Mitäostat miehelle joululahjaksi?
Kommentit (27)
jotain pientä lisäksi. eipä oikein ole ideoita
Sukat ja lompakon olen jo hommannut. Kauluspaita pitää vielä hankkia. Me ollaan jo useana vuonna sanottu suoraan mitä halutaan ja toinen sitten ostaa sen. Mies ostaa mulle tänä vuonna rikkaimurin :)
mies ei omasta mielestään tarvii mitään eikä osaa itsekään sanoa, mitä haluaisi. hän on keittiöihminen ja mietinnässä on, keksinkö jotain kivaa keittiöaiheista lahjaa. Vinkkejä otetaan vastaan, jos jollain sellaisia on.
+ Uusin NHL
Kuulostaa ihan teinipojan lahjalta, mutta meidän isäntäpä on noita kuolannut jo piiitkän aikaa.. Pakko kai se on vaan hyvksyä että miehet ei koskaan kasva aikuisiksi :D (ikää siis 27v miehellä)
Jääkiekko miehen ainoa heikkous :)
Joku hyvä kirja olis kiva löytää, kalsareita varmaan myös.
kauan kaipaaman lompakon kait,ehkä jotain tarpeellista eli tyhmiä sukkia.ja kattoo jos viittii ja jaksaa miettiä muutakin.
yleensä annettu vain yhdet kalliimmat lahjat koska lapsi etusijalla
- paperiveitsen - suomalaista muotoilua, hopeiseen ei ollut varaa (lähes 200 e)
- Iittalan lasiboxin. Miehekkäään värisen ( :
- Ostin koko perheelle joulupyyhkeet (Marimekon punaiset), pesin ne ja pakkasin ne käyttövalmiiksi
- kampaamosampoon ja hiustenleikkuulahjakortin kera päähieronnan.
- ja yhden vaasin rikkomani tilalle. Ei ole Ikea-tavaraa, joten sitä sai hieman metsästää antiikkikaupoista... 1,5 vuotta. Nyt tärppäs.
Vaikkakin nyt Iittalan kippo onkin "miehekkään" värinen. Kuka mies jaksaa itkeä jonkun vaasin perään?
t-paitoja =D Ainoa asia, mitä mies tarvitsee ja haluaa =D
Vaikkakin nyt Iittalan kippo onkin "miehekkään" värinen. Kuka mies jaksaa itkeä jonkun vaasin perään?
Hän on tarkka sisutuksessa, vaatteidenhuollossa (silittää farkut, plankkaa kengät), siivouksessa, järjestyksessä jne. Onko se miehekästä? Niin ja hän hoitaa ostokset viikolla ja ruoanlaiton vknloppuisin, vaikka olen kotona.
Jotkut miehet ovat sellaisia. Joko heidät on koulittu pienestä tai ovat sellaisia luonteeltaan. Mieheni kohdalla on varmaan nämä molemmat.
Vaasi ei ollut mitään Ikea-kamaa, kuten jo sanoin.
Katsotaan sitten jotain yhteistä mitä halutaan ja hankitaan se, voi olla vähän kalliimpaa.
Kun ei hänkään minulle... en tarvitse lahjoja, hyvä joulumieli riittää.
viel pitäis varmaan kalsarit ja joku paita käydä ostaa...
eikä hänkään osta minulle mitään. Näin olemme sopineet jo yhteisen uramme alussa.
Mies on haaveillut esim. kansalaisopiston joogakurssista, mutta ilmoittautumisajat ovat menneet ohi. Jouluksi ostan lahjakortin paikalliseen joogakouluun, jonne voi mennä koettamaan erilaisia joogatunteja.
Viime vuonna sai paketeista pelkkiä yöpukuja ja alusvaatteita. Jokin yllättävämpi olisi paikallaan. Mutta jos siltä kysyy mitä se toivoo, niin se sanoo jotain, että lenkkiavainsarjan tai ruuviväänninkoneen. Enkä mä sitten osaa ostaa niitä oikeanlaisia, enkä oikeen enää muistakaan, että ostiko se jo ne avaimensa, ruuviväännin meillä ainakin muistaakseni jo on...
Hyvä aloitus ap:ltä, varmaan moni muukin kaipaa noita vinkkejä.
dödön ja hajusteen, vähän laadukkaamman
ne on vähän kortilla lasten ollessa pieniä.
Esim. Amerikkalainen parranajo.
Me nyt ostetaan lahjat lähinnä lapsille, ei aikusten kesken. Ostakoon itse tarvitsemansa tavarat..