Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaisiin lisää fiksua porukkaa

Vierailija
25.11.2010 |

Nyt on tulokkaita vähän jo liikaakin. Uusis oli hyvä, että tuli, mutta etenkin noita vihreistä loikanneita katson hieman kieroon. Vihreistä ei fiksua jäsentä löydy, joten niille sanoisin, että ei kiitos!

http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&i…

Nyt on trendikästä äänestää persuja ja pyrkyrit koittaa hyötyä siitä. Jarkko Wuorinen on kyllä todella ansioitunut, joten tervetuloa vaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutuksesta kiistattomat edut. Onhan se jonkinlainen sertifikaatti siitä, että "susta on johonkin". Vaikea sitä on muuten ratkoa, kuka noista fiksuista vastaantulijoista tuolla kadulla olisi sopiva kansanedustajiksi.

Persujen voittokulku perustuu juuri siihen, että syvät kansan rivit ovat kovasti herra- ja esim. Helsinki-vihaisia. Koetaan että joku perusjamppa voisi parhaiten päättää perusjamppojen asioista. Ei nähdä sitä, että kyllä siihen tarvitaan jotain muutakin kuin todistus perusjamppuudesta. Siten persut on profiloitunut junttipuolueeksi, jota älymystö kavahtaa. Eikä siellä persujen riveissä todellakaan tutkinnoilla elvistellä.

että miksi kansanedustajien pitäisi olla aina korkeasti koulutettuja (no niin ei ole kyllä nytkään) kun kansasta on kuitenkin harva. Minä vierastaisin kaikista eniten sellaista ehdokasta, joka on julkisuuden hlö tai esim joku tutkija. Tutkijat kun ovat lähes poikkeuksetta täysin vieraantuneet yhteiskunnasta. Minä haluan ehdokkaakseni esim yrittäjän, fiksun työläisen jne. Ei tarvitse olla mikään tekniikan torhtori, kunhan on fiksu normaaleissa asioissa ja nyt tämä nykyhallitus ei todellakaan ole vaan kyseessä on lähes vähemmistödiktatuuri.

Vierailija
2/30 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäiset kouluttamattomat sitten uskovat näitä kansankiihottajia, mutta politiikassa tämä porukka ei saa mitään aikaan, vrt. Soini, Halme, mitänäitäonollut.

Lisäksi pelkojen ja vihamielisyyden lietsomisella saadaan koko yhteiskunnan mieliala maihin eivätkä hyvätkään ihmiset pian enää jaksa tehdä oikein. Olkoonkin että oikeasti vastuullista politiikantekoa tässä maassa ei olla nähty pitkiin aikoihin, joten ehkä kansa alkaa olla jo niin kypsä valtapuolueisiin, että askel huonompaan suuntaan ei tunnu enää edes kovin pahalta. Silti minua ei saa kukaan koskaan äänestämään persuja tai muita pellejä, vaikka ymmärrän toki, että kaikilla ei ole ollut mahdollisuutta sivistää itseään yhtä paljon kuin minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutuksesta kiistattomat edut. Onhan se jonkinlainen sertifikaatti siitä, että "susta on johonkin". Vaikea sitä on muuten ratkoa, kuka noista fiksuista vastaantulijoista tuolla kadulla olisi sopiva kansanedustajiksi. Persujen voittokulku perustuu juuri siihen, että syvät kansan rivit ovat kovasti herra- ja esim. Helsinki-vihaisia. Koetaan että joku perusjamppa voisi parhaiten päättää perusjamppojen asioista. Ei nähdä sitä, että kyllä siihen tarvitaan jotain muutakin kuin todistus perusjamppuudesta. Siten persut on profiloitunut junttipuolueeksi, jota älymystö kavahtaa. Eikä siellä persujen riveissä todellakaan tutkinnoilla elvistellä.

että miksi kansanedustajien pitäisi olla aina korkeasti koulutettuja (no niin ei ole kyllä nytkään) kun kansasta on kuitenkin harva. Minä vierastaisin kaikista eniten sellaista ehdokasta, joka on julkisuuden hlö tai esim joku tutkija. Tutkijat kun ovat lähes poikkeuksetta täysin vieraantuneet yhteiskunnasta. Minä haluan ehdokkaakseni esim yrittäjän, fiksun työläisen jne. Ei tarvitse olla mikään tekniikan torhtori, kunhan on fiksu normaaleissa asioissa ja nyt tämä nykyhallitus ei todellakaan ole vaan kyseessä on lähes vähemmistödiktatuuri.

