Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hautajaispukeutumisesta

Vierailija
25.11.2010 |

Tiedän, että hautajaisiin ei saa laittaa alle polvipituista hametta, mutta voiko kuitenkin nyt laittaa mustan tunikan, joka ei siis yllä polviin mustien legginsien ja mustien saappaiden kans? Ja kyseessä siis ystävän siunaustilaisuus ja hautaan lasku.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia että asu on siisti ja hillitty

Vierailija
2/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, että ei ole ihan hirveä ajatus, helpottaa sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautajaisissa hame, joka ei ylety polveen asti. Tärkeintä on se, että asu on muuten hillitty.

Vierailija
4/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että legginsit ja tunika ovat juhlavaa kangasta. Puuvillatrikoo tai viskoosi on helposti erittäin arkisen näköinen.

Mun mielestä mekko voi ylettyä just polven yläpuolelle, Mulla oli sellainen villakankainen leninki poikani hautajaisissa.

Jos onmuistotilaisuus sisällä,, niin saappaat on ehkä vähän hassun näköiset, varsinkin jos ovat lumiset haudan jälkeen.

Vierailija
5/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että legginsit ja tunika ovat juhlavaa kangasta. Puuvillatrikoo tai viskoosi on helposti erittäin arkisen näköinen. Mun mielestä mekko voi ylettyä just polven yläpuolelle, Mulla oli sellainen villakankainen leninki poikani hautajaisissa. Jos onmuistotilaisuus sisällä,, niin saappaat on ehkä vähän hassun näköiset, varsinkin jos ovat lumiset haudan jälkeen.

Ja saappaat on sellasta kumimaista mitälie materiaalia, että niihin ei lumi tartu, ja muistotilaisuutta ei kai varsinaisesti ole, vaan mennään porukalla "meisän paikkaan" olusille.

Kiitos neuvoista!