalla tavalla ku huimaisi. Inhottavaa.

MINNYLLE peukut oviksen hyödyntämiseen *

RUUSIS: ONNEA! Niin niitä plussia taas tippuu, ihan niiku elokuisissakin, ja kas, mä jään takuulla ilman. Ihan niiku silloinkin.

ITSE: HUimaa. Nälättää. Vihloo alavatsaa ja munasarjaan. Valkovuoto vähän vähentynyt. Lämmöt aamulla 36,8 :)

ILTIS taas DPO 6

Vierailija
390/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa avata kone ja huomata iloisia uutisia! Kuvia testeistä on aina ihan extrakiva tiirailla :)

Kiitos EVIS, PRIS ja ILTIS repäisykipuinfosta! Sitä se taitaa mullakin olla. Eilen illalla niitä oli ja tänään pari todella todella lievää, en tiiä voiko edes laskea. Raskausoireena en siis pidä itsellä tätä, kun joka kuukausi on näitä samoja ollut. Ikäviä ovat.

ON: Nyt EHKÄ dpo 7??? Ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Ei vessassa juoksemista, ei vuotoa, ei juilintaa tai nippailua, ei mitään. Tuntuu, että viime kierrossa oli niitä oireita urakalla (etenkin ne menkkakivut, joita ei kuitenkaan täti seurannut niinku odotin), etten oikein tiedä, mitä odottaa. Tämä oletettu toka kierto on ollut oikein mukavaa aikaa. Oviksesta mulla ei siis ole päivälleen tietoa (päättelin sen olleen seksivimmasta ja limoista) ja jotenkin on sellanen rauhallinen katsotaanmitätästätuleejosontullakseen -olo :) En ole tilannut uusia testejäkään, mikä on tällaiselle testihullulle edistystä :) Tosin kaapissa on yksi herkkä CB:n r-testi ja yksi Prisman liuskatesti odottamassa, ne varmaan käytän sitten myöhemmin.

Kummallista. Mulla on ihan eri fiilikset kuin Iltiksellä. Tuntuu, että kun muutkin saa plussan tikkuun, niin miksi sitten en minä! Ihanaa, kun on tällainen foorumi, missä voi purkaa fiiliksiä ihan rauhassa ja saa tukea omille hölmöilyilleen!

Oikein ihanaa loppiasita kaikille! Toivotaan, että pian tulee toinen plussa-aalto! Kukas olikaan seuraavana jännäilyvuorossa?

UUVE dpo 7???

391/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA RUUSIS JA LOOTUSKA! :)

Olen niin onnellinen puolestanne!

Vaikka kieltämättä itselle tuli myös hieman samanlainen olo kuin Iltikselle. Miksi minä en voisi olla tuossa samassa tilanteessa tuijottamassa kahta punaista viivaa... Mutta eipä synkistellä. Ihanaa kun tilastoja rikotaan nyt kunnolla! :) Vielä minullakin on mahdollisuus...

En ehtinyt lukea kaikkien kirjoituksia, kun vieraita tässä odottelen...

Omaa siis vain pikkuisen... Täällä on myös melko runsasta valkovuotoa ollut koko eilispäivän. Sen verran selkeää, etten tarvinnut mustia pikkareita havaitakseni sitä. Valkoisissa näkyi oikein selkeästi vahvaa valkovuotoa. Toivottavasti se on hyvä merkki tässä vaiheessa kiertoa. Yleensä ei tule oviksen jälkeen vuotoa ennenku 1-2 päivää ennen menkkoja.

Oikealla puolella alavatsassa on voimakkaasti kipuileva kohta. Viime yönä piti varovasti kylkeä kääntää, ettei vihlaissut.

Marjana kp 24/30-33

Vierailija
392/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä pukkas kovan vauvakuumeen päälle. Tällä hetkellä lapset 8 ja 11 vee. Isäntä ei kuitenkaan asiasta silloin oikeen innostunut ja niin se kuume meni ohi tai ainakin taka-alalle ja ajattelin että meidän lapset on nyt sitten tässä. Nyt kuitenkin menkat 4 päivää myöhässä ja ajattelin että josko pieni vahinko on sittenkin käynyt ja syysvauvaa meille olisi tarjolla ja tarkoitettu. Mutta tämähän voi nyt sitten vaan olla mielikuvituksen tuotosta koska yleensä menkat on niin kellontarkat ja nyt niitä koko ajan odottelen. Että voipi olla kun tässä avaudun aiheesta niin huomena ne vuodot sitten viimeistään alkaa. No lähipäivät näyttää mihin suuntaan tässä ollaan menossa.

393/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin puolestani. Plussajunaa ei siis pysäytä mikään, jee!

Mulla näyttäis nyt vuoto pikku hiljaa loppuvan, oisko hyvä merkki. Soitin nk:lle, mutta eivät halunneet laitta verikokeisiin mukaan kilpparikokeita, koska ne ei liity tähän ku-raskauteen ja niitä seurataan muualla. no pitää pyytää omalta terveysasemalta vaikka. Laittoivat kuitenkin pienen verenkuvan mukaan siihen kun valittelin tätä järjetöntä väsymystä. tänäänkin kahdet päikkärit jo, krooh. Huomenna siis uudet tulokset jee.

Iltis tiedätkö, miten normimenkat sitten tulee kun arvot on about nollassa. Kestääkö siinä koko kuukausi vielä ennen kuin alkavat vai heti kohta kun päästään nollille? Kai sekin on yksilöllistä. Toivon vaan että alkais sitten heti kun raskaus on virallisesti loppunut niin sitten ei tarttis periaatteessa odotella hoitoja kuin kuukauden päivät ja sehän mulle passais.

