Kamalaa luettaa toi Martinan ja Eskon blogi, tais jäädä koulut käymättä yhdyssanavirheistä päätellen
Kamalaa paskaa, teksti on niin täynnä virheitä, että alkaa ihan vituttaa.
Kommentit (9)
eniten Martinan viljelemä v-sanan käyttö, mikä kertoo myös aika alhaisesta sivistystasosta...(kuten sullakin ap.) Etenkin Martinan kaltainen ulkoisesti kaunis nainen pilaa imagonsa kiroilulla.
Erehdyin katsomaan karran sitä heidän laadukasta tosi-tv sarjaansa, eipä tullut katsottua toista kertaa!
Ihan samaa mieltä. Ei vaan pystynyt lukemaan kuinka oli juonut "viini lasillisen".
Ei heillä ole kyllä hajuakaan oikeinkirjoitussäännöistä, (pitäisi olla, jos blogia haluaa kirjoittaa) mutta kyseessä taitaa olla pariskunta joka ei juuri kirjoja lue.
Ihmettelen miten TEILLÄ voi olla lapsia, tuollaisilla vahemmilla!? Ei mitään tapoja!
Mitä te saatte toisten ihmisten mollaamisesta? Ihmettelen miten TEILLÄ voi olla lapsia, tuollaisilla vahemmilla!? Ei mitään tapoja!
olen lukenut kyseistä blogia mielenkiinnosta enkä mielestäni mitenkään heitä mollaa. Mutta onhan se nyt kuitenkin niin että teksti on raskaslukuisempaa jos siinä vilisee kirjoitusvirheitä kuten heidän blogissaan usein on. En itsekään ole täydellinen ja teen myös kirjoitusvirheitä välillä. Jos itse kirjoittaisin blogia niin tarkistaisin kyllä oikeinkirjoituksen ennen blogin julkaisemista.
näin vakavaa, että oikeen dissausketju pitää perustaa. Puhukaa nyt vielä siitä, kuinka huonoja vanhempia ovat, kun molemmilla on tatskoja jnejne....
Miksi eksyn tänne palstalle aina uudestaan, vaikka tiedän, että nää jutut alkaa ottaa päähän. Mua niin naurattaa joidenkin äitien päteminen. Omaa itseä täällä korostetaan ja nostetaan jollekin jalustalle varsinkin, jos itsellä on 2-3 lasta ja toisella vasta vaan se 1. Neuvotaan, pädetään, vittuillaan...Onhan se hienoa, aikuismaista käytöstä. Jos tälle palstalle kirjoittelijat on aikuisia, niin ihan turha peräänkuuluttaa lasten käytöstapoja ja puhetyyliä, jos kerran aikuisetkin käyttäytyy näin.
kun kamalaa luettaa:-)