Mitä lahjaksi sukulaispariskunnille?
Tapana on ollut ostaa jotain pientä kaikille. Mutta nyt tuntuu että pää on ihan tyhjä. Mitä antaa ihmisille joilla on yhteisen kodit ja tuntuu että jo kaikki...
Vielä tiukan rahatilanteen vuoksi lahja saisi maksaa max 20 euroa.
Kiitos.
Kommentit (4)
jokin vähän kalliimpi kynttilä?
Tai kukka-asetelma, sushipaketti, ylelliset suklaat, itse tehtu kuivakakku, tuoksusaippuapaketti..?
suklaata
kynttilöitä
kirkon ulkomaanavun toisenlaisia lahjoja
luomuteetä ja luomuhunajaa (sellaiselle, jonka tiedän juovan paljon teetä ja arvostavan luomua)
viiniä
glögiä
leffalippuja
itsetehtyä konjakkisinappia
itsetehtyä marmeladia
hyvää öljyä ja balsamicoa keittiö ihmiselle
pikkuleipiä
servettejä
laadukkaita käsipyyhkeitä
Nykyään kun lämmityksestä pyritään säästämään vaikka talvet ovat kylmiä, kuumavesipullo on sopiva lahja kaikille. Monellakaan ei sellaista vielä ole. Lapuan Kankureiden pehmeällä villakankaalla päällystetyt pullot (eri kuoseja) ovat parhaillaan S-etutarjouksessa jotain 16 euron hujakoilla.
ollu sama "ongelma", kun tuntuu että kaikilla jo kaikkea ja varsinkin kun suht. pienellä budjetilla liikkeellä ollaan aina. Itse pitäisin erittäin paljon herkkukorista jossa jotain pientä hyvää syömistä; pähkinöitä, rusinoita, kuivattuja aprikooseja purkissa, kahvipaketti, riisipuuropaketti, valkosipulinkynsiä marinadissa, lakua/suklaata tms. Tai ihan vain mandariineja ja punaisia omeneita... Mulle ainakin kelpaisi paremmin kuin ns. turhanpäivänen lahja :)