Minä olen tuo entinen lentoemäntä, joka lähtisi viivana perussuomalaisten ehdokkaaksi nyt, jos olisi (näennäiset) meriitit jo valmiiksi kunnossa.

Taisit heittää tuon arvion ihan uhtaasti mutu-pohjalta? Olen itse toiminut yrittäjäni, suvussani on monta (menestynyttäkin) yrittäjää ja asun Helsingissä. En siis (todellakaan) ole mikään "herra-vihainen" ja Helsingissä olen asunut jo pitkään ihan omasta vapaasta tahdostani.

Ja tiedän monta kaltaistani. ;)

Ottaisit asioista selvää, kulta pieni, ennen kun puhut. =)

Vierailija
4/30 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painovirhepaholaiset pois. ;)

t. edellinen

Vierailija
5/30 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskussa. Siinähän tämä nyt nähtiin (mikä oli ennakkoon tiedossa)että ei se ihqu kooomus tuonutkaan parempia aikoja suomelle. Ainakaan köyhälle kansalle.

Persuille ilman muuta ääni!

Vierailija
6/30 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kautta aikojen huonoin puheenjohataja Kokoomuksella. Hän kirkkain silimin sanoo toimittajille jotain ja kappas hetken päästä kääntää kelkkansa. Ja tätä tapahtuu koko ajan. Kerran jo joku toimittaja asiaan kiinnitti huomiota, ihme kun ei ole isompaa juttua vielä kukaan tehnyt... Mutta Suomessa tuntuukin olevan vallala se, että politiikan toimittajat ovat politiikkojen kanssa hyvää pataa, sen sijaan että julkitoisivat näiden lausuntojen ristiriitoja ja muutoksia.

Mielestäni Suomesta puuttuu kokonaan sellaiset toimittajat/lehdet mistä saisi lukea MITÄ politiikot puhuvat jne. ja olisi pitkän linjan seurantaa, keskitytään vain yksittäinen kommentti pyytämään yhteen asiaan ja se on sitten siinä. Ei kukaan uutisoi jos viikon päästä samassa lehdessä saman henkilön uusi kommentti joka ihan ristiriidassa/päinvastainen kun edellinen kommentti, ei annetaan vaan mennä ilman että kysytään MIKSI nyt tätä mieltä vaikka viiko sitten olit eri mieltä.

Vierailija
7/30 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten persut ajaa yrittäjien asiaa? Kyllä se on Kokoomus, jolle yrittäjät ovat jumalia.

koulutuksesta kiistattomat edut. Onhan se jonkinlainen sertifikaatti siitä, että "susta on johonkin". Vaikea sitä on muuten ratkoa, kuka noista fiksuista vastaantulijoista tuolla kadulla olisi sopiva kansanedustajiksi. Persujen voittokulku perustuu juuri siihen, että syvät kansan rivit ovat kovasti herra- ja esim. Helsinki-vihaisia. Koetaan että joku perusjamppa voisi parhaiten päättää perusjamppojen asioista. Ei nähdä sitä, että kyllä siihen tarvitaan jotain muutakin kuin todistus perusjamppuudesta. Siten persut on profiloitunut junttipuolueeksi, jota älymystö kavahtaa. Eikä siellä persujen riveissä todellakaan tutkinnoilla elvistellä.

Minä olen tuo entinen lentoemäntä, joka lähtisi viivana perussuomalaisten ehdokkaaksi nyt, jos olisi (näennäiset) meriitit jo valmiiksi kunnossa. Taisit heittää tuon arvion ihan uhtaasti mutu-pohjalta? Olen itse toiminut yrittäjäni, suvussani on monta (menestynyttäkin) yrittäjää ja asun Helsingissä. En siis (todellakaan) ole mikään "herra-vihainen" ja Helsingissä olen asunut jo pitkään ihan omasta vapaasta tahdostani. Ja tiedän monta kaltaistani. ;) Ottaisit asioista selvää, kulta pieni, ennen kun puhut. =)

Vierailija
8/30 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten persut ajaa yrittäjien asiaa? Kyllä se on Kokoomus, jolle yrittäjät ovat jumalia.

Minä olen tuo entinen lentoemäntä, joka lähtisi viivana perussuomalaisten ehdokkaaksi nyt, jos olisi (näennäiset) meriitit jo valmiiksi kunnossa. Taisit heittää tuon arvion ihan uhtaasti mutu-pohjalta? Olen itse toiminut yrittäjäni, suvussani on monta (menestynyttäkin) yrittäjää ja asun Helsingissä. En siis (todellakaan) ole mikään "herra-vihainen" ja Helsingissä olen asunut jo pitkään ihan omasta vapaasta tahdostani. Ja tiedän monta kaltaistani. ;) Ottaisit asioista selvää, kulta pieni, ennen kun puhut. =)

En siis tee äänestyspäätöstäni sillä perusteella, että mikä puolue ajaisi parhaiten yrittäjien asiaa. Edellisissä vaaleissa äänestin kyllä Kokoomusta - sen voin tässä myöntää.

Nyt haluan painottaa ääneni avulla mm. julkisen terveydenhuollon elvyttämistä, omaishoitajiin satsausta ja maahanmuuttopolitiikan järkevöittämistä.

Siksi aion äänestää ensi vaaleissa perussuomalaisia.

Vierailija
9/30 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Uusis..no joo. Mies pokkana ratkaisisi rahaongelmat painamalla lisää rahaa :O

Vierailija
10/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen puheenjohtaja Jyrki Katainen on arvostellut kovin sanoin poliittista populismia. Kokoomuksen puoluevaltuustossa Helsingissä puhunut Katainen sanoi, etteivät populistit ole vastuunkantajia. Katainen myös julisti kokoomuksen puolueena populismin vastavoimaksi.

Puheensa jälkeen Katainen täsmensi tarkoittaneensa puheellaan nimenomaan suosiotaan lisänneitä perussuomalaisia.

Katainen sanoi kokoomuksen puoluevaltuustossa, että hankalat ajat ovat nostaneet Suomessakin vastuuttoman populismin pintaan. Kansalaisten yleinen tyytymättömyys nostaa kokoomusjohtajan mielestä juuri perussuomalaisten kannatusta.

- Tietysti hankalat ajat, jolloin tiedetään, että joudutaan tekemään vastuullisia päätöksiä, nostaa aina onnenonkijoita pintaan eli yritetään kutkutella tyytymättömyyden hermoja ja kanavoida itselle sitten sitä kautta hyvää. Siihen on demokratiassa oikeus ja mahdollisuus, mutta eihän se pitkän päälle kannattavaa ole, Katainen torui.

Katainen ei kritiikistään huolimatta sulkenut pois mahdollista hallitusyhteistyötä perussuomalaisten kanssa vaalien jälkeen, jos perussuomalaiset luopuu populismistaan.

- (Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo) Soinihan on tainnut todeta, että hän ei ole kapitalisti eikä sosialisti vaan populisti, ja populistihan ei ole vastuunkantaja, Katainen latasi.

Vierailija
11/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni persuilla on sama ohjelma ollut jo vuosia, ellei vuosikymmenen eli mitä populismia se on? Sehän on populismia kun valehdellaan äänien kalastelumielessä esim sairaanhoitajille, että teidän palkkojanne nostetaan ja vaalien jälkeen unohdetaan koko juttu (NÄIN teki juurikin Katainen). Sekin on populismia kun muutetaan yhtäkkiä kantaa kuten vaikka Sinnetännemäki, joka sanoikin yhtäkkiä pari viikkoa sitten, että kaikki maahanmuutto ei olekaan hyvää. Persut taitaa tällä hetkellä olla vähiten populistinen puolue, heidän ei edes tarvitse tehdä mitään nyt kun muut puolueet sähläävät koko ajan persuille äänet.

Vierailija
12/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. palveluja luvataan parantaa ja veroja laskea, mutta ei niin minkäänlaista näkemystä siitä miten tuollaisen yhtälön voi toteuttaa.

Persut tuntuvat muutenkin olevan lähinnä keski-ikäisten ja sitä vanhempien miesten rähinäpuolue.

Vierailija
13/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. palveluja luvataan parantaa ja veroja laskea, mutta ei niin minkäänlaista näkemystä siitä miten tuollaisen yhtälön voi toteuttaa.

Persut tuntuvat muutenkin olevan lähinnä keski-ikäisten ja sitä vanhempien miesten rähinäpuolue.

mutta ääneni menee nyt kyllä persuille ihan siitä syystä, että muut puolueet ovat ajaneet Suomen taas lamaan ja puol miljoona työtöntäkin on ja kaikki ylipäätään ihan surkeasti.

Vierailija
14/30 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Uusis..no joo. Mies pokkana ratkaisisi rahaongelmat painamalla lisää rahaa :O

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=gmetMOw04Ss" alt="http://www.youtube.com/watch?v=gmetMOw04Ss">http://www.youtube.com/watch?v=gmetMOw04Ss</a&gt;

:D joo Uusiksesta valtiovarainministeri!

Vierailija
15/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lähtisin kansanedustajaehdokkaaksi perussuomalaisten uudenmaan vaalipiiristä HETI, jos olisin ollut aikoinani niin fiksu, että olisin vienyt silloiset (korkeakoulu) opintoni päätökseen, ja omaisin nyt akateemisen tittelin, jota voisin kätevästi väläytellä.

Olen pitkä, hoikka, näyttävä ja kielitaitoinen nainen (ent. lentoemäntä ammatiltani). Omaan kokemusta maahanmuutosta laajasti. Arvotan hyvin korkealle perussuomalaisten agendoja ja vaaliteesejä itsekin. Olen sanavalmis ja verbaalinen, sekä omaan vahvoja mielipiteitä - olen seurannut politiikkaa jo pitkään.

Nyt olisi loistava sauma iskeä, jos eduskuntatyötä haluaa kansanedustajana tehdä tosissaan (ja tietenkin on perussuomalaisten linjoilla omassa henkilökohtaisessa poliittisessa käsityksessään).

Vierailija
16/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten vaivautunut lukemaan Persujen ohjelmaa? Siellähän ihan suoraan sanotaan, että pääomatuloveroa on nostettava ja rikkaiden ansiotuloveroja korotettava. Lisäksi ne pakolaisille menevät 2 miljardia pitäisi ottaa myös hyötykäyttöön. Onko jotain muuta mitä et tiedä niin nyt saa kysyä?

Vierailija
17/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväen presidentti ja Sari Sairaanhoitaja eivät varmaankaan olleet vaaliaseeksi tarkoitettua populismia, eiväthän?

Vierailija
18/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka on hypännyt persuihin? Vaikea uskoa että keneltäkään vihreältä olisi vintti niin totaalisesti pimentynyt.

Vierailija
19/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakaisuosasto on kasassa, ja katolilaiset. Mitä jää jäljelle?

Vierailija
20/30 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Sovinisti-Soini on arvomaailmansa kanssa jossain niin kaukana, että karvat nousee pystyy pelkän pärstäkuvansa näkemisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi