Raskaana ja ihan kaikki ruoka etoo
Siksi kysynkin mitä ruokia ym. sinä sait alas ollessasi raskaana? Joitain tiettyjä mielihimoja taikka jotakin mikä toi helpotusta pahaan oloon?
Mulla menee alas vissy ja pelkkä riisi... niin ja mandariinit, ja aina vaan etoo
Kommentit (7)
meni appelsiinit ja nektariinit. Sit huomasin, että etoo jos en syö vähän jotain 2 tunnin välein. Siitä se sit helpotti ja sit iski oudot mielihalut kuten raaka liha, mut sekin johtui varmasti siitä etten alkuun saattanut syödä proteiineja ollenkaan. Tsemppiä.
Olen huomannut että esim. lounasaikaa lähestyttäessä iskee ihan tajuton nälkä ja huono olo sitä myötä, ja kun syön on ihan hetkisen helpompi mut sit alkaa oksettamaan ja etova olo voimistuu taas sinne seuraavaan ateriaan asti. Tää on ihan hirveetä!
Kaikki parfyymit oksettaa, kahvin tuoksu, purkka... siis hyi
Yritä syödä mahdollisimman usein! Itse vedin pikapuuroa ja mandariineja, mikään muu ei kertakaikkiaan menny alas!
jäiset marjat sekä mehujää. Ihan alussa en tosiaan kyennyt oikein mitään syömään, joten noita sitten imeskelin =)
Pidä vaan peukkuja, että toi jää tohon etomiseen... Meinaan se on oikeasti ihan siedettävää.
Mulla on raskaus puolivälissä, ja edelleen pystyn syömään vain vaaleaa leipää, keitettyä tai haudutettua lihaa ja perunaa ja kasviksia. Niistäkin tulee vähän huono olo, mutta kaikesta muusta vielä enemmän.
Ruoka on yksipuolista ja tää todella jo kyllästyttää, kun ei mitään parempaa ole näköpiirissä ennen synnytystä.
Mutta mikäs tässä, hengissä kuitenkin oon, neljä kuukautta enää kestettävää ja mies ihmettelee miksi mä oon joskus kärttyisä.
Tuota vaihetta tuskin kestää koko raskausaikaa. Kehottaisin sua kuitenkin syömään säännöllisesti (usein), koska muuten pahoinvointi äityy ilkeäksi.