Muistatteko mun, olen se jonka mies on pihdannut 3 vuotta?
Eilen olisin saanut seksiä, mutta nyt ei enää minuakaan huvita. Saa nähdä, virkoaako meidän seksielämämme enää koskaan.
Kommentit (11)
Mistä huomasit, että se on nyt sitä?
Kolmen vuoden pihtaamisen jälkeen?
Mites se mies nyt sitten eilen innostui?
mitä kyllä yritän tehdä useinkin mutta yleensä mies estelee, eikä anna kosketella. Tällä kertaa olisi antanut ja olisi varmasti mennyt pidemmällekin, mutta en sitten jaksanut.
ap
Oliks yhtään pettyny?
Hakeeks miehes siis seksinsä muualta vai onko aseksuaali?
mitä kyllä yritän tehdä useinkin mutta yleensä mies estelee, eikä anna kosketella. Tällä kertaa olisi antanut ja olisi varmasti mennyt pidemmällekin, mutta en sitten jaksanut.
ap
ap
Oletko tyydyttänyt tarpeesi tänä aikan muuten? En tarkoita soloseksiä, vaan seksin ulkoistamista?
Miten kestit kiusauksen? Miten mies suhtautui siihen, että sai pakit? Meneekö taas 3 v ennenkuin saisit?
Oliks yhtään pettyny?
Hakeeks miehes siis seksinsä muualta vai onko aseksuaali?
Jos pitää valita kymppiuutisten ja seksin väliltä, niin uutiset voittaa. Kai se on jonkun sortin aseksuaali kun ei sitä kiinnosta.
ap
kunnollista seksielämää? Voisko käydä täyttämässä tarpeensa jossain muualla?
Oletko tyydyttänyt tarpeesi tänä aikan muuten? En tarkoita soloseksiä, vaan seksin ulkoistamista?
Miten kestit kiusauksen? Miten mies suhtautui siihen, että sai pakit? Meneekö taas 3 v ennenkuin saisit?
No ehkä kehtaan, että kerran olen kokeillut seikkailla avioliiton ulkopuolella, mutta ei se ole mun juttuni. Olen vain opetellut olemaan ilman, kun en muutakaan voi. En edes masturboi.
Ja varmaan menisi taas vähintään monia kuukausia ennen kuin saisin seuraavan kerran.
ap
kunnollista seksielämää? Voisko käydä täyttämässä tarpeensa jossain muualla?
...ainakin nyt jonkinlaista seksielämää on joskus ollut. Ei aktiivista ollenkaan, mutta jotain edes. Alkuaikoina 6 viikonkin selibaatti tuntui minusta ihan maailmanlopulta, joten kai meillä on ollut joskus ehkä jopa kerran kahdessa viikossakin seksiä.
ap
Mut anyways. Mites se mies nyt sitten eilen innostui?