Basseko se kyseli mun selästä. Ihme kyllä nyt on mennyt taas paremmin (koputan päätä) tosin olen nyt voinut ottaa tarvittaessa buranaa ja sirdaludia mutta en paljoa ole tarvinnut. Pääsin vihdoin kipuklinikalle kun mulla on ollut niin kauan näitä kipuja. Olin kerran jo lekurilla ja fysioterapeutilla ja maanantaina oli kipupsykologi. Psykologin käynti olikin tosi hyvä kun tietty hän kyseli kaikkea mitä elämässä on tapahtunut ja minähän vuodatin. Luulin, että olin käsitellyt jo kaikki vanhat asiat ja tämän ku-raskauden, mutta enpäs vissiin ollutkaan. Puhkesin hillittömään itkuun, onneks oli iso paketti nessuja pöydällä ja onneks en ollut laittanut ripsaria;-) teki hyvää itkeä asioita pois, tuntui kuin olis miljoona kiloa painoa lähtenyt hartioilta. Terapeutti oli kovin huolissaan että miten jaksan kaiken tämän kanssa ja siksi käyn siellä ensi kuussa uudelleen. sitten puhutaan myös kaikkeen kipuun liittyvistä asioista, esim. miten pelko selän kipeytymisestä saattaa vaikuttaa elämään ja sosiaaliseen puoleen. Tosi hyvä homma. Oh, sorry tämä vuodatus, mutta olen niin iloinnen että pääsin puhumaan ammattilaisen kanssa kaikista raskaista asioista.

Rääpäle pyrkii syliin koko ajan, ei tästä kirjoittamisesta taida nyt tulla mitään. Se on jostain keksinyt etten saa istua koneella vaan pitäis heittää sille palloa tai huomioida muuten.

Basse, olis kivaa jutella sun kanssa vaikka privaatimminkin ja iltis kanssa. Tässä ois mun e-mail jos haluatte kirjoitella mun kanssa sitä kautta eli evelina4@luukku.com

palataan taas ja onnea vielä plussanneille.

394/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh en muistakaan salasanaa tuohon sähköpostiin, minkä tuossa aiemmin annoin. pitää keksiä uusi. palataan..

Vierailija
395/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Mermulaa kaipailen, onhan kaikki hyvin?

Eli koska aikovat testata: Mermula siis tietenkin, Uuve, Iltis, Wilpuri ja Minni?

ON: Ei mitään ihmeellistä, viluttaa vähän, pinnakaan ei ole kovin pitkä.

PRIS

Vierailija
396/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ollut iloisia tapahtuamia! :) nostaa itsellekin toiveet korkealle, vaikka ainahan meikäläisellä on ollut niin että olen lukiessa muiden oloista löytänyt itseltäkin samat oireet!!

Enpä sitten vielä uskaltanut testata, tai ei sitä testiä ollutkaan kotona (muuten olisinkin vatmaan tehnyt), mutta kaipa se on huomenna mentävä kauppaan hakemaan ja lauantaina tehdä. Lauantaina olisi 44 pvää keskenmenosta ja ihan mielenrauhan takia varmaan paras tehdä, jos ei kuukautiset sitä ennen ala.

Tänäinen olo: Närästänyt maailman eniten, millään ei meinannu päästä hereille aamulla, pala kurkussa tuntuu että tarvis käydä oksentamassa, paleltaa, lämmöt vähän koholla, vatsa turvoksissa, päässä humisee.

Vierailija
397/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auc, lähetin justiisa s-postia tuohon, voihan pentele :'D Enkä tietenkään tallentanut kys. viestiä mihinkään, jotta voisin sen kopioida.. Ilmoittele!

Vierailija
398/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä tänne kurkkimaan ja ilokseni sain havaita lisää plussia!! ONNEA!!

Tein itse aamulla toisen testin, enkä nyt oikein tiedä mitä ajatella. Eilinen oli selkeä plus (ihan aavistuksen vain oli testiviiva kontrolliviivaa vaaleampi) ja tänään tuli hailakka haamu?? Molemmat aamupissasta, testit tosin oli erimerkkisiä.

Huomenna suuntana apteekki ja lauantaina aamusta uutta testiä kehiin. Pirulainen, ei olis pitänyt tänään koettaa onneaan vaan luottaa vaan siihen eiliseen tulokseen :(

Rontsukka, toivottavasti 4+?

399/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti tullut tekstiä ja pikaisesti tuli sit luettua, mutta mitä täällä onkaan tapahtunut. Onnea Rontsukka, Lootuska ja Ruusis. Aivan mahtavia uutisia, ihanaa. Hypin täällä teidän puolesta onnesta :) Ja monella on testaukset lähi aikoina, jippii lisää plussia tulee varmasti. Ei tilastot meitä koske. Iltis ainakin plussaa, se on varma se.

Pahoittelut tädin saaneille se viholainen ku ei sit osaa pysyä pois, ei sit millään.

ON: ovista edelleen metsästetään, tänään tuli tikkuun jo tummempi viiva eli varmaan huomenna tulee sit plussa. Kivut oikealla aivan järkyttäviä välillä. Päivällä pizzataikinaa vaivasin niin sain lattialla konttausasennossa vaivata taikinaa :) Hyppinyt oon innosta tällä viikolla sillä miehellä ei ollut ajoja niin kotosalla ollut. Sunnuntaina sit lähtee töihin ja onkin sit 8 vko tien päällä.

-tinneri kp15/27-33

400/708 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi osoite evelina8@luukku.com