Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkumustakeskustelu jatkuu: miten tarjeta juhlakamppeissa?

Vierailija
25.11.2010 |

Ihan oikeesti - mä olen kasannut farkkujen alle pitkää kalsaria ja villasukkia koko viikon. Miten ihmeessä mun on tarkoitus selvitä huomenna pikkujouluihin se kirottu pikkumusta päällä tuolla pakkasessa? 80

Mähän saan kuolion!

Ja jos jossain pilkkihaalarissa onnistun paikalle saapumaankin elävien kirjoissa, en taatusti tarkene jossain ravintolassa hihattomalla mekolla. Auttakaa, siskot!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kuljet taksilla ovelta ovelle.

Ja jos on oletetavissa, että sisällä raflassa on kylmä hihattomassa mekossa niin ota ihmeessä joku jakku tai pusero tai huivi mukaan. Tai valitse hihallinen mekko. Tai sähäkkä housupuku. Niitä on talvella aika paljon tarjolla. Ei tarkoitus ole palella.

Vierailija
2/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi laitankin jakkupuvun, kuten jossain aiemmin kirjoitin. Miksi kylmettää itsensä yhden illan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

boleroa, shaalia, huivia, jopa tietynlaista neuletakkia. Saappaat ulkona liikkumiseen ja pitkä takki.

Vierailija
4/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mene tilaisuuteen jossa ollaan talvella hepenissä, menen joko autolla ihan ovelle asti tai sitten otan kassiin vaihtarit. Jos aiot värjötellä bussipysäkillä, varaa kassiin kunnon talvikamppeet, jätä narikkaan ja vaihda päälle lähtiessäsi.

Vierailija
5/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustia villaisia lämmittimiä (säärystimet) jotka sitten kiskot ihan ylös asti. Ne saat nopsaa pois, kun astut sisälle ravintolaan. Ja tietysti vaihtokengät mukaan. Ulkona lämpöiset saappaat, sisällä pikkaset korkkarit. Pitkä toppatakki, alle pitkä neuletakki =)

Vierailija
6/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Mistähän mä sellaiset tähän hätään hankin?

ap

Vierailija
7/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säärystimiä, niitä voi laittaa vaikka useammat ja sit vetää niitä sopiviin kohtiin, reisiin asti. Saappaat jotka vaihtaa sisällä pikkukenkiin. Takin alle lisäksi villatakki tms. jonka jättää takin kanssa narikkaan. Ylipäätään pitkä takki. Löysä pipo, semmonen, ettei mee tukka pilalle ja iso kaulaliina jonka saa kasvojen suojaksi.

Tässä jotain vinkkejä...

Vierailija
8/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä