Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rutiköyhät, onko teilä mikä ns. luksusta? ev

Vierailija
25.11.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maalaismaisema.

Vierailija
2/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, perhe, koti... Olen kyllä kierrellyt maailmaa ja nähnyt ja kokenut, omistanut ja elänyt ihan ok elämää. Nyt asumme omasta tahdosta hieman syrjemmässä ja yhden ihmisen palkkatuloilla eli kaikki raha menee välttämättömään elämiseen. Silti koen että NYT elämä on aika luksusta. Uusin luksus on uusi pesukone : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paskalla käyminen ei maksa mitään.

Vierailija
4/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui että olin AINA joko opiskelemassa tai erittäin huonopalkkaisissa osa-aikatöissä, siis myös viikonloput. Opiskelin kyllä tahallani hyvin nopeasti, päästäkseni siitä köyhyydestä.

Jos nyt oikein yritän kaivella että mikä olisi ollut luksusta niin se että kun oli sen verran vähän rahaa kätettäväksi ruokaan (saati alkoholiin) ettei ollut juurikaan vaaraa lihoa, vaikka söi tosi epäterveellisesti. Oli tavallaan luksusta voida esim. vetää kokonainen paketti ruisleipää runsaan margariinin kanssa, en mä sitä enää voisi tehdä.

Vierailija
5/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin, luksusta oli mikä tahansa pieni ylimääräinen juttu. Päivän lehti, karkkipussi tai litra appelsiinimehua. Huippujuttuja oli päästä esim. töiden virkistyspäivänä johonkin paikkaan, johon ei koskaan muuten olisi ollut varaa mennä. Tai että joku antoi autokyydin jonnekin.

Vierailija
6/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei aina kirpparilta.

Ja voisi silloin ostaa sellaisen, mistä tykkää eikä täytyisi aina katsoa hintalappua ja ostaa jostain Vapaa valinnasta. Mutta sellaista ei tapahdu.

Vierailija
7/7 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin vaatteet. Kierrän ahkerasti kirpputoreja ja osaan itse ommella, niin minulla onkin ihan kiva varasto kauniita vaatteita, joista osa todella kalliita merkkivaatteitakin jotka olen kirpparilta pilkkahintaan löytänyt.

Luksusta on myös jättisänky kalliine patjoineen, saatiin hyvin vähän käytettynä sukulaiselta kun sille tuli ero eikä itse enää tarvinnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi