Keksikää mulle ammatti!!
Elikkäs, äitiyslomalla olen nyt mutta tarkoituksena olisi lähteä opiskelemaan jotain kunhan tuo loppuu. Ongelmana se, ettei ole hajuakaan mitä lähtisin opiskelemaan. Nyt ideoita kehiin, auttakaa neuvotonta!
Tällä hetkellä olen siis ylioppilas ja vaateliikkeessä töissä. Ravintoloissa/yökerhoissa olen työskennellyt myös joskus.
Englanti ja ruotsi sujuu, pidän piirtämisestä, maalaamisesta ym luovasta. Myös pukeutuminen ja sisustaminen on "mun juttuja". Psykologia ja filosofia kiinnostaa, uskontokin osittain. Nuorempana tykkäsin myös kauheasti kirjoitella kaikkea, novelleja, runoja ym. Luonteeltani olen tosi sosiaalinen, eli ystävystyn helposti ja saan ihmiset rentoutumaan seurassani MUTTA olen erittäin esiintymiskammoinen. Olen siis avoin ja puhelias niin kauan kun ei tarvitse mennä ihmisten eteen esiintymään ihan oikeasti :/ Ja sehän se taitaa olla minulla se suurin oviensulkija. Toinen iso miinus on se, etten osaa matematiikka yhtään. Ei ole ikinä kyseinen aine kiinnostanut ollenkaan, joten en taida osata enää edes yläasteen matematiikkaa.
Ööh, siinäpä ne mitä tuli mieleen.. Kysykää jos tulee kysyttävää ja kiitoksia jo etukäteen!
www.mol.fi
http://www.mol.fi/avo/urasuunnittelu/
Myös ammatinvalinta psykologin juttusille voi varata aikaa.
Entäs joku oppisopimus vaihtoehto