Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon ikäkriisistä?

Vierailija
25.11.2010 |

Olen aina tuntenut itseni liian vanhaksi, noin 12- vuotiaana aloin stressaamaan ikääni. Nyt olen 28 ja tunnen jälleen kerran itseni ihan liian vanhaksi tekemään yhtään mitään. Ja tiedän kyllä että moniin asioihin olenkin liian vanha enkä ole enää nuori, mutta haluaisin eroon siitä ahdistuksesta, mitä seuraavan syntymäpäivän ajattelu aiheuttaa, mikä koittaa noin vuoden päästä. Tuntuu, että aika loppuu kesken ja että kohta täytän jo 40. Ihmettelen, miten saatoin pitää itseäni vanhana esim. neljä vuotta sitten kun olin vasta 24 ja toivon että voisin mennä ajassa taaksepäin..milloin tämä loppuu??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se.

Vierailija
2/2 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssasi saman ikäinen ja tunnen joskus olevani vanha.. 30v häämöttää.. mutta paras ystäväni on 40v ja tuntuu välillä paljon lapsellisemmalta, kuin minä. Se on jotenkin opettanut minulle, että ihminen voi olla nuorekas ja pilaamatta elämäänsä turhalla murehtimisella.

Me eletään vain kerran, miksi siis miettiä, kuinka VANHA olen tai elää onnetomana vaan sen takia, et kuuluu tehdä niin ja se on yleisesti hyväksyttävä tapa elